سئو سایت همایش ها و سمینار ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت همایش ها و سمینار ها کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید طراحی سایت همایش طراحی سایت همایش، بهترین راه برای اطلاع رسانی برگزاری یک رویداد یا جشنواره است.

با طراحی سایت برگزاری همایش، آخرین اخبار و جزئیات برگزاری مراسم را به اطلاع مخاطبان برسانید و فرایندهایی مانند ثبت نام و دریافت آثار شرکت کنندگان را با دقت و سرعت بیشتری طی کنید.

پکیج آماده سایت همایش رایا پارس، مناسب برای تمامی برگزارکنندگان رویدادها و سمینار ها است که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه وب سایت مراسم خود را راه اندازی کنند.

مشاوره رایگان ما مبالغی که شما مشاهده میفرمایید بایت کاهش هزینه های شما در جهت صرفه جویی هزینه های برنامه نویسی اختصاصی می باشد.

لازم به ذکر است هر مجموعه ای سیاست های خاص خود را دارد پکیج های تدوین شده به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگو حداقل نیازهای شما باشند.

شما میتوانید هر کدام از پکیج ها را با توجه به استراتژی های سازمانی خود تکمیل نمایید.

با توجه به اینکه ما کلیه پروژه ها را به صورت native برنامه نویسی میکنیم شما میتوانید هرگونه تغییراتی در گرافیک و بخش های مختلف سایت خود بدهید.

هدف شرکت رایا پارس از در اختیار گذاشتن این پکیج ها مدیریت زمان و هزینه مشتریان خود میباشد.

برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

برگزاری هر همایش و کنفرانسی، نیازمند اطلاع رسانی در مورد نحوه ، زمان و مکان برگزاری آن است.

معمولا چنین رویدادهای بزرگی نیاز به طراحی اختصاصی سایت همایش دارند تا از این طریق کلیه اخبار و اطلاعات منتقل شود.

رایا پارس با طراحی سایت برگزاری همایش در کمترین زمان ممکن، وب سایت‎‌هایی با سرعت بالا و با قالبی خاص برای شما طراحی می کند که امکان پشتیبانی از زبان های دیگر نیز در آن وجود دارد.

امروزه یکی از رایج ترین روش‌های تبلیغات برای اطلاع رسانی همایش ها و سمینارها، طراحی سایت اختصاصی همایش و یا سمینار مورد نظر است.

باتوجه به استفاده روز افزون افراد جامعه از اینترنت، طراحی سایت همایش، یکی از موثرترین و پربازده ترین روش‌هایی است که درجذب مخاطب برای کنفرانس‌ها و سمینارها واطلاع رسانی‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند.

طبیعتا هر اندازه که طراحی سایت کاربردی تر و جامع تر باشد، مخاطب بیشتری را به سمت شما هدایت خواهد کرد.

شرکت رایا پارس با داشتن تجاربی مفید در طراحی سایت همایش، می‌تواند شما را در برگزاری هرچه بهتر همایش هایتان، همراهی کند.

هم چنین می‌توانید با طراحی سایت فروش فایل، بانکی از فایل مقالات گوناگون داشته باشید و آن‌هارا عرضه کرده و به فروش برسانید.

 در طراحی سایت همایش‌ها و سایر برنامه‌های مشابه، لازم است امکانات زیر وجود داشته باشد: این قسمت به اصول و ضوابط شرکت در برنامه و قوانین کلی آن می‌پردازد.

در این بخش اطلاعاتی مانند شیوه نگاراش مقالات، فرمت فایل‌ها، شیوه ارسال آثار، ضوابط مربوط به شرکت کنندگان .

.

.

درج می‌شود.

        قابلیت تغییر زبان، یکی از نکات اصلی در همایش‌های بین المللی و برنامه‌هایی است که با حضور مهمانان خارجی برگزار می‌شود.

بنابراین لازم است که درطراحی سایت‌های برگزاری همایش های بین الملل، این قابلیت وجود داشته باشد رایا پارس با ارائه بهترین امکانات و خدمات پشتیبانی سایت، در برگزاری هرچه بهتر انواع همایش و رویدادها شمارا همراهی می‌کند حال که با ضرورت و ویژگی های یک سایت همایش و طراحی پرتال آن آشنا شده اید، می‌توانید با بررسی خدمات شرکت های طراحی سایت، بهترین تصمیم گیری را در این مورد داشته باشید.

وب سایت هلدینگ علوی وب سایت دیدار

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map