شرکت های تبلیغاتی ارسال پیامک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرکت های تبلیغات ی ارسال پیامک کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کار ما چیست ؟ مطمئناً، شما هم مثل هر فرد دیگری در طول روز پیامک های تبلیغاتی زیادی را دریافت می کنید.

همانطور که می دانید این پیامک ها به صورت گروهی به مجموعه ای از شماره ها فرستاده می شوند.

کار ما فرستادن این پیامک ها است.

ما به سازمان های مختلف پنل پیامکی می فروشیم تا بتوانند آسانتر و ارزانتر پیامک های خودشان را پخش کنند.

سازمان های طرف قرارداد ما شامل اداره ها، مدارس، مغازه ها، فروشگاه ها و سایر موسسه ها می شوند.

همانطور که شما هم می دانید بازار این پیامک ها داغ است و درآمد مطلوبی هم از این طریق به دست می آید.

پیشنهاد ما به شما چیست؟ شما می‌توانید نماینده ما باشید؛ امکانات مجزای خود را داشته باشید و به صورت مستقل پنل و پیامک به سازمان های مختلف بفروشید.

فقط کافیست در شروع این کار، زمانی را به بازاریابی تبلیغات اختصاص بدهید.

بعد از مدتی می توانید درآمد میلیونی داشته باشید! زیرا نه تنها با فروش پنل‌ها (به قیمت موردنظر خودتان) سود می‌کنید؛ بلکه از هر پیامک فرستاده شده درصدی هم سهم شما می‌شود.

چرا این پیشنهاد به نفع شماست؟ اقتصاد به هم ریختۀ سال های اخیر بسیاری از تجارت ها را ورشکست کرده است؛ اما سیستم های پیامکی همواره مشتری های خود را دارند و در هر شرایط اقتصادی خیالتان از این بابت راحت است که درآمد مطمئنی دارید.

با زیادتر شدن مشتری ها کم کم درآمد شما هم ثابت می‌شود، چون هرکدام از آنها ماهیانه تعداد زیادی پیامک ارسال می‌کنند؛ بنابراین در یک بازه زمانی کوتاه، کارها روی غلتک می‌افتد و می‌توانید وقت بیشتری را برای خود و خانواده‌تان صرف کنید.

از طرف دیگر کسی به شما نخواهد گفت کی و چگونه کار کنید.

همه چیز در دستان شماست.

همۀ تصمیمات با شماست.

همۀ موفقیت ها و شکست ها از آن شماست.

توجیه اقتصادی: به عنوان مثال یک نماینده با فروش متوسط ۱۰ پنل کاربری در ماه درآمد ماهیانه در حدود ۱ میلیون تومان خواهد داشت .

علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک ۲ تومان سود نماید روزانه ۱۰۰ هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه ۳ میلیون تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد به شکلی که با ارسال ۲۰۰,۰۰۰ پیامک در روز نماینده بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از ۱۲ میلیون تومان برآورد میگردد.

همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط ۵ خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط ۱۰ هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر ۵۰ هزار تومان خواهد داشت.

(معمولا خطوط ۱۴ رقمی سودی به طور متوسط در حدود ۵ هزار تومان و خطوط ۸ رقمی بیش از ۵۰ هزار تومان سود دارند.

) درود بسیار عالی و سودمند تشریح کردید که انگیزه ای شد که نمایندگی تان رو دریافت کنم سلام جالبه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map