طراحی سایت راس های آرایشگر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت راس های آرایشگر کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه از جمله مشاغلی هستند که به شدت در تعامل با افراد مختلف قرار دارند.

به همین جهت ارائه خدمات مناسب به آنها در این حرفه بسیار حائز اهمیت است و امروزه رقابت زیادی بین مراکز زیبایی برای جذب مشتری بیشتر وجود دارد.

چرا که حرفه آرایشگری با توجه به افزایش چشمگیر تقاضا در حوزه زیبایی روز به روز در حال رشد و توسعه است.

به همین جهت آرایشگران تلاش می­کنند تا هر روز افراد بیشتری برای استفاده از خدمات زیبایی به آرایشگاه یا سالن زیبایی آن­ها مراجعه کنند.

در واقع، افزایش مشتری سالن زیبایی چیزی است که هر کسی که در حرفه آرایشگری فعالیت می­کند و سالن زیبایی دارد به دنبال آن است.

بنابراین، شما چه یک آرایشگر تازه کار و چه یک آرایشگر با تجربه با یک سالن زیبایی بزرگ باشید، می‌­توانید با کمی تلاش و استفاده درست از روش­‌های بازاریابی آرایشگاه‌­های زنانه به جذب مشتری بیشتر بپردازید.

از آنجایی که مشتریان شما خانم ها هستند، علاوه بر این که می‌بایست تبلیغات و بازاریابی خود را محدود به بانوان کنید، باید نهایت ظرافت و هوشمندی را نیز در جذب آن ها به کار ببرید تا بتوانید در شغل خود موفق باشید.

از همین رو باید گفت که امروزه راه‌های سنتی جذب مشتری مانند پخش تراکت یا تبلیغات محیطی به اندازه بازاریابی آنلاین  و دیجیتال مارکتینگ تاثیرگذار نخواهد بود و شما آنگونه که باید فیدبک مثبتی از آن دریافت نخواهید کرد.

اما خوب سوال اینجاست که چگونه می‌توان یک بازاریابی درست با حداکثر بازدهی را انجام داد؟ ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع روش­‌های بازاریابی سالن­ زیبایی و آرایشی مانند استفاده از وب سایت، شبکه‌های اجتماعی، پیامک و … آشنا کنیم تا از این طریق بتوانید مشتری بیشتری داشته باشید.

بازاریابی سالن­ زیبایی از آن جهت اهمیت دارد که سالن آرایشی شما هر چقدر هم که بزرگ و عالی باشد، اما اگر مردم از وجود آن اطلاع نداشته باشند آنگونه که باید موفق نخواهد بود.

مهمترین کاری که می­‌توانید انجام دهید این است که به یادماندنی باشید و خود را از سایر سالن­‌های زیبایی و آرایشی متمایز کنید.

در حقیقت، بازاریابی آنلاین در حال تبدیل شدن به یک روش ضروری مارکتینگ برای هر یک از صنایع یا مشاغل در مقیاس بزرگ، متوسط ​​یا کوچک است.

دیجیتال مارکتینگ سالن زیبایی جایی است که شما با استفاده از اینترنت یا بازاریابی بصری، محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه میکنید.

بنابراین، آرایشگران برای بدست آوردن مشتری­‌های جدید نیاز به سرمایه‌گذاری در دیجیتال مارکتینگ دارند چرا که امروزه بدون بازاریابی آنلاین رقابت در این صنعت سخت خواهد بود.

از آنجایی که اینترنت و دنیای مجازی به امری اجتناب ناپذیر در زندگی روزمره ما تبدیل شده و حضور آن به اندازه­ای پر رنگ است که می­‌تواند تاثیر مستقیمی بر تصمیم گیری­‌های ما داشته باشد، امروزه بسیاری از کسب و کارها از جمله آرایشگری از این ابزار برای جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان استفاده میکنند.

در واقع، با کمک بازاریابی آرایشگاه­‌های زنانه می‌توانند با تمرکز بر خدمات، محصول و تبلیغ، آگاهی لازم را در مشتریان خود ایجاد کنند.

استفاده از استراتژی­‌های مختلف بازاریابی دیجیتال در مشاغل آرایشگری کمک می­کند تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و مشتریان خود را افزایش دهید.

