شرکت های تیزر تبلیغاتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با شرکت های تیزر تبلیغاتی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فعالیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های مطرح فراوانی در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی در حال فعّالیت هستند و هرکدام از این شرکت‌ها تاکنون پروژه‌های موفّق فراوانی را به اتمام رسانده‌اند.

در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با 3 شرکت برتر ساخت تیزر تبلیغاتی به شما عزیزان ارائه نماییم و ویژگی‌های کلیدی این شرکت‌ها را بیان کنیم.

Biteableیکی از پلتفرم‌های خلّاق در زمینه‌ی ساخت تیزرهای تبلیغاتی می‌باشد.

بیت ایبل نامی آشنا در صنعت تیزرهای تبلیغاتی و انیمیشنی است و با شروع فعّالیت خود در سال 2013 جان تازه‌ای را به فرایند مونتاژ و ساخت انواع ویدیوهای تبلیغاتی بخشید.

این پلتفرم با ارائه‌ی الگوهای مناسب در تمامی زمینه‌ها به افرادی که در زمینه‌ی تهیه ویدیو‌های تبلیغاتی فعّالیت دارند سرعت ساخت فیلم‌ها و کلیپ‌های تبلیغاتی را به میزان قابل توجّهی افزایش داده است و این ویژگی شهرت فراوانی را برای Biteable به ارمغان آورده است.

کیفیّت و جذّابیت ویدیوهای ساخته شده توسّط Biteable به حدّی بالا می‌باشد که تاکنون شرکت‌های معروفی همچون: مایکروسافت، پاناسونیک و IBM، چندین مرتبه از خدمات این پلتفرم برای ساخت تیزرهای خود استفاده کرده‌اند.

جالب است بدانید که استفاده از ویژگی‌های این پلتفرم به تخصّص بسیار بالایی نیاز ندارد، و افراد عادی نیز می‌توانند با کمی تمرین از تمامی ویژگی‌های Biteable برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی زیبا و مشتری پسند استفاده نمایند.

ساز و کارهای ساخت تیزر تبلیغاتی در این سایت، از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌‌توانید از ویدئوها و تیزرهای ساخته شده به این روش، برای تبلیغ کسب و کار خود در تمامی بسترهای موجود در شبکه‌های اجتماعی همچون: اینستاگرام، توئیتر، لینکدین، فیسبوک، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی، به راحتی استفاده نمایید.

در کل، ساختار بسیار ساده و قابل فهم Biteable اصلی‌ترین سلاح آن محسوب می‌شود و کم‌تر شرکتی را می‌توان یافت که توانایی رقابت با این پلتفرم کارآمد و محبوب را داشته باشد.

برای ورود به سایت این شرکت، اسم برند یعنی "Biteable" را در گوگل جستجونمایید.

شرکت ساخت موشن گرافیک Animotoیکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعّال در زمینه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی می‌باشد.

کم‌تر کسی را می‌توان یافت که با Animoto آشنایی نداشته باشد و این مسئله به تنهایی نشان دهنده‌ی شهرت و محبوبیت فراوان این پلتفرم در زمینه‌ی ساخت ویدیو های تبلیغاتی و سایر انواع ویدیو می‌باشد.

این شرکت از سال 2006 فعّالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه‌ی الگوهای زیبا و مختلف برای ساخت ویدیوهای گوناگون در تلاش است تا بهترین خدمات را به کسانی که قصد دارند در این زمینه فعّالیت کنند ارائه نماید.

Animoto پلتفرمی با کاربری راحتی را ارائه داده است و شما می‌توانید بدون محدودیّت تعداد و یا زمان ویدیوها از امکانات و ویژگی‌های جالب آن برای ساخت شاهکارهایی زیبا و خلّاقانه استفاده نمایید.

جالب است بدانید که این پلتفرم در ابتدا با هدف ساخت تیزرهای تبلیغاتی پا به عرصه‌ی رقابت گذاشته است و به همین دلیل می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

علاوه بر رایگان بودن، این پلتفرم امکان دسترسی کاربران به بیش از 1 میلیون عکس مختلف را فراهم کرده است که این حجم از الگو می‌تواند تمامی نیازهای شما را به راحتی برطرف نماید.

با این حال، Animoto امکان ساخت انیمیشن را ندارد و این مورد جزو ضعف‌های اصلی آن می‌باشد ولی همچنان می‌توان از قابلیّت‌های فراوان این پلتفرم برای ساخت ویدیو‌های تبلیغاتی باکیفیّت و زیبا استفاده کرد.

برای ورود به سایت این شرکت، اسم برند یعنی "Animoto" را در گوگل جستجونمایید.

بازاریابی ویدیویی استراتژی طراحی شده توسط تیم های بازاریابی برای ایجاد، نظارت و استفاده از فیلم ها به عنوان وسیله ای برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود برای مخاطبان هدف است.

ایده این است که اعضای مخاطب را با روشی ساده و آسان هضم با برند درگیر کنیم.

ما مطلب سریالی در این مورد نوشته ایم که شاید به دردتان بخورد.

در این محتوای سریالی، اولا شما با بازاریابی ویدیویی آشنا می شوید و تعریف کاملی از آن را یاد میگیرید.

در قدم بعدی با 5 مورد از مزایای بازاریابی ویدیویی که می تواند دانستنش شما را در تصمیم گیری کمک زیادی کند.

آیا با انواع بازاریابی ویدیویی آشنا هستید؟ می دانستید بازاریابی ویدیویی که ساخت تیزر هم یکی از ابزار های آن است در حوزه های مختلفی برای موارد گوناگون استفاده می شود؟ استراتژی بازاریابی ویدیویی، نقشه راهی است که در راس آن هدف قرار دارد و شما را برای رسیدن به آن راهنمایی می کند.

در واقع شما را از گمراهی و بی نظمی برای شروع یک کسب و کار نجات می دهد.

در قدم بعدی لازم هست تا نکات ارزشمندی که برای بازاریابی ویدیویی و تیزر تبلیغاتی لازم هست بدانید در این صفحه برای شما آماده کرده ایم.

در انتها شما را با 8 ایده تبلیغاتی آشنا می کنیم که می توانند ذهن آدم را برای ایده گرفتن و ایده پردازی باز کنند.

فعالیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map