طراحی سایت انار خفر شیراز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت انار خفر شیراز کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شیراز-سیماگر-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خفر گفت: برداشت انار از سطح یک هزار و ۵۰۰ هکتار از باغ‌های این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در هر هکتار ۱۵ تن انار برداشت شود.

ارسلان صالحی، چهارشنبه در گفت‌ و گو با سیماگر با اشاره به اینکه برداشت انار در این شهرستان از اواخر شهریورماه آغاز شده و تا اواخر آبان‌ماه ادامه دارد، افزود: ۸۰ درصد این محصول به صورت درجه یک و برای تازه‌خوری به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه می‌شود و ۲۰ درصد مابقی به صورت درجه دو و برای تهیه رب انار برداشت می‌شود.

به گفته وی، ارقام مختلف انار شهرستان خفر شامل، شیرین، ترش، میخوش، رباب و ‌کدور است و این شهرستان از دیرباز یکی از قطب‌های تولید انار در استان فارس بوده است.

   مدیر جهادکشاورزی شهرستان خفر بیان داشت: در حال حاضر نبود تعاونی، مرکز خرید و عدم وجود سردخانه برای نگهداری محصول انار این شهرستان، موجب شده که انار تولیدی این منطقه به مرکز استان (شیراز) و سایر استان‌ها از جمله تهران و اصفهان ارسال شود.

صالحی اضافه کرد: در صورت حل مشکلات یاد شده و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در این شهرستان، محصولات فرآوری شده با نشان منطقه تولیدکننده محصول به بازارهای خارجی صادر خواهد شد و در نتیجه باغداران از ارزش افزوده این محصول بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغ‌های این شهرستان به کشت انار اختصاص دارد که از این میزان یک هزار هکتار آن غیرمثمر است.

او ادامه داد: با توجه به قابلیت‌های شهرستان خفر برای تولید انار و همچنین به دلیل کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، بسیاری از کشاورزان این شهرستان با ایجاد باغ‌های انار به تولید این محصول روی آورده‌اند.

شهرستان خفر در فاصله ۱۰۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

شیراز-سیماگر- کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان خفر گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلات بخش کشاورزی… بیرجند - سیماگر - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: پیش بینی این… تهران – سیماگر – فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: هرچه بر تعداد ترورها… ساری - سیماگر - افزایش آمار مناطق دارای وضعیت قرمز کرونایی در مازندران… مشهد- سیماگر - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چگونگی ادامه فعالیت… تهران – سیماگر - آیین بزرگداشت دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن… شیراز-سیماگر- جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با… زاهدان- سیماگر- کلنگ ساخت مرکز کنترل، پایش، مانیتورینگ و سیستم مدیریت… ساوه -سیماگر- سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: محدودیت های ویژه… مشهد- سیماگر- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی… اهواز - سیماگر - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map