این کار فرصت بسیار خوبی را برای سالن‌های زیبایی و مراکز آرایشی فراهم می­کند تا بتوانند خود را در جایگاه اول انتخاب مشتریان قرار دهند.

به عنوان مثال، یک آرایشگر می‌تواند کسب و کار خود را داشته باشد و در عین حال با به اشتراک گذاشتن خدمات و توانایی­‌های خود در صفحات مجازی مشتری بیشتری را جذب کند.

این به معنای استفاده درست از بازاریابی سالن­ زیبایی است.

آرایشگرها می‌توانند در وب سایت یا صفحه اینستاگرام خود نمونه کارها و میزان رضایت مشتریان قبلی خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

این کار باعث افزایش اعتماد مشتریان نیز می­شود.

همانطور که می­دانید جلب اعتماد مشتری اصل اول در بسیاری از مشاغل خدماتی از جمله آرایشگری است.

به این ترتیب آن ها علاوه بر حفظ مشتری­‌های قدیمی می‌توانند به جذب مشتری جدید نیز بپردازند.

علاوه بر این، این موضوع که مشتریان قادر به دریافت وقت آنلاین باشند و در عین حال به سوالات آن­ها نیز پاسخ داده شود، اعتبار و جذابیت خدمات زیبایی و آرایشی را افزایش می­دهد.

بنابراین، شما می‌توانید با استفاده درست از دیجیتال مارکتینگ سالن­ زیبایی برند خود را به شکلی منحصر به فرد و خاص ارائه دهید.

در ادامه به بررسی انواع روش‌های بازاریابی سالن زیبایی میپردازیم.

بیشتر سالن‌­های زیبایی بزرگ و با تجربه اهمیت داشتن وب سایت و دیجیتال مارکتینگ را برای توسعه تجارت خود به وضوح درک می‌کنند.

در مقابل، سالن­‌های آرایشگری کوچک شک بیشتری در این رابطه دارند.

اما در حقیقت مهم نیست که کسب و کار زیبایی شما کوچک است یا بزرگ، طراحی یک وب سایت بصورت تخصصی و منحصر به فرد می‌تواند ابزاری قدرتمند برای افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش سوددهی شما باشد.

اما یک وب سایت چگونه می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و تا چه حد باعث افزایش جذب مشتری می‌شود.

در ادامه به اهمیت و مزایای طراحی سایت برای سالن های زیبایی و آرایشگاه بانوان می‌پردازیم.

۱) جذب مشتری جدید برای سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان اولین و اصلی ترین هدف هر سایت سالن زیبایی تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری­‌های بالقوه است.

در بیشتر موارد، سایت به بستر اصلی تبدیل میشود که مشتریان می‌آیند تا اطلاعات لازم را در مورد خدمات یا محصولات شما دریافت کنند.

بنابراین، باید اطلاعات جامعی از کار، خدمات و محصولات خود در سایت ارائه دهید.

سایت سالن زیبایی شما جزو مهمترین مواردی است که نشان می­دهد تا چه حد به مشتریان و بازدیدکنندگان خود اهمیت می‌دهید و آماده خدمات رسانی به آن­ها هستید.

به همین جهت طراحی یک سایت خاص و منحصر به فرد برای آرایشگاه زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وب سایت سالن زیبایی شما باید به گونه‌ای طراحی شود که کار با آن برای مشتری آسان باشد و بتواند به راحتی با خدمات و کارهای شما آشنا شود.

از آنجایی که وب سایت یکی از اصلیترین راه­‌های بازاریابی سالن­ زیبایی محسوب می­شود، باید طراحی آن به صورت حرفه‌ای انجام شود.

۲) جلب اعتماد بازدیدکنندگان موضوع دیگری که در بازاریابی سالن­ زیبایی و آرایشی بسیار مورد توجه است، جلب اعتماد مشتریان است.

شما می‌بایست از طریق سایت خود اعتماد مشتریان را بهبود ببخشید.

طبق گزارش­‌های متعدد، 63٪ از مشتریان ترجیح می­دهند از وب سایت ها برای یافتن خدمات زیبایی و آرایشی استفاده کنند.

