طراحی سایت تبر و تبرچه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تبر و تبرچه کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

JavaScript seems to be disabled in your browser.

برای به کار گرفتن قابلیت این وب‌سایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکن‌شده باشد.

دریل پیچ گوشتی شارژی کرون مدل CT21053LH - بی باکس فرز آهنگری بوش مدل GWS20-180 - بی باکس سنباده لرزان ماکیتا مدل BO3700 - بی باکس اره گردبر بوش مدل GKS190 - بی باکس مینی فرز دسته بلند کرون - بی باکس دریل چکشی رونیکس مدل 2120 - بی باکس پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل 6722D - بی باکس از تومان تا تومان مجموع کل: 16 کالا 3 نظر ثبت نظر 1 نظر ثبت نظر 4 نظر ثبت نظر 1 نظر ثبت نظر 0 نظر ثبت نظر 5 نظر ثبت نظر ناموجود 5 نظر ثبت نظر ناموجود 7 نظر ثبت نظر ناموجود 1 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود 1 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود 0 نظر ثبت نظر ناموجود مجموع کل: 16 کالا تبر یک ابزار برای قطع کردن، بریدن، تکه کردن و فرم دادن به چوب و هیزم و الوار و تنه درختان می‌باشد.

تبر با شکل‌های مختلف دارای کاربری‌های مختلف نیز می‌باشد، به عنوان مثال نوعی از تبر در کوهنوردی و برای بالا رفتن از کوه و برای عبور از یخ استفاده می‌شود.

تبر از دو قسمت اصلی تشکیل شده است، یک تیغه که از جنس فولاد می‌باشد و دارای لبه تیز و برنده می‌باشد.

بخش دیگر یک دسته چوبی یا فلزی و در انواع جدید از انواع فایبرگلاس با روکش می‌باشد.

برای خرید تبر باید اندازه و وزن آن را در نظر گرفت و متناسب با کاربرد آن‌ها را انتخاب کرد.

نمایش بیشتر برای خرید تبر باید اندازه و وزن آن را در نظر گرفت و متناسب با کاربرد آن ها را انتخاب کرد.

در خرید تبر به جنس تیغه و دسته نیز توجه کنید که هم تیغه تیزی داشته باشد و از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشد تا در برابر رطوبت و ضربه مقاومت داشته باشد، و هم دارای دسته سبک و خوش دست با طول عمر بالا باشد.

امروزه دسته تبرها را از جنس فایبرگلاس می سازند تا هم وزن کم تری داشته باشد و هم طول عمر بالاتر، هم چنین بر روی آن ها از انواع روکش استفاده می شود تا ویژگی ضد تعریق و ضد لغزش داشته باشند تا در حین کار، کاربر را خسته نکند.

دسته های چوبی می تواند بر اثر رطوبت زودتر مقاومت خود را از دست دهد.

دسته فلزی نیز بسیار قدیمی است و می تواند دچار زنگ زدگی شود و وزن زیادی نیز دارد.

دارای بودن درپوش چرم برای تیغه و بند آویز نیز می‌تواند از موارد کاربردی تبر باشد.

باید دقت کنید که اگر می خواهید از تبر برای تکه کردن چوب و بریدن آن استفاده کنید تبر با لبه تخت باید انتخاب کنید تا بتوانید به وسیله آن عمق بیش تری را برش دهید.

در هنگام خرید تبر، عملکرد و کاربرد آن را نیز باید مد نظر قرار دهیم، تبرهایی که برای برش استفاده می شوند با تبرهای حکاکی متفاوت هستند.

لبه تبرهای برش برای جدا کردن و تکه کردن کاربردی می باشد در حالی که تبرهایی که برای حکاکی و شکل دادن استفاده می شوند تکه های چوب را جدا نمی‌کند و در خود چوب فرم ایجاد می کند.

همچنین انواع مختلفی از تبر برای کمپینگ، کوهنوردی، کشاورزی، باغبانی، تهیه هیزم و.

.

.

وجود دارد که با بررسی و مقایسه ابعاد، وزن و جنس می‌توان به بهترین انتخاب ممکن رسید.

بازگشت به بالا تمامی خدمات این وبسایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

کلیه حقوق برای ابزارمارت محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map