طراحی سایت در درب بهشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در درب بهشت در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

" سفر360 " به آژانس های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ارائه می شود .

ایران تکنولوژی از سال 1382 در زمینه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای تخصصی به آژانس های هواپیمایی فعالیت دارد و مفتخر است که با بیش از ششصد آژانس مسافرتی در زمینه نرم افزار همکاری دارد.

حسابداری، اتوماسیون و امور قراردادهای نرم افزار سفر360 یک نرم افزار تخصصی ویژه آژانس های مسافرتی و هواپیمایی است.

این نرم افزار مورد استفاده در آژانس های شناور می باشد.

در این سیستم مدیر می تواند از روند کاری و قراردادی تمام کانترها، صندوق و حسابدار گزارش گیری نماید.

وب سرویس "سفر360" سیستم فروش آنلاین بلیط های چارتری، سیستمی، ماهان، آمادئوس، هتل، قطار، اتوبوس و بیمه مسافرتی به صورت داخلی و خارجی می باشد.

در صورتی که آژانسی دسترسی مستقیم برای فروش خدمات گردشگری ای را نداشته باشد می تواند از سیستم اشتراکی سفر360 استفاده نماید.

طراحی سایت و رزرواسیون هتل یکی از اصلی ترین خدمات شرکت ایران تکنولوژی می باشد.

این نرم افزار با عنوان (اسکان) از سال 82 عرضه شده و با توجه به نیازهای تخصصی هتل ها طراحی گردیده است.

در ضمن به تازگی این نرم افزار تحت به روز رسانی کلی قرار گرفته و نسخه جدید آن روانه بازار شده است.

نرم افزار باما دارای نسخه ای جذاب برای باشگاه مسافران آژانس مسافرتی می باشد.

در این سیستم برای آن که یک مسافر اصطلاحا به "مسافر وفادار" تبدیل شود، سیاست امتیاز دهی به ازای هر خرید راه اندازی شده است که مسافر همواره می داند با هر خریدی که از شما می کند، امتیازی به حساب او منظور می شود که یا معادل نقدی دارد و جوایزی شامل او خواهد شد.

آخرین نمونه کارها تصور کنید می‌خواهید برای شرکت یا آژانس مسافرتی خود سایتی راه‌اندازی کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید و خدمات شرکت ، هتل و آژانس مسافرتی خود را کامل‌تر کنید تا نیاز مشتریان خود را به‌طور کامل تامین کنید تا مشتری همیشگی شما شوند و برای خدمات مختلف به سایت‌های مختلف نروند لذا مطمئنا در این زمان هست که شما در گوگل عباراتی مانند طراحی سایت آژانس مسافرتی یا طراحی سایت هتل را جستجو می‌کنید و با شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند مواجه می‌شوید.

اما یک نکته مهم و قابل‌توجه نسبت به طراحی سایت شخصی این است که برای طراحی سایت یک آژانس مسافرتی یا هتل باید شرکت طراحی سایتی را انتخاب کنید که علاوه بر کامل بودن خدمات و امکانات سابقه بالایی در زمینه ی گردشگری و همکاری با آژانس های مسافرتی دارد.

ازاین‌رو یکی از مزایای ایران تکنولوژی نیز دقیقاً در همین موضوع هست که با توجه به این‌که بیش از 16 سال است که در صنعت گردشگری واردشده درعین‌حال دارای بیش از ده نرم‌افزار آماده با امکانات کامل مانند طراحی سایت آژانس مسافرتی ، وب سرویس پرواز ، حسابداری آژانس مسافرتی و همچنین طراحی سایت هتل و باشگاه مشتریان و .

.

.

می‌باشد.

که با توجه به این موضوع پوشش کاملی در نرم افزار های فروش آنلاین در حوزه گردشگری دارد و انتخابی مطمئن و دقیق برای تمام شرکت‌ها ، هتل‌ها و آژانس های مسافرتی می‌باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نسخه جدید وب سرویس پرواز (داخلی و خارجی) و هتل (داخلی و خارجی) بارگذاری شده است.

همکاران برنامه ن با عضویت در باشگاه مشتریان می توانید از آخرین تغییرات و بروزرسانی های نرم افزار ها ، پیشنهادات ویژه و تخفیف های شرکت ایران تکنولوژی بهره مند شوید.

همچنین با ورود به قسمت باشگاه مشتریان میتوانید از راهنمایی های موجود در وب سایت جهت آموزش نحوه استفاده از وب سایت و همچنین ارسال تیکت به بخش پشتیبانی استفاده نمایید.

دریافت آنلاین لیست قیمت در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا مشاوره دارید با ما تماس بگیرید ، کارشناسان فروش با کمال میل پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهند بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map