46٪ از افراد وب سایت را یکی از عوامل اعتماد آن­ها به یک مرکز زیبایی می­دانند و 30٪ از مردم می­گویند به سراغ آرایشگاه­های زنانه ای که وب سایت ندارند، نمی­روند.

بنابراین می‌توان گفت که یک وب سایت خاص و حرفه‌­ای، اعتبار بیشتری به کسب و کار شما می­دهد و نقش بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ سالن­ زیبایی دارد.

۳) برقراری و حفظ ارتباط با ارزش با مشتریان موجود شما باید ارزش خود را به مشتریان نشان دهید.

با طراحی یک وب سایت خوش ساخت برای سالن زیبایی این فرصت را دارید که مزایا و خدمات خود را بهتر نشان دهید.

به راحتی می‌توانید ایده ها، جزئیات مربوط به اعضای تیم، نمونه کارها، توصیفات مشتریان و سایر اطلاعات مهم و تبدیل شده خود را به اشتراک بگذارید.

شما می­­‌بایست مطمئن شوید که علاقه مشتری را برآورده می­کنید.

طراحی یک سایت سالن زیبایی منحصر به فرد، اطلاعات واضحی در مورد کلیه خدمات، اعضای تیم، قیمت ها و مزایای سالن زیبایی ارائه می­دهد.

بنابراین، بازدید کنندگان می‌توانند تمام اطلاعات مورد نظر را هنگام مرور سایت پیدا کنند و لزوماً برای کسب جزئیات اطلاعات مجبور نیستند تماس بگیرند.

۴) استفاده از سایر روش­های بازاریابی با استفاده از طراحی سایت یکی دیگر از دلایل ضرورت طراحی وب سایت برای سالن‌­های زیبایی و آرایشگری ایجاد فرصت برای استفاده از سایر روش‌های بازاریابی آرایشگاه­‌های زنانه است.

تبلیغات و تولید محتوا با رعایت اصول سئو هر دو از روش­‌های آنلاین جذب مشتری هستند که بدون داشتن سایت عملا نمی‌توان از آن­ها استفاده کرد.

تبلیغات آنلاین اغلب از تبلیغات آفلاین سنتی مانند رسانه‌­های چاپی، بیلبورد، رادیو یا تلویزیون موثرتر است.

چرا که می‌­توان با هزینه کمتر پوشش وسیع­تری داد و اثر بخشی بیشتری را مشاهده کرد و داشتن سایت راهی است که به راحتی می‌توانید از طریق آن تبلیغ کنید.

تبلیغات در سایت شما راهی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه و جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان از طریق بازاریابی آنلاین است.

با استفاده از تبلیغات در موتورهای جستجو و سایر سیستم عامل‌های اجتماعی می‌توانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

با استفاده از استراتژی­‌های مختلف تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات نمایشی، تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیویی و غیره، می توانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.

سئو برای هر سالن زیبایی یا آرایشگاه زنانه ای که می­خواهد در راس سرچ گوگل قرار بگیرد، امری ضروری است.

شما در یک تجارت کاملاً رقابتی فعالیت می‌کنید، بنابراین کسب و کار شما برای رشد، افزایش بازدید وب سایت و به دست آوردن مشتری جدید، باید در گوگل رتبه بالایی داشته باشد.

سئو یک روش عالی برای بیشتر دیده شدن وب سایت شما توسط افرادی است که می­خواهند شما را پیدا کنند.

اگرچه برای رسیدن به نتیجه باید صبور باشید.

اما پس از مدتی شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود قرار می­دهد و رتبه گوگل شما افزایش پیدا می­‌کند.

به عبارتی سئو یکی از روش­‌های بازاریابی سالن­ زیبایی است که باعث سهولت در یافتن سایت شما توسط موتورهای جستجو در گوگل خواهد شد.

بنابراین، با ارائه خدمات سئو مناسب، می‌­توانید به بالاترین نتایج جستجو برسید و تعداد مشتریانی که در هنگام جستجوی اینترنت شما را پیدا می­کنند، به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

استراتژی­‌های سئو برای دیجیتال مارکتینگ سالن­ زیبایی شامل کلمات کلیدی هدفمند، بهینه سازی توضیحات محصول، نشانه گذاری طرح، سئو فنی، ایجاد لینک، بازاریابی محتوا و غیره است.

