شرکت های تبلیغاتی تلگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با شرکت های تبلیغات ی تلگرام کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

می‌خواهید از تلگرام برای رشد درآمد خود استفاده کنید؟ دیدوگرام تمام راهکارهای لازم برای پیمودن این مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از روش های تبلیغ مختلف تا ساخت ربات تلگرام، تمام نیازهای شما برای بازاریابی در تلگرام توسط دیدوگرام بر آورده می‌شود.

بنا به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه خدماتی در این رابطه ارائه نمی شود.

تبلیغات کلیکی در تلگرام تبلیغات بازدید و موضوعی تلگرام تبلیغات تلگرام در کانال های پربازدید خرید ممبر تلگرام ساخت ربات تلگرام در کانال های مختلف تلگرام تبلیغ کنید و فقط زمانی هزینه بپردازید که یکی از کاربران تلگرام به تبلیغ شما علاقه مند شود و بر روی آن کلیک کند.

مناسب برای تبلیغ وب‌سایت، اپلیکیشن یا ربات تلگرام در تلگرام یک تبلیغ گسترده بروید و به ازای هر نفر که تبلیغ شما را می‌بیند، یک هزینه کوچک چند ریالی پرداخت کنید.

مناسب برای تبلیغات پر سرعت یا گسترده در تلگرام در بزرگترین کانال های تلگرام، یک تبلیغ ثابت را برای مدت زمانی مشخص منتشر کنید و بگذارید مخاطبان به خوبی با شما آشنا شوند.

بیشترین بازدهی هم از نظر فروش و هم از نظر برندینگ هر چند ما همیشه پیشنهاد می‌دهیم که روی کیفیت کانال خود وقت بگذارید و با تبلیغ سعی در جذب مخاطب بکنید، اما اگر می‌خواهید به سرعت به تعداد ممبرهای کانال تلگرام خود بیفزایید، خرید ممبر تلگرام تنها راه شماست.

مناسب برای کسانی که می‌خواهند به سرعت تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهند.

اگر به دنبال ایجاد یک ربات تلگرام برای کسب و کار خود هستید، دیدوگرام 2 روش مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اولین روش استفاده از ربات ساز قدرتمند تلگرام ماست که واقعاً از نظر امکانات کامل است.

روش دوم هم طراحی ربات اختصاصی برای شماست.

مناسب برای کسانی که تلگرام را یک رسانه جدی میدانند.

هیچ‌چیز مثل این تاثیرگذار نیست که یک شخصیت محبوبتان به شما یک برند را پیشنهاد کند.

نه؟ این قدرت تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار است.

یک روش تبلیغاتی که شاید هزینه آن بیشتر از تبلیغات معمولی باشد، اما برای برندینگ معجزه می‌کند.

برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی استفاده از افرادی مناسب برای برندها و شرکت‌های تجاری بزرگ همین الان با تیم ما تماس بگیرید دیدوگرام با هدف ایجاد راهی جدید برای مدیریت تبلیغات در شبکه های اجتماعی شروع به کار کرده است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map