طراحی سایت در مورونا سانتیاگو اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در مورونا سانتیاگو اکوادور شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از تله سور ، فرمانداری ایالت مورونا سانتیاگو واقع در جنوب شرقی اکوادور اعلام کرد که در پی درگیری نیروهای پلیس با گروهی از معترضین اکوادوری که اقدام به بستن خیابانی در این ایالت کرده بودند، 11 نفر از نیروهای پلیس زخمی شدند.

.

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: سایر خبرها بتوانیم مجموعه ودجا را به گونه ای سامان دهیم که قادر باشد نیازهای نیروهای مسلح را در همه حوزه ها به نحو شایسته ای پشتیبانی کند.

وی افزود: برای این کار ابتدا یک طرح جامع برنامه 4 ساله تهیه شد و هم اکنون در حال حرکت در این مسیر هستیم.

دهقان افزود: اقدام بعدی، توجه به هزینه ها و موثر سازی آن و کاهش راهبردی هزینه بود که در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد کاهش 20درصدی هزینه در .

.

.

استاندار مرکزی گفت: تکمیل ظرفیت های خالی صنعت کوتاه ترین راه برای ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود زمانی قمی ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان اظهار داشت: باید تلاش کنیم ظرفیت های خالی در صنعت را تکمیل کنیم، زیرا این اقدام کوتاه ترین راه برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور است که هزینه کمتر و غیر قابل مقایسه ای در مقایسه با تاسیس واحدهای صنعتی .

.

.

.

.

.

، امکانات جشنواره رضوی مردمی است و سعی شده از حداقل امکانات دولتی برای ان استفاده شود، جشنواره مردمی و با رویکرد وحدت اسلامی برپا می شود.

با مشارکت 77 کشور و مسئولان 31 استان شاهد یک حرکت موثر فرهنگی در کشور خواهیم بود.

*پیش بینی جذب 40هزار هنرمند در صندوق اعتباری هنرمندان تا پایان سال94 وی درباره حمایت ها از صندوق اعتباری هنرمندان و نویسندگان گفت: سال گذشته 17 هزار و 957 نفر را .

.

.

مناطق یمن را مورد حمله قرار می دهد و تمام آثار تمدنی و ساختار زیربنایی این کشور را از بین می برد.

این اقدام با حمایت آمریکا صورت می گیرد و آمریکا هیچ تلاشی را برای جلوگیری از این هجوم شیطانی 5 ماهه به این کشور در شورای امنیت سازمان ملل انجام نمی هد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلام مقام معظم رهبری روشن است و تکلیف جمهوری اسلامی ایران در منطقه از گذشته روشن بود و با کلام ایشان روشن تر و محکم تر شده است.

*تسنیم .

.

.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر شجاعی، مجری سیاسی برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در برنامه دیشب از سید محمد صادق خرازی، سفیر اسبق ایران در سازمان ملل و حسین شیخ الاسلام مشاور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی دعوت کرده بود به صورت حضوری در استودیوی گفتگوی ویژه درباره بستن راههای نفوذ آمریکا در ایران پس از توافق، سخن بگویند.

علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز به .

.

.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالله عزیزی ظهر امروز سه شنبه در نشستی خبری، اظهار داشت : دفتر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمانشاه در 6 حوزه فعالیت دارد و علاوه بر آن مسئولیت دو دبیرخانه مهم در حوزه بازرسی و نظارت را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه از مهر سال گذشته تا کنون طی 5 دوره کامل از فرمانداری ها، بخشداری ها و ادارات خدمت رسان شهرستانهای تابع، بازرسی صورت .

.

.

به گزارش قدس آنلاین، سعد الله زارعی در نشست بزم اندیشه با موضوع یمن، حال و آینده که در موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بحث یمن باید در قاب منطقه ای مورد مطالعه قرار گیرد؛ اگر آن را در قاب داخلی، تاریخی و ژئوپولتیک مورد بررسی قرار دهیم به آن ایرادی وارد نمی شود ولی اهمیت آن در بررسی در قاب منطقه ای است؛ اگرچه این موضوع در مورد سایر کشور ها نیز صدق می کند، ولی گاهاً مورد .

.

.

سوزی که روز گذشته براثر سهل انگاری مسافران عبوری از جاده آسیایی (در پارک ملی گلستان )روبروی پاسگاه ایست بازرسی تنگراه رخ داد با اقدام به موقع آتش بانان و کارکنان پارک مهار و خاموش شد.

به گفته وی وسعت این آتش سوزی 400 متر مربع برآورد شده است.

وی افزود: طی ماه مرداد چهار مورد آتش سوزی جزیی نیز در عرصه های جنگلی پارک ملی گلستان روی داد که بیشتر براثر سهل انگاری مسافران گذری از پارک بود.

دباغیان افزود .

.

.

