طراحی سایت بمب وان حمام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت بمب وان حمام شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند گام اول : مواد لازم یک فنجان جوش شیرین نصف فنجان اسید سیتریک نصف فنجان نمک حمام یا نمک فرنگی یک قاشق غذاخوری آب سه قاشق غذاخوری روغن زیتون رنگ غذا به رنگ دلخواه کاسه همزن شیشه مربا قالب مناسب برای بمب کف گام دوم : مواد خشک را با هم مخلوط کنید همه مواد خشک را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و با همزن آنها را خوب مخلوط کنید.

گام سوم : مواد مایع را با هم مخلوط کنید مواد تشکیل دهنده مایع را در یک ظرف دیگر بریزید و آنها را هم با هم مخلوط کنید.

گام چهارم : همه مواد را با هم ترکیب کنید مایعی که ساخته اید را به مواد خشک اضافه کنید کمی‌از مایعی که ساخته اید را روی مواد خشک بریزید و آنها را کاملاً با هم مخلوط کنید.

هم زدن را تا وقتی ادامه بدهید که مایع کاملاً جذب مواد خشک بشود.

مایع را کم به کم به مواد خشک اضافه کنید و مخلوط کنید تا تمام بشود.

در پایان این مرحله مواد باید کاملاً یک دست و همرنگ باشند.

گام پنجم : مواد را داخل قالب بریزید بیشتر از گنجایش قالب داخل آن مواد بریزیدبا قاشق چند ضربه به قالب بزنید وقتی همه مواد را با هم ترکیب کردید، باید آنها را داخل قالب‌ها بریزید.

مقدار موادی که داخلی قالب می‌ریزید باید بیشتر از گنجایش آن باشد.

هر دو طرف قالب را روی هم بگذارید و فشار بدهید تا بسته شود.

هرچه مواد بیشتری را داخل قالب جا بدهید، بمب کف سفت تر میشود و شکل بهتری پیدا میکند.

وقتی مطمئن شدید داخل قالب کاملاً پر است و هوای بین مواد به حداقل رسیده، با قاشق چند ضربه به قالب بزنید و بمب کف را از داخل آن بیرون بیاورید.

یک تا دو روز صبر کنید تا بمب کف خشک بشود.

با بمب کف حمام کنید می‌توانید بمب کف را در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت بسازید خیلی ساده و سریع و با صرف کمترین هزینه بمب کف ساختید.

می‌توانید این ساختنی را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف درست کنید.

حتی می‌توانید با ریختن چند رنگ داخل یک قالب، بمب رنگین کمانی درست کنید.

می‌توانید داخل مواد گلبرگ هم بریزید تا وقتی داخل آب باز میشود عطر و زیبایی بیشتری داشته باشد.

(۳۰۳۱) مجله خبری تصویری تگ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map