طراحی سایت دستگاه پانچ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستگاه پانچ شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میز های هیدرولیک شینه میز هیدرولیک شینه جهت خم،برش،پانچ شینه های مسی بکار می رود.

این محصول در مدل های گوناگون طراحی و تولید می گردد.

که شامل میز های شینه با سه ایستگاه کاری مجزا و به صورت سه و تک موتوره، میز شینه پرتابل و میز شینه CNC.

دقّت بسیار بالا در عملیات خم کاری و محاسبه میزان برگشت فنری از مزیت های این محصول می باشد.

مرکز یاب لیزری در پانچر شینه موجب افزایش سرعت و عملکرد یافتن موقعیت سوراخ ها میگردد.

پانچ و گوشه زن ورق دستگاه پانچ و گوشه زن هیدرولیک به منظور ایجاد انواع سوراخ در ورق های فولادی بکار می رود.

طراحی مدرن، کارایی بالا، قیمت اقتصادی این دستگاه از مزایای این دستگاه می باشد .

ترکیب دستگاه پانچ و گوشه زنی و در یک دستگاه موجب گردیده که تمامی نیازهای این دو حوزه در یک دستگاه جمع گردد.

قرار های طولی و عرضی موجب افزایش سرعت و کارایی دستگاه شده است.

قابل تجهیز به انواع قالب های ورقکاری از جمله گرد، چهارگوش، هواکش، گوشه زن و .

.

.

.

.

ابزار های هیدرولیک شرکت پایا پرس گستره وسیعی از ابزارالات هیدرولیک را تولید می نماید .

این محصولات شامل انواع پرس های کابلشو هیدرولیک در سایز های مختلف، سیلندرهای هیدرولیک در تناژ و طول کورس متفاوت، پمپ های هیدرولیک دستی و برقی 700 بار، کاتر های کابل هیدرولیک، پانچ هیدرولیک ورق و.

.

.

می باشد.

گستره مورد استفاده این محصولات در صنایع برق ، نفت، و گاز پتروشیمی، می باشد این محصولات، با گارانتی دو ساله به مشتریان ارائه می گردد.

اخبار - حضور در نمایشگاه هانوفر آلمان 12 لغایت 16 فروردین 1398 - تائید مجدد عنوان دانش بنیان در بررسی مجدد دو سالانه شرکت پایا پرس -بازدید معاون علمی ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری از کارخانه پایاپرس -حضور در نمایشگاه صنعت 97 از تاریخ 21/07/97 لغایت 24/07/97 - حضور در نمایشگاه صنعت برق 97 از تاریخ 11 /08/97 لغایت 14/08/97 شرکت دانش بنیان صنعتی پایاپرس ،طراح و تولید کننده ماشین آلات و ابزار آلات پیشرفته در صنعت برق ،نفت ،گاز و پتروشیمی می باشد.

این شرکت با تکیه بر دانش فنی مهندسین و تجارب سالها تولید به مجموعه ای پیشرو در این عرصه بدل گردیده است.

طراحی و تولید محصولات با کیفیت بالا و خدمات موثر پس از فروش و همچنین رضایت مندی مشتریان از اهداف اصلی این شرکت می باشد.

این شرکت از سال 1394 موفق به کسب عنوان دانش بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری گردید و علاوه بر حضور در وندورلیست های مهم شرکت های نفتی و فولاد و … توانسته است محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر نماید.

حضور سالانه این شرکت در نمایشگاه هانوفر آلمان به عنوان معتبر ترین نمایشگاه صنعت دنیا گواهی این ادعا می باشد.

میز های هیدرولیک شینه پانچ و گوشه زن هیدرولیک ورق ابزار های هیدرولیک ابزارهای تابلو سازی کاتالوگ ها پانچ و گوشه زن ورق میز های هیدرولیک شینه ابزار های هیدرولیک ویدیوها میز شینه مدل : HBC-A120 میز شینه پرتابل مدل : HBC-PC 120 پانچ و گوشه زن ورق مدل: HPM 63S دستور عمل ها نصب و راه اندازی پانچ و گوشه زن ورق نصب و راه اندازی میز هیدرولیک شینه دفتر مرکزی: تهران خیابان شریعتی نرسیده به خیابان ملک پلاک 483 واحد 2 تلفن: 3-77624000 فکس: 77506353 ایمیل: sales@payapress.

com کارخانه: قم شهرک صنعتی شکوهیه خیابان باهنر خیابان ابریشم پلاک 36 تلفن: 33342628-025 فکس: 33342629-025 sales@Payapress.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map