تبلیغات سایت پزشکان متخصص داخلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پزشکان متخصص داخلی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رييس انجمن متخصصان داخلي ايران با بيان اينكه مردم خود پزشك خوب را پيدا مي‌كنند، گفت: تبليغات در امور پزشكي بايد محدود به معرفي پزشك و آدرس وي شود.

به گزارش خبرنگار «بهداشت و درمان» ايسنا، دکتر ايرج خسرونيا در نشست خبري هجدهمين كنگره انجمن پزشكان متخصص داخلي ايران با بيان اين كه اغلب پزشكان با پايه حقوق 300 تا 350 هزار تومان شروع به كار مي‌كنند، تصريح كرد: با اين حال اين گروه از شاغلان جامعه هيچگاه در خصوص حقوق خود اعتراض نكرده‌اند و وزارت بهداشت و درمان بايد به مسائل معيشتي اين قشر بيشتر توجه كند.

رييس انجمن متخصصان داخلي ايران خاطرنشان كرد: تنها 2 تا 3 درصد از مطب‌هاي پزشكي درآمد بالايي را نصيب پزشكان مي‌كنند كه مسوولان متاسفانه تنها اين تعداد از مطب‌ها را در نظر دارند.

خسرونيا در خصوص طرح پزشك خانواده گفت: اين طرح بسيار زنده و جالب است اما بايد در اجراي آن دقت نظر شود.

وي با انتقاد از نحوه اجراي طرح پزشك خانواده گفت: با فرستادن يك پزشك به مناطق روستايي كار ده‌ها پزشك در اطراف آن روستا كم مي‌شود و بيماران كمتري به آنها مراجعه مي‌كنند.

رييس انجمن متخصصان داخلي ايران آلرژي فصلي را از مهمترين معضلات سلامت در فصل گرما عنوان كرد و با بيان اينكه بسياري از دانش آموزان بر اثر خوردن خوراكي‌هايي مثل چغاله بادام و ميوه‌هاي نارس و نشسته دچار بيماري مي‌شوند، از مسوولان خواست تا اين گونه خوراكي‌ها را از اطراف مدارس جمع آوري كنند.

وي در خصوص بازديد محسوس يا نامحسوس از مطب‌ها و مراكز درماني ابراز عقيده كرد: چنين چيزي احتمالا اشتباه ژورناليستي بوده است چرا كه هيچ شخصي نمي‌تواند به خود اين اجازه را بدهد كه از مراكز پزشكي اين گونه بازديد كند! خسرونيا در تبيين موضوعات مطرح درهجدهمين كنگره انجمن پزشكان متخصص داخلي ايران كه در 25 ارديبهشت ماه جاري برگزار مي‌شود به مطالعات انجام شده در 4 منطقه تهران براي آگاهي از ميزان آشنايي دانش آموزان با بيماري ايدز در سال گذشته اشاره كرد و گفت: نتايج اين تحقيق در كنگره جامعه پزشكي ايران مطرح مي‌شود.

وي با بيان اينكه آنفلوآنزاي پرندگان حتي در دانشگاه‌هاي پزشكي شناخته شده نيست و مردم اطلاعات كمي در خصوص اين بيماري دارند، تنها منابع اطلاع رساني را در اين رابطه را رسانه‌ها عنوان كرد و گفت: آنفلوآنزاي پرندگان نيز يكي از مباحث مطرح شده در اين كنگره خواهد بود.

رييس متخصصان داخلي ايران گفت: در ايران و خاورميانه بيشتر درباره محيط و اپيدميولوژي بيماران بحث مي‌شود، چنانچه وزارت بهداشت و درمان بودجه‌اي را براي مطالعات ژنتيكي اختصاص دهد مي‌توان بسياري از بيماريها را كنترل كرد.

خسرونيا اضافه كرد: درهجدهمين كنگره انجمن پزشكان متخصص داخلي ايران طي 8 سمپوزيوم، آخرين مقالات دنيا بازخواني خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري كارگاههاي گوارش و ريه و ليزر تراپي در اين كنگره از عدم حمايت مناسب م سئو لان مربوطه از برپايي اين كنگره انتقاد كرد و گفت: دو مجمع عمومي نيز در اين كنگره با حضور مسوولان وزارت بهداشت و درمان و سازمان نظام پزشكي كشور به بررسي مشكلات جامعه پزشكي خواهند پرداخت.

خسرونيا امتياز بازآموزي شركت در اين كنگره را 16 امتياز عنوان كرد و گفت: جامعه پزشكي در استان‌هاي ديگر 14 شاخه دارد كه با برگزاري كنگره‌هاي مقطعي در اين استان‌ها نيز مشكلات جامعه پزشكي در آنجا بررسي مي‌شود.

به گزارش ايسنا در ادامه اين نشست، دكتر سيد محمود صاحب حسيني دبيرعلمي كنگره با بيان اينكه در 10 رشته 214 مقاله از سراسر كشور توسط اساتيد برجسته مورد بررسي قرار گرفته‌اند تعداد مقاله‌هاي مردود شده را 6 مقاله عنوان كرد و با اعلام اينكه بسياري از مقالات دريافتي در سطح بسيار عالي بوده‌اند، گفت: 84 مقاله به صورت سخنراني و 14 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

انتهاي پيام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map