طراحی اپلیکیشن در منطقه تحت کنترل دولت قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن در منطقه تحت کنترل دولت قبرس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در بهار ۱۹۷۴ مقامات اطلاعاتی قبرس به اسناد و مداركی دست یافتند كه نشان می داد سازمان EOKA B سازمان شبه نظامی راستگرای حامی الحاق جزیره قبرس به یونان وابسته به یونانی های قبرس كه در سال ۱۹۷۱ تشكیل شده بود درصدد كودتا بوده و برای این مقصود از سوی دولت نظامی در آتن به لحاظ مالی و نیروی انسانی مورد حمایت قرار می گیرد ۲۰ ژوئیه سال ۱۹۷۴ تركیه برای حمایت از جامعه ترك های قبرس به این كشور نیرو اعزام كرد و قبرس به دو منطقه ترك نشین و یونانی نشین تقسیم گردید و نیكوس سامپسون كه با پشتیبانی نظامیان یونانی به جای اسقف ماكاریوس رییس جمهور شده بود، مقام خود را به گلانكوس كلریدس واگذار كرد و نیروهای تركیه نیز كه نواحی شمالی جزیره را به تصرف خود در آورده بودند، رئوف دنكتاش را به ریاست جمهوری منطقه ذكر شده منصوب كردند.

در بهار ۱۹۷۴ مقامات اطلاعاتی قبرس به اسناد و مداركی دست یافتند كه نشان می داد سازمان EOKA-B (سازمان شبه نظامی راستگرای حامی الحاق جزیره قبرس به یونان وابسته به یونانی های قبرس كه در سال ۱۹۷۱ تشكیل شده بود) درصدد كودتا بوده و برای این مقصود از سوی دولت نظامی در آتن به لحاظ مالی و نیروی انسانی مورد حمایت قرار می گیرد.

بدین سان سازمان مذكور ممنوع الفعالیت شده اما فعالیت آن به طور زیر زمینی ادامه یافت.

در اوایل ژوییه ۱۹۷۴ ماكاریوس طی نامه ای به رییس جمهور یونان خواستار آن شد كه باقی ۶۵۰ سرباز یونانی كه در خدمت گارد ملی این كشور هستند، از قبرس عقب نشینی كنند.

ماكاریوس همچنین دولت نظامی آتن را به طراحی توطئه سوء قصد به جانش و تلاش برای سرنگونی دولت قبرس متهم كرد.

ماكاریوس نامه خود را در تاریخ دوم ژوییه ۱۹۷۴ به رییس جمهور یونان ارسال داشت و پاسخ این نامه ۱۳ روز بعد نه در قالب نامه ای دیگر بلكه به صورت دستوری صادره از سوی آتن به نیروهای گارد ملی قبرس ارایه شد كه این نیروها فرماندهان خود را سرنگون ساخته و كنترل جزیره قبرس را در دست بگیرند.

ماكاریوس به زحمت توانست از مهلكه حملات نیروهای گارد ملی به رهبری یونان جان سالم به در ببرد.

وی به كاخ ریاست جمهوری متواری شد و از آنجا به پافوس رفت.

سپس یك فروند هلیكوپتر متعلق به ارتش انگلیس وی را از منطقه آكروتیری به لندن انتقال داد.

چند روز بعد ماكاریوس در نشست اعضای شورای امنیت سازمان ملل به ایراد سخنرانی پرداخت و در همین جلسه بود كه وی به عنوان رییس جمهور قانونی جبهه قبرس به رسمیت شناخته شد.

در این گیرودار نیكوس سامپسون از عوامل تروریستی EOKA به عنوان رییس جمهور موقت دولت جدید قبرس معرفی شد.

برای مقامات آنكارا كاملا واضح و مبرهن بود كه آتن عامل اصلی كودتا در قبرس بوده لذا نیروهای مسلح ارتش تركیه به حالت آماده باش در آمدند.

تركیه پیشتر در سالهای ۱۹۶۴ و ۱۹۶۷ اقداماتی مشابه انجام داده بود اما هیچ گاه مبادرت به حمله نظامی نكرده بود.

همزمان بولنت اجویت، نخست وزیر وقت تركیه برای بهره مندی از كمك انگلیس در اقداماتی مشترك در قبرس به لندن سفر كرد و خواستار حمایت انگلیس به موجب معاهده ضمانت منعقد شده در سال ۱۹۵۹ شد اما مقامات انگلیس به خاطر عدم تمایل یا نداشتن آمادگی لازم از مشاركت در حمله نظامی به قبرس به عنوان یك قدرت ضامن سرباز زدند.

در این میان دولت آمریكا نیز در جهت تقویت دولت ماكاریوس اقدامی صورت نداد اما ژوزف سیسكو، معاون وزیر امور خارجه آمریكا در امور سیاسی به لندن و كشورهای واقع در شرق سواحل مدیترانه عزیمت كرد تا از وقوع تهاجم نظامی تركیه و متعاقب آن جنگ میان این كشور و یونان جلوگیری كند.

مقامات تركیه خلع قدرت نیكوس سامپسون و حذف نیروهای یونانی از قالب نیروهای گارد ملی و هم چنین ضمانت لازم الاجرای استقلال قبرس را مطالبه كردند.

