سئو سایت سایر بذر دانه های روغنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سایر بذر دانه های روغنی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیرو طرح ارائه شده از سوی مرکز تحقیقات کاربردی و تولید بذر دانه‏ های روغنی ( تکاتو) به سازمان ترویج کشاورزی استان مبنی بر کاشت ارقام و لاین‏ های سویای زودر.

.

.

پنجشنبه گذشته مورخ 99/5/16 جنای آقای منصورعلی زارعی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان های ساری و میاندرود به همراه مدیر محترم جهاد کشاورزی .

.

.

مرحله دوم بازدید سطوح سبز اراضی زیرکشت قراردادی پنبه بین شرکت توسعه و‌ ساوین تاب طی دو‌روز اخیر اجرایی گردید جناب آقای مهندس کامبیز فروزان مدیر عامل شرکت توسعه کشت نوآوران پارس اعلام کرد با عنایت به استراتژی کلان این ش.

.

.

باعنایت به سپری شدن سه ماه از اغاز کشت سویا در استان مازندران در بیش از ۱۵۶۰ هکتار از اراضی استان قراردادکشت ب.

.

.

در سال 1345 به دنبال مشکلات ایجاد شده در تامین روغن نباتی کشور از طریق واردات، شورای اقتصاد وقت صنایع را ملزم به تاسیس شرکتی تخصصی نمود تا با توسعه کشت دانه های روغنی و افزایش تولید و خودکفایی در این خصوص باعث رفع نگرانی ها گردد.

به همین منظور در روز پنج شنبه بیستم بهمن 1345 جلسه ای برگزار و بنیان این شرکت مهم و اثرگذار گذاشته شد و جناب آقای مهندس رضا رزم آرا به عنوان اولین مدیرعامل شرکت منصوب گردید.

  بولتن ماهنامه تحقیقات دانه های روغنی Download OnApp Store Get It OnGoogle Play Get It Onبازار Get It Onدانلود مستقیم تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، روبرو کشتیرانی، جنب کوچه بیست و دوم، پلاک 130 تلفن خانه: 9-09121442355 فکس دبیرخانه: 09121442355 info@ordc.

ir تمامی حقوق متعلق به شرکت توسعه کشت دانه های روغنی می باشد - قوانین و مقررات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map