به گزارش سیماگر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی روز سه شنبه در افتتاحیه نخستین جشنواره بین المللی صلح و وحدت ویژه کودکان و نوجوانان ادیان الهی افزود: همه ادیان الهی حامی صلح هستند لذا باید در مشترکات با یکدیگر وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به وجود مشترکات در ادیان الهی تصریح کرد: ما با این رویکرد دورهم جمع شده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: قرآن ایمان .

.

.

کار موفق نشدند.

آنها حتی به پخش فیلم های ضد اخلاقی در تمام بندها روی آوردند و بچه ها را با تهدید و کتک ملزم به تماشای این فیلم ها می کردند.

به یاد دارم زمانی که پخش این فیلم ها به بند ما رسید، یکی از اسرا با همکاری دیگر دوستان تصمیم گرفت به محض نمایش فیلم، فازی را وارد نور ویدئو کند تا دستگاه بسوزد و البته موفق هم شد.

عراقی ها که از ماجرا خبر نداشتند، بسیار ناراحت شدند.

یک هفته بعد از .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معصومیان افزود: دوره های آموزش های کوتاه مدت، پودمانی، تک درس و آموزش های خاص باید از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز خود را دریافت کنند.

وی گفت: در صورت نداشتن مجوز برای برگزاری این دوره ها با افراد متخلف برخورد می شود.

معصومیان با اشاره به اینکه شیوه اجرای این دوره ها، آموزش های حین کار است افزود .

.

.

سلامت نیوز : فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف و ضبط قریب به یک تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیماگر، سردار رهام بخش حبیبی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را تحت پوشش .

.

.

سیاه در صورت لغو کامل تحریم ها، جنجال سازی برخی از کشورهای بزرگ صادرکننده نفت خام علیه صنعت نفت ایران آغاز شده است.

همزمان با جنجال سازی برخی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان بزرگ نفت جهان، سایت رسمی وزارت نفت روز گذشته دوشنبه 26 مرداد ماه گزارش تازه ای درباره برنامه جدید افزایش تولید نفت خام ایران در دوران پساتحریم به نقل از بیژن عالیپور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منتشر کرده است .

.

.

به گزارش صاحب نیوز به نقل از چشمه سار ، فرماندهی انتظامی خوانسار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از دستگیری توزیع کننده عمده هروئین در شهرستان خوانسار خبر داد.

سرهنگ ولی اروجی افزود: کشف مقدار10 کیلو و 35 گرم مواد مخدر و دستگیری90 نفر در ارتباط با مصرف و فروش مواد مخدر کاهش 43 درصدی آمار کشف در شهرستان را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: طی 4 ماهه ابتدایی سال کاهش 9 درصدی سرقت .

.

.

حتی به قرآن بر سر نیزه نیز رو می آورند.

13- تأکید بر نفوذ و گسترش روزافزون گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملت های منطقه حامل دو پیام مهم برای دانشجویان و تشکل های دانشجویی است؛ یک اینکه در تحلیل های خود ضمن آنکه به مسائل خرد و انتقاداتشان نسبت به کمی ها و کاستی ها می پردازند، با آگاهی از عمق نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی از مسیر خود دلسرد نشوند و دوم آنکه با ارائه تحلیل های درست از وقایع .

.

.

.

*وعده های دولت روحانی در سفرها استانی مدبرانه است نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: دولت یازدهم تلاش می کند در سفرهای استانی هزینه ای بابت پررنگ نشان دادن وعده های خود نپردازد و وعده هایش به صورت مطالعه شده و کارشناسی و منطقی باشد.

ابراهیم نکو با اشاره به اینکه سفرهای استانی در دولت یازدهم برخلاف گذشته بیشتر جنبه فنی و منطقه ای داشته تا جنجالی و حاشیه ای، گفت: در دولت .

.

.

به گزارش نصرنیوز به نقل از مهر ، ترافیک و تردد ماشین های لجن کش حوالی سه راهی فرودگاه و جاده سنتو تبریز توجه ام را جلب می کند، به دنبال یکی از آنها راهی می شوم، راننده به سمت جاده ای خاکی تغییر مسیر می دهد، هر متری که در جاده به پیش می روم، حجم تردد ماشین های لجن کش بیشتر می شود.

تنها چند قدم با تلخه رود فاصله داریم، یک سمت جاده کارگاه هایی قرار دارند که به طور عمده به تولید سیمان و .

.

.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار .

.

.

.

.

.

دانشجویان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش های مجازی دانشگاهیان به آدرس http://un.

nahad.

ir ضمن ثبت نام و تکمیل اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به مطالعه و گذراندن سرفصل های آموزشی مربوط به این طرح اقدام کنند.

علاقه مندان می توانند پس از پایان این درس، گواهینامه آموزشی مربوطه را، از سوی مرکز آموزشهای مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دریافت نمایند.

انتهای پیام/ .

.

.

از این توافق سکوی جهشی را به سوی اهداف فرو خورده خویش در سالیان گذشته بسازد و در میان هیاهوی خودساخته مقاصد دیگری را جستجو میکند.