بیشتر مطالعه کنید: نکات مهم در طراحی سایت ۵) ایجاد گزینه رزرو آنلاین یکی دیگر از مزایای بازاریابی سالن­ زیبایی با استفاده طراحی سایت، ایجاد گزینه رزرو آنلاین است.

طبق نظرسنجی های انجام شده، بسیاری از کاربران ترجیح می­دهند وقت خود را به صورت آنلاین رزرو کنند تا اینکه بخواهند با استفاده از تماس تلفنی این کار را انجام دهند.

در نتیجه، با ارائه گزینه رزرو آنلاین، می‌­توانید مشتری بیشتری را برای سالن زیبایی خود جذب کنید.

البته به طور کلی در خصوص طراحی سایت سالن‌های زیبایی به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که اکثر بازدیدکنندگان از تلفن های هوشمند یا تبلت برای دیدن سایت شما استفاده می‌کنند.

به همین جهت ضروری است که وب سایت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه شما به راحتی در صفحه تلفن همراه خوانده شود.

چرا که اگر سایت شما در صفحه موبایل خوانا نباشد یا تمام صفحه به طور کامل نمایش داده نشود مطمئن باشید که حداقل نیمی از مشتریان و بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد.

به همین دلیل اگر مطمئن نیستید که وب سایت سالن شما برای موبایل مناسب است یا خیر؟ اکنون با موبایل سری به وب سایت خود بزنید.

اگر متوجه شدید که وب سایت شما به درستی در صفحه تلفن همراه یا تبلت نمایش داده نمیشود، می توانید از تیم‌های حرفه‌ای در خصوص طراحی سایت کمک بگیرید تا طرحی را برای ایجاد یک تغییر شکل دیجیتالی در وب سایت سالن شما ارائه دهند.

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست و اینستاگرام نیز برای بازاریابی سالن­ زیبایی اهمیت دارند و می‌توانند تجارت و کسب و کار شما را ارتقا دهند.

به این ترتیب، ارائه خدمات شما به مشتریان می‌تواند در ساعات بیشتری از شبانه روز باشد.

امروزه نیز مشتریان به دنبال سالن­‌ها و مراکز زیبایی هستند که بتوانند پاسخگویی بهتر و سریع­تری به آن­ها داشته باشند و خدمات با کیفیتی را ارائه دهند.

در واقع، رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای گسترش آگاهی مردم از نام تجاری در مورد سالن زیبایی شما، خدمات ارائه شده و برقراری ارتباط با مشتریها هستند.

شما می‌توانید یک حساب کاربری در فیس بوک، Pinterest و اینستاگرام ایجاد کنید و پست‌هایی برای تبلیغ سالن زیبایی خود و تعامل با مشتریان در آن قرار دهید.

به عنوان مثال، بسیاری از آرایشگران به طور مرتب نمونه کارها و خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه خود را در صفحات مجازی به اشتراک می­گذارند.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان نه تنها می‌­توانند به راحتی نمونه کارها و خدمات ارائه شده را ببینند، بلکه اعتماد آن­ها به مرکز زیبایی مورد نظر بیشتر می­شود.

اینگونه است که رسانه‌های اجتماعی به ارتباط مشتریان با مراکز زیبایی در سراسر جهان و جلب توجه آن­ها کمک می­کنند.

همچنین شما به منظور بهتر شدن دیجیتال مارکتینگ سالن زیبایی می­‌توانید وب سایت خود را با سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ادغام کنید.

از این طریق بازدیدکنندگان ترغیب می‌شوند تا اخبار و اطلاعات شما را در سایت و رسانه های اجتماعی دنبال کنند.

با این کار می‌­توانید با به روزرسانی آخرین اخبار و یادآوری درباره سالن، مشتریان حال حاضر خود را حفظ کنید.

شما می­‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی مشتریان خود را به بازدید دوباره از سایت ترغیب کنید.