البته سامپسون برای رژیم آتن فردی بی ارزش و دور ریختنی محسوب می شد اما سیسكو تنها توانست موافقت آتن را در خصوص تشریح مجدد ماموریت مابقی ۶۵۰ سرباز یونانی جلب كند.

در حالی كه معاون وزیر خارجه آمریكا در امور سیاسی در آتن به مذاكره و رایزنی می پرداخت كشتی های جنگی ارتش تركیه به حالت آماده باش در دریای مدیترانه مستقر بودند.

شاید در آخرین لحظات این امكان وجود داشت كه یونانی ها امتیازاتی را داده و از وقوع تهاجم نظامی جلوگیری شود اما این اتفاق نیفتاد و در ۲۰ ژوییه ۱۹۷۴ تهاجم تركیه به قبرس آغاز شد.

سه روز بعد دولت یونان فرو پاشید و سامپسون نیز در نیكوزیا، پایتخت قبرس از مقام خود كناره گیری كرد و بدین ترتیب خطر جنگ میان هم پیمانان سازمان پیمان آتلانتیك شمالی (ناتو) پایان پذیرفت اما ارتش تركیه در قبرس خیمه زده بود.

كنستانتینوس كارامانلیس كه به خواست خود از سال ۱۹۶۳ در فرانسه درتبعید بسر می برد، برای اداره دولت یونان فرا خوانده شد.

از سوی دیگر گلانكوس كلریدس كه در پی استعفای سامپسون به مقام ریاست جمهوری رسیده بود، به عنوان كفیل ریاست جمهوری قبرس مراسم سوگند خود را اجرا كرد.

همزمان وزرای امور خارجه كشورهای عضو معاهده ضمانت در تاریخ ۲۵ ژوییه در ژنو گرد هم آمده و در خصوص وضعیت جنگی در قبرس به بحث و گفتگو پرداختند.

اجویت، نخست وزیر وقت تركیه صراحتا از تغییرات بوجود آمده در دولت یونان استقبال كرد و به نظر می رسید كه میل وافری به از میان برداشتن تنش ها میان آنكارا و آتن دارد.

به هر جهت در جریان مذاكرات صلح نیروهای تركیه بخشی از مناطق جزیره قبرس را تحت كنترل خود آورده و به تقویت مواضع خود پرداختند.

در كنفرانس دوم در ژنو كه در تاریخ ۱۰ اوت برگزار شد دنكتاش به عنوان نماینده تركیه كه به همراه كلریدس به عنوان نماینده قبرس در مذاكرات حاضر شده بود، پیشنهاد تشكیل «فدراسیون دو منطقه ای» را ارایه كرد به گونه ای كه منطقه ترك نشین قبرس ۳۴ درصد كل خاك قبرس را تحت اختیار خود داشته باشد.

با رد این پیشنهاد، وزیر امور خارجه تركیه پیشنهاد ایجاد منطقه ترك نشین قبرس را در بخش هایی از نواحی شمالی قبرس و تعیین ۵ قلمروی تحت كنترل ترك های قبرس را در مناطقی دیگر كه در مجموع باز هم ۳۴ درصد كل خاك این جزیره می شد، ارایه نمود.

كلریدس خواستار ۳۶ تا ۴۸ ساعت زمان جهت مشاوره و مذاكره با دولت قبرس در نیكوزیا و ماكاریوس كه در لندن بسر می برد، شد.

درخواست تركیه باز هم رد شد به دنبال آن در ۱۴ اوت دومین مرحله از تهاجم نظامی تركیه به قبرس شكل گرفت.

دو روز بعد زمانی كه نیروهای ارتش تركیه ۳۷ درصد خاك جزیره قبرس را در امتداد آنچه كه مقامات آنكارا «خط آتیلا» نامیدند، تصرف كردند - خط آتیلا از خلیج مورفور واقع در شمال غربی قبرس تا فاماگوتسا در شرق این جزیره امتداد داشت - دولت تركیه دستور آتش بس را صادر كرد.

تجزیه قبرس به دو منطقه ترك نشین و یونانی نشین كه با تهاجم نظامی تركیه و یا به گفته مقامات این كشور مداخله نیروهای ارتش تركیه صورت پذیرفت، با كشته شدن هزاران انسان همراه بود.

برآورد ها حاكی از آن است كه تقریبا یك سوم جمعیت هر یك از مناطق یونانی نشین و ترك نشین مجبور به ترك خانه و كاشانه خود شدند و اقتصاد قبرس به تباهی كشیده شد.

تلاشها جهت جبران خسارات سنگین جنگ از همان سالها آغاز شد و در دهه ۸۰ به یمن گسترش صنعت گردشگری در قبرس این كشور با رونق اقتصادی روبرو شد.

در نوامبر ۱۹۸۳ جامعه ترك نشین قبرس، جمهوری قبرس شمالی را اعلام داشت كه جز تركیه، هیچ كشور دیگری آن را به رسمیت نشناخت.

قبرس در دهه ۱۹۸۰ به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های اقتصادی و درآمدهای چشمگیر توریستی دست یافت و مركز مالی منطقه از بیروت به قبرس منتقل شد و در پنجم می ۱۹۸۵ قانون اساسی قبرس شمالی به نام جمهوری قبرس ترك به همه پرسی گذاشته شد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map