وی ادامه داد: جریان سازش توافق هسته ای را یک اتفاق نمی داند، بلکه می خواهد آن را گام اول تلقی کند که آغاز گام های دیگری برای عادی سازی روابط با آمریکا هست و به همین دلیل است که اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند و تحت عنوان شکستن تابو از آن یاد می نمایند.

.

.

.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأؤا)، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب عصر امروز (شنبه) در دیداری صریح و صمیمی با بیش از هزار جوان دانشجو، حدود 4 ساعت به دغدغه ها، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای آنان گوش دادند و درباره مسائل مختلف از جمله آرمانخواهی، الزامات افزایش تأثیرگذاری تشکلهای دانشجویی، مسائل منطقه، تداوم استکبارستیزی ملت ایران و .

.

.

خبرگزاری سیماگر نوشت: گزارش دفتر آمار ملی انگلستان نشانگر آن است که در سال گذشته میلادی برای7 هزار و240 نوزاد پسر متولدشده در انگلیس و ولز نام 'محمد ' ( با نگارش های متفاوت) انتخاب شده است.

اگر چه دفتر آمار ملی انگلستان، اسم ' اولیور' را در صدر فهرست محبوب ترین نام نوزاد پسر قرار داده است، اما با توجه به تنوع هجی کردن نام پیامبر گرامی اسلام (ص)، این اسم با فراوانی های متفاوت عنوان شده .

.

.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان موفق و نمونه این شورا در تهران و سراسر کشور که در سالن اجتماعات دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، از علی گرجی مرغملکی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز تجلیل شد.

در ابتدای این آیین تجلیل، دکتر اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی .

.

.

این زمینه اخیرا جلساتی با کمیسیون بهداشت مجلس داشته و با نماینده آموزش و پرورش در ستاد مبارزه با مواد مخدر روز گذشته مسائلی را بیان کردیم تا حلقه های مفقوده در مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را مطرح و جهت رفع آن اقدام کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با نگاه مجلس و رفع محدودیت های بودجه ای پوشش برنامه های پیشگیری از اعتیاد افزایش یابد.

پایان پیام/ 35 .

.

.

.

.

.

/5/27 - 15:07 479926 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور در تشریح برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت و روز ملی دختران از جمله برنامه های ملی، مذهبی و مناسبتی است که بیش از7 سال از اجرای آن می گذرد و مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد با برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجرا می شود.

.

.

.

امتیاز برای این گروه به نسبت سایر دولت های منطقه محسوب می شود.

4 - داعش انگیزه کافی برای مبارزه و انتقام از حکومت اردن دارد، اردن با حملات هوایی بیش از 7 هزار نفر از اعضای داعش را کشته و بسیاری از توانایی های آنها را از بین برده است.

داعش نیز در پیام ویدیوئی خود نیز تهدید کرد که اردن را به تلی از خاک تبدیل خواهد کرد، حتی تصاویری از اهتزاز پرچم خود در استان معان را نیز در همین راستا منتشر .

.

.

به گزارش نافع ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان اردیبهشت سال 86 همزمان با افتتاح مرکز روانپزشکی فرشچیان همدان، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در زمینی به وسغت 12 هزار منر مربع با زیربنای 27هزار و 500 متر مربع در9 طبقه و 217تخت آغاز شد.

حبیب الله موسوی بهار افزود: در تمامی مراحل طراحی و ساخت این پروژه با استفاده از نظرات بهترین متخصصان و .

.

.

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، در حال حاضر فروش شرکت های خودروساز با مشکل جدی روبرو است که پایین آمدن قیمت خودرو در بازار و رسیدن آن به کمتر از قیمت کارخانه، اعمال شرایط تشویقی برای فروش خودرو توسط کارخانه های خودروساز و رکود بازار مؤید این مسئله است.

بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهایی مانند رانا، پژو 206 صندوق دار، سمند، پژو 405، پژو پارس، پراید و تیبا در بازار به کمتر .

.

.

البیضاء را آزاد کردند و تعداد زیادی ازتروریست های القاعده را از پای درآوردند.

همچنین در سایه وخامت اوضاع امنیتی القاعده شش تن را در منطقه التواهی در عدن اعلام کرد.

تاکید سازمان ملل بر لزوم پایبندی طرف های یمنی به قوانین بین الملل از سوی دیگر، بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی نسبت به نقض حقوق بشر و جنایت ها در شهر تعز، واقع در جنوب غرب یمن از تمامی طرف های درگیر در این .

.

.

.

.

.

، نخستین سالگرد زلزله 6.

2 ریشتری منطقه مورموری است که خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما با فوجی از زمین لرزه ها طی چند ماه آینده، روزها و شب های پراضطراری را برای ایلامی ها رقم زد.

به گزارش سیماگر، تنها طی سه روز پس از رخداد زلزله مورموری، 21 پسلرزه با بزرگی بیش از 4.

6 در مقیاس امواج درونی زمین در منطقه رخ داد که بزرگی پنج پس لرزه بیش از 5 بود.

دکتر مهدی زارع، دانشیار زلزله .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map