طراحی سایت برد گیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت برد گیم داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هر کاری کنی بازم خوشحال بودن مهم ترین هدف زندگیه! بردگیم، بیزنس، سفر و تفریح بخشی از خوشحالی های روزمره منن.

instagram: hanigames اگر از من میپرسین که چطور طراح بازی بشم جواب من اینه: "همین الان شروع کن! بلند شو برو یه گوشه بشین و طراحی کن! فکر کن و نقشه بچین! اصن حتی صبر نکن که این مکالمه تموم شه!! پاشو مدادتو بردار و فکراتو بیار رو کاغذ!" به نظرم همیشه این لوپ وجود داره که من برای اینکه طراح بازی باشم، باید یه چیزی طراحی کرده باشم.

.

.

و اگر چیزی طراحی نکردم پس طراح نیستم.

اگر بخوام طراحی کنم هم نمیتونم چون طراح نیستم و تاحالا طراحی نکردم.

.

.

همین الان ضمن حفظ خونسردی پاشید برید به قسمت تنظیمات سوشال مدیا اکانتاتون و تو قسمت بایو بنویسین: طراح بردگیم! تبریک میگم! شما الان یه طراحید! شاید این مرحله خیلی واضح باشه! بازی کردن دید خیلی خوبی به شما میده خصوصا که میتونید متوجه بشید چه بازیایی الان رو بورسن و دارن تولید میشن.

زیاد بازی کردن دید خوبی نسبت به مکانیکهای بازی ها و چگونگی چفت شدن اونها در هم میشه.

(چون الان دیگه یه مدل مکانیک تو یه بازی به کار نمیره و شما با جمع کثیری از مکانیکها روبرو میشین.

) فقط حواستون باشه باید همه مدل بازی رو انجام بدین: بازیای قدیمی، جدید، خوب، معروف، دورهمی، دونفره و .

.

.

.

یکی از کارایی که میتونید بکنید اینه که 2 تا بازی که خیلی دوست دارید رو باهم قاطی کنید و بیینید چی درمیاد! دنیای بردگیم ما رو تو فضاهای مختلفی قرار میده و ما اجازه کسب تجربیات جدید رو بدست میاریم.

یه بار یه سرباز تو قرون وسطاییم، یه بار دکتر و یه بار جادوگر! بازیهایی رو که وجود دارن نگاه کنید و ببینید کدوم تجربه است که هنوز ازش حرفی زده نشده؟ کدوم گروهن که فرصت تجربه زندگیشون فراهم نشده و دنیای بردگیم مورد توجه قرارشون نداده؟ اگر دقت کنین میبینین که کم نیستن! فقط یک دقیقه از مانیتور فاصله بگیرین و بهش فکر کنین.

.

.

.

علاوه بر این ببینین چی داره خوب فروش میره؟ بازیای یه نفره؟ بازیای دست جمعی؟ استراتژیک یا چی؟ دنیای موسیقی، فیلم و بازیهای کامپیوتری بخشهای بزرگی از صنعت سرگرمی با مخاطبین بسیار زیاد و گسترده ای در سراسر جهانن که میتونن برای شما بسیار الهام بخش باشن.

مثالش بردگیم "گیم آف ترونز" که خیلی از علاقه مندان سینما رو به پای میزهای بازی کشوند و کافه بردگیمها پر شد از ایونتهای گیم آف ترونز.

بعدا خیلی از افرادی که از این طریق جذب شدن تونستن لذت بازیهای رومیزی رو درک کنن و الان در به در دنبال خرید بردگیم جدیدن! از طرف دیگه این صنایع میتونن ایده های دیگه هم داشته باشن: مثلا بازیهای ویدئویی رو میشه سیو کرد و بعدا ادامه داد! میشه سختیش رو تعیین کرد، میشه توش کاراکتر ساخت و هزارتا کار دیکه که هرکدوم میتونن ویژگی جذاب بردگیمی باشن که شما طراحش هستین! مگه نگفتیم بازی اجازه میده تجربه های جدیدی کسب کنیم که تو زندگی واقعی نمیتونیم؟! خب علاوه بر اینکه شما میتونین بتمن و قهرمان بازی باشین، میتونین به مخاطبتون اجازه دین که جوکر یا آدم بده‌ی داستان باشه! چیزی که در حال حاضر خیلی هم رو بورسه و تو بازار خوب فروش میره! بازیهایی مثل: Victorian masterminds و villainous.

اگر بازی ای ساخته شده که شما نقش ماهیگیر رو دارین، میشه بازی ای ساخته شه که شما نقش ماهی رو توش دارین! و یا حتی میشه تو یه بردگیم این دوتا نقش در مقابل هم قرار بگیرن! گاهی سایتها یا تولیدکننده های بردگیم مسابقه های طراحی میزارن و اگر ایده شما رو دست داشته باشن، چاپش میکنن و نشرش میدن.

اینا کسایین که سرمایه و موقعیتشون تو جیبشونه! فقط منتظر یه ایده خوبن و بنگ! البته حواستونو جمع کنین که ایدتون به سرقت نره! و یا با یه درصد خیلی کم سرتون کلاه نزارن! اگر مشکل اعتماد دارین (و حق هم دارین) میتونین برای ایدتون در سایتهایی مثل دونیت یا نیک استارتر به جذب سرمایه گذار بپردازین و خودتون دست به کار بشین.

خیلی از بردگیمهایی که امروز در بازار ایران موجودن از ین روش برای کسب سرمایشون استفاده شده.

حتی خیلی از بازی های خارجی! برای مثال جذب سرمایه رنک یک بردگیم گیک یعنی Gloomhaven از طریق سایت kickstarter انجام شده.

فکر میکنم این تایتل خودش خودشو توضیح میده! سعی کنید با آدمای مختلف معاشرت کنید و ازشون چیز یاد بگیرید، از طبیعت لذت ببرید و شنا کنید! خیلی کلیشس میدونم! همیشه ردپای طوفان فکری همه جا هست و هی میگن برین استورم کن عزیزم!! شخصا اگه کلی مطالعه راجع بهش نکرده بودم الان این کلمه باعث میشد کهیر بزنم!! طوفان فکری بحث مفصل و مهمیه که الان جاش نیست راجع بهش بحث کنم اما تکنیکهای ریزی داره که تو طراحی بردگیم به کارتون میاد: این نکته رو به یاد داشته باشین که هنگام طوفان فکری باید ذهن شما (و احتمالا همکارهاتون) باز باز باشه و برای همین استفاده از اشیا غیر معمول یا اسباب‌بازی در اتاق فکر توصیه میشه.

اگر به این قسمت رسیدین یعنی به توصیه اولیه من گوش نکردین و نرفتین یه گوشه طراحی کنین! اشکالی نداره! خوشحالم که حرفامو خوندین! ولی الان دیگه جدی جدی بچسبین به طراحی! امیدوارم که این متن برای کسانی که دوست دارن بردگیم طراحی کنن کارآمد و مفید واقع بشه.

اگر دوست داشتین با من بیشتر در ارتباط باشین و یا سوالی داشتین میتونین در اینستاگرام بپرسین: hanigames هر کاری کنی بازم خوشحال بودن مهم ترین هدف زندگیه! بردگیم، بیزنس، سفر و تفریح بخشی از خوشحالی های روزمره منن.

instagram: hanigames با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر در همین موضوع مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map