طراحی سایت در شرق بریتانیا پاپوآ گینه نو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در شرق بریتانیا پاپوآ گینه نو شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، PA Media تعداد پناهجویانی که تلاش کرده‌اند با قایق خود را به بریتانیا برسانند، در ماه سپتامبر امسال بیش از کل سال ۲۰۱۹ بوده است دولت بریتانیا امکان ساخت اردوگاه نگهداری پناهجویان در جزیره‌ای در اقیانوس اطلس را بررسی کرده است.

بنا بر گزارش‌ها پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا، از مقام‌های مهاجرتی خواسته امکان عملی و حقوقی انتقال پناهجویان به سرزمین‌های تحت قیمومیت بریتانیا در خارج از خاک اصلی این کشور را بررسی کنند.

جزیره اسنشن که در این طرح پیشنهاد شده بود یکی از جزایر برون‌مرزی بریتانیا در جنوب اقیانوس اطلس است که حدود هشت هزار کیلومتر با این کشور فاصله دارد.

الن نیکولز، یکی از اعضای شورای جزیره به بی‌بی‌سی گفت که بعید می‌داند ساکنان محلی جزیره از چنین طرحی استقبال کنند.

گفته می‌شود که دولت بریتانیا تصمیم به استفاده از این جزیره برای اسکان پناهجویان نگرفته اما همچنان در پی راهی برای فرستادن آنها به سرزمین‌های برون‌مرزی این کشور است.

یکی از مقام‌های وزارت کشور بریتانیا گفت که م سئو لان در حال بررسی" تمام گزینه‌ها برای متوقف کردن جریان عبور قایق‌های حامل پناهجویان به سوی بریتانیا و ترمیم سیستم پذیرش مهاجران هستند.

" هفته پیش اعلام شد که تعداد پناهجویانی که تلاش کرده‌اند با قایق‌های کوچک از طریق کانال مانش خود را به بریتانیا برسانند، تنها در ماه سپتامبر امسال بیش از کل سال ۲۰۱۹ بوده است.

بسیاری از این پناهجویان شهروندان ایران و افغانستان هستند.

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی درباره تلاش بریتانیا برای فرستادن پناهجویان به جزایر برون‌مرزی نوشته است که این ایده نشان‌دهنده تاثیر انتصاب تونی ابوت، نخست وزیر سابق استرالیا، به عنوان مشاور تجاری در دولت بریتانیا است.

استرالیا از جزایر نائورو و مانوس در پاپوآ گینه نو در اقیانوس آرام برای نگهداری پناهجویان استفاده می‌کند.

پناهجویانی که تلاش می‌کنند از طریق دریا وارد استرالیا شوند حتی اگر شرایط گرفتن پناهندگی را هم داشته باشند، هرگز راه به استرالیا پیدا نمی‌کنند.

منبع تصویر، Getty Images جمعیت جزیره اسنشن حدود هزار نفر است نیک تامس سیموندز، وزیر کشور دولت سایه بریتانیا از حزب کارگر، طرح نگهداری از پناهجویان در سرزمین‌های برون‌مرزی را "غیر انسانی، غیر عملی و بسیار پرهزینه" توصیف کرده است.

متقاضیان پناهندگی در بریتانیا باید ثابت کنند که از بیم آزار و اذیت به خاطر نژاد، مذهب، دیدگاه سیاسی، هویت جنسیتی یا گرایش جنسی نمی‌توانند به کشور خود بازگردند.

پناهجویان در دوره رسیدگی به درخواست پناهندگی حق کار ندارند و دولت بریتانیا روزانه حدود پنج پوند برای امرار معاش و جایی برای اسکان در خوابگاه‌ها در اختیار آنها می‌گذارد.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map