طراحی سایت ابزار همه کاره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ابزار همه کاره کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷   1- تفکر طراحی (Design Thinking) .

این ، اولین مهارتی است که یک طراح همه کاره باید یاد بگیرد .

طراحان با استفاده از این متد ، بخوبی از بازار هدف خود آگاه شده و تلاش می کنند محصولی طراحی کنند که باعث رضایت و رفع نیازهای افراد مخاطب وب سایت شود .

کارفرما به وب سایتی نیاز دارد که با مجموعه ای از ویژگی ها ، این افراد را جذب کسب و کار خود کند .

( در این مقاله ، توضیح کاملی پیرامون تفکر طراحی داده ام ).

2- تشخیص منفعت (Lean) .

یک طراح همه کاره باید آنچه را که برایش مفید است حتی قبل از امتحان کردنش و صرف هزینه و وقت تشخیص دهد .

اینگونه طراحان باید به اندازه کافی ماجراجو باشند که اطلاعات ناشناخته و مفید را یادبگیرند بدون آنکه تمرکز خود را از وظایف اصلیشان از دست بدهند .

طراحان همه کاره باید سریع یادبگیرند و وقت تلف نکنند .

3- فهم نیاز کارفرما (Customer discovery) .

توانایی در فهم کامل نیاز کارفرما و تعریف پروژه ای بر اساس رفع موثر نیازهای کارفرما و جذب بازار هدف او ، از دیگر مهارت های مورد نیاز یک طراح همه کاره است .

4- Agile .

یک طراح همه کاره ، باید در همه حال از وضعیت انجام پروژه و مقدار پیشرفت آن باخبر باشد .

افراد تیم ساخت وب سایت ، همیشه باید بر اساس "تفکر طراحی" و "فهم نیاز کارفرما" ، ویژگی های مورد نیاز را طراحی کرده و بر اجرای آن نظارت داشته باشند .

( برای توضیح بیشتر در مورد Agile ، اینجا را کلیک کنید) .

1- "مدل – نما – کنترل گر" یا Model–view–controller MVC .

این متد ، با تبیین پروژه طراحی وب سایت ، اهمیت آن و تاثیراتش را روشن می کند .

استفاده از MVC باعث می شود ، پیچیدگی برنامه نویسی برای طراح همه کاره از بین برود و منجر به ایجاد سوالاتی شود که کیفیت کل پروژه را بالا ببرد .

2-  سازی برنامه و پلتفرم (App and platform integration) .

این ابزار به طراح همه کاره کمک می کند که بداند تیم پروژه ، دقیقا روی چه چیزی کار می کند و تاثیر آن روی پروژه چیست .

قواعد و سیستم ها در یک تیم فنی .

دانستن تفاوت میان یک طراح واسط کاربری (UI Designer) با یک برنامه نویس (Developer) و یک مدیر سیستم (Sysadmin) و .

.

.

به یک طراح همه کاره کمک میکند تا فهم روشنی از قواعد طراحی سایت داشته باشد و این فهم صحیح ، راندمان کاری او را بالا می برد .

Lauren Waller معتقد است که ابزار مورد نیاز یک طراح همه کاره وب سایت ، کاملا بستگی به سلیقه او دارد.

برای مثال ، با وجود امکانات فراوان نرم افزاری مانند Photoshop ، اگر طراحی با کشیدن دستی طرح ها و اشکال راحت تر است و مهارت فوق العاده ای دارد ، نیازی نیست که حتما از نرم افزار استفاده کند.

به هر حال ، لیست زیر ، ابزارهای پیشنهادی Lauren برای استفاده طراحان همه کاره است : 1- کاغذ و قلم .

قبل از استفاده از کامپیوتر ، میتوانید برای کشیدن ایده ها و افکار از کاغذ و قلم استفاده کنید .

اگرچه طراحان حرفه ای کامپیوتر این کار را بی فایده میدانند ، استفاده از این ابزار ساده و ابتدایی برای بقیه بسیار مفید است .

  2- نرم افزار های مناسب کشیدن طرح در تبلت ها .

برای طراحان همه کاره ای که استفاده از کاغذ و قلم را نمی پسندند ، استفاده از این نرم افزار ها در تبلت ، جایگزین مناسبی برای پیاده کردن طرح های اولیه و نقشه اولیه وایرفریم هاست .

  3- نرم افزار Moqups .

این ابزار بصورت تخصصی برای ایجاد وایرفریم بکار می رود .

محیط Moqups ، المانهای فراوانی را برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با دقت ، جزییات آنها را تغییر نیز بدهید .

  4- نرم افزار Sketch .

خیلی از حرفه ای ها به دلایل زیر ، عاشق این نرم افزار هستند :   5- Adobe Photoshop و Illustrator .

این دو نرم افزار برای دستکاری عکس ها و تصاویر فوق العاده اند .

نرم افزار فوتوشاپ برای کارهایی مانند ویرایش، comps ، Etching عمیق و Grading کاربرد دارد .

همچنین نرم افزار Illustrator برای کار با آیکون ها ، تایپوگرافی (Typography) و تصویرسازی (Illustration) بیشتر بکار می رود .

  6- IconJar .

استفاده از IconJar ساده ترین راه برای بکاربردن آیکون ها در طراحی است ، مخصوصا زمانی که از یک مجموعه آیکونهای متداول استفاده می کنید .

  7-IcoMoon .

بدون تردید این برنامه ، راحت ترین راه برای ساخت یک icon font دلخواه است ، خصوصا در مورد پروژه هایی با آیکون های غیرمعمول .

  8-InVision .

این نرم افزار شما را قادر به ساختن یک دیزاین تعاملی می کند که با کمک Hotspot ها ، این پروسه را سریع و راحت می کند .

  9-Kraken .

این نرم افزار برای کاهش حجم عکس ها بدون کاهشی در کیفیت آنها استفاده می شود.

  10- سیماگر .

این برنامه ، تعداد زیادی امکانات (Feature) دارد که امکان ایجاد یک فرایند توسعه یکپارچه (Seamless Development Process) را برای شما به ارمغان می آورد .

شما می توانید از این نرم افزار برای تکثیر پروژه ها و یا کدنویسی برای انتشار روی GitHub استفاده کنید .

مقالات مرتبط MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی MVC ,full stack developer,Illustrator , tag MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی عضویت در خبرنامه تماس با ما 021-0912-8238263 | 021-0912-8238263 | سیماگرatttlas.

com| شهرک غرب، بهاران دوم، پلاک 51، واحد 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map