ساخت سایت در شیخ فضل اله نوری در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت در شیخ فضل اله نوری در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای یک ساعت در خانه‌ی «شیخ فضل‌الله نوری» را باز کردند تا شاید این بار فرشته‌ی نجات بر پشت‌بام این خانه بنشیند.

برای یک ساعت در خانه‌ی «شیخ فضل‌الله نوری» را باز کردند تا شاید این بار فرشته‌ی نجات بر پشت‌بام این خانه بنشیند.

به گزارش خبرنگار سرویس میراث فرهنگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سامانه‌ی‌137 اکیپ اجرایی منطقه 12 تهران، پیش از ظهر روز گذشته (جمعه 17 مرداد)، تیغه‌ی سیمانی کشیده شده جلوی در ورودی خانه شیخ فضل‌الله نوری را تخریب کرد تا رئیس شورای شهر تهران و خبرنگاران و برای نخستین بار م سئو لان میراث فرهنگی از این خانه بازدید کنند.

از حدود یک سال گذشته دو در ورودی این خانه‌ی تاریخی در خیابان «شیخ فضل‌الله نوری» در «چهار گلوبندک» با سیمان پوشانده شد تا پای معتادان از این خانه بریده شود و چند وسیله‌ی باقی مانده در آن تا زمان تخریب کامل خانه سرجایش باقی بماند.

این را منوچهر خالقی مدیر عامل موسسه‌ی خیریه صنف کفاش‌ها در باز تهران می‌گوید؛ او این خانه را از «آقای هادوی» نخستین دادستان تهران خریداری کرده است، البته خریداری که نه، «هادوی» این خانه را بدون گرفتن هیچ پولی به دلیل نیت خیر این انجمن به آن‌ها داده است.

وی یادآور شد: در زمان خریداری این خانه در سال 1378 غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران اعلام کرده بود به منظور گسترش شهرداری تهران قصد ایجاد سایت در این منطقه را دارد تا این منطقه به خیابان بهشت متصل شود، اما پس از 14 سال اکنون آن طرح ملغی شد.

او افزود:از سال 1392 دنبال گرفتن جواز برای ساخت حسینیه در این خانه هستیم، با توجه به اینکه قرار است این حسینیه توسط موسسه خیریه صنف کفاش‌های بازار تهران احداث شود‌، از دفتر آیت الله سیستانی و وحیدی نیز برای تاریخی بودن آن استفتا کردیم تا بتوانیم این خانه را خراب و حسینیه در این مکان ساخته شود.

عبدالخالقی همچنین با اشاره به حضور چند باره‌ی کارشناسان میراث فرهنگی برای بازدید از این خانه،اظهار کرد: با توجه به استفتایی که کرده‌ایم، به خود حق می‌دهیم که این خانه را خراب کنیم، هر چند اگر مجبور باشیم آن را به میراث فرهنگی می‌دهیم، اما از این کار رضایت کامل نداریم.

او با اشاره به اینکه قبل از بستن درهای ورودی این خانه معتادان در آن رفت‌وآمد داشتند و حتی همه وسایل باقی مانده در آن را فروخته‌اند، اظهار کرد: مجبور شدیم در خانه را تیغه بکشیم تا زمان ساخت خانه بتوانیم طرح مورد نظر را در آن پیاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر میراث فرهنگی قصد خرید این خانه را دارد براساس قیمت روز آن را می‌فروشیم، گفت: حتی اگر قصد دادن زمین معوض هم داشته باشند، آن زمین باید در منطقه بازار باشد چون می‌خواهیم حسینیه را در بازار ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران درباره وضعیت این خانه تاکید کرد: از چند سال گذشته قصد وارد شدن به این فضای تاریخی را داشتیم اما تاکنون نتوانسته بودیم، با این وجود آمادگی داریم این خانه را مرمت و تملک کنیم.

رجبعلی خسروآبادی افزود: باید ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی این خانه مشخص شود، همچنین با شهرداری تهران تعامل می‌کنیم تا سند ثبتی آن آماده و هرچه زودتر تکمیل شود.

رئیس شورای شهر تهران، احمد مسجد جامعی نیز تاکید کرد: این خانه حتما باید در فهرست آثار ملی به ثبت برسد و هیچ نهاد یا دستگاهی نمی‌تواند این خانه‌ی تاریخی را تخریب کند.

با پایان بازدید از این خانه، دوباره سیمان برای بستن در وردی خانه تا زمان تعیین تکلیف مشخص آن فراهم شد و ماموران شهرداری باز هم در ورودی خانه را کل گرفتند.

اما مشخص نیست بار دیگر این در با چه چیز و چه هدفی باز می‌شود! با کلنگ برای مرمت و تعیین حریم، یا با بولدوزر برای تخریب کامل این خانه‌ی تاریخی؟! به گزارش ایسنا، «شیخ فضل الله نوری» از مجتهدان شیعه دوازده امامی از رهبران قیام تنباکو در تهران بود.

وی در آغاز جنبش مشروطه از مخالفان سید محمد طباطبایی و عبدالله بهبهانی و از متحدان عین‌الدوله نخست‌وزیر مظفرالدین شاه بود اما پس از مدتی به مشروطه‌خواهان پیوست و در مهاجرت به قم با آنها همراهی کرد.

اما پس از مدتی به مخالفت با مشروطه برخاست.

او پس از فتح تهران به دست مشروطه‌خواهان و به حکم دادگاهی به ریاست قاضی شیخ ابراهیم زنجانی عضو لژ بیداری در میدان توپخانه به دار آویخته شد.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map