این کار را به نوعی بازاریابی مجدد می­‌گویند.

با استفاده از این روش شما بخشی از اخبار یا تبلیغات خود را به صورت خلاصه در صفحه فیس بوک یا اینستاگرام خود قرار می‌­دهید و از مشتریان و بازدیدکنندگان می‌خواهید تا اطلاعات کامل آن را در سایت شما مطالعه و دنبال کنند.

به این ترتیب آن­ها دوباره از وب سایت سالن زیبایی شما بازدید خواهند کرد و میزان جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان شما افزایش پیدا می­‌کند.

دیجیتال مارکتینگ سالن­ زیبایی از طریق ایمیل یکی دیگر از بهترین راهها برای رشد تجارت و افزایش جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان است.

چرا که این کار کمک می­کند تا با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید.

این روش بسیار مقرون به صرفه است و اگر به درستی انجام شود می­‌تواند به ایجاد وفاداری به مرکز زیبایی شما و آگاهی مشتری کمک کند.

همچنین می‌تواند روشی عالی برای تشویق مشتریان برای بازدید از سالن در ساعات خلوتتر و کمک به وفادار ماندن آن­ها به خدمات شما باشد.

تا به اینجا چندین روش پرکاربرد و موثر را برای بازاریابی سالن زیبایی شما معرفی کردیم.

اما نکته ای که در خصوص تمامی آنها وجود دارد این است که همگی زمانی می توانند مورد استفاده قرار گیرند که مخاطبان و مشتریان شما به اینترنت دسترسی داشته باشند.

در حالی که ممکن است اینترنت همواره در اختیار همه نباشد یا برخی از افراد هستند که با اینترنت یا شبکه های اجتماعی کار نمیکنند، اما نباید آن ها را از لیست مشتریان احتمالی خود کنار بگذارید.

به همین جهت می‌توانید از پیامک به عنوان یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های جذب مشتری سالن های زیبایی استفاده کنید.

به طور کلی روش‌های زیادی برای جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان وجود دارد که بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین آنها برای سالن‌های آرایش و زیبایی به عنوان یک راهکار مناسب برای سبقت گرفتن از رقبا است.

استفاده از یک سامانه پیامکی برای بهره مندی از بازاریابی پیامکی می تواند به مدیریت بهتر آرایشگاهها و سالن‌های زیبایی کمک کند.

اما چگونه می‌توان بیشترین استفاده و سود را از این روش دیجیتال مارکتینگ سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه برد.

پاسخ به آن بسیار ساده است.

شما می‌توانید با استفاده از یک پنل پیامکی تبلیغاتی با در نظر گرفتن تفکیک سن و جنسیت و حتی تفکیک محله و منطقه پیامک خود را ارسال کنید.

در نهایت مطمئن هستید که تبلیغات آرایشگاه شما را افرادی دریافت خواهند کرد که بازار هدفتان هستند و به احتمال زیاد مشتری شما خواهند شد.

به عبارتی شما می‌توانید از استقبال گرم مردم از تلفن همراه نهایت استفاده را ببرید.

نکته مثبت دیگر در رابطه با بازاریابی پیامکی این است که شما نه تنها از این طریق می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید بلکه می‌توانید از آن برای تعیین وقت مشتریان فعلی خود نیز استفاده کنید.

میدانیم که برای شما به عنوان یک آرایشگر هیچ چیزی ناراحت کننده تر از این نیست که مشتری در ساعت معین در سالن حاضر نشود.

چرا که این موضوع باعث بی نظمی در کار و هدر رفتن وقت شما و سایر مشتریان میشود.

در حالی که شما می‌توانید به راحتی از طریق ارسال پیامک وقت مشتریان خود را به آن ها یادآوری کنید.

این کار علاوه بر ایجاد نظم، حس اهمیت دادن از جانب شما به مشتری را القا میکند که هم باعث وفاداری مشتریان حال حاضر شما می‌شود و هم می‌تواند راهی برای تبلیغ بیشتر شما باشد.

اما یکی از نکاتی که باید در خصوص استفاده از پیامک به عنوان روشی برای بازاریابی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خود به آن توجه کنید این است که باید با ارسال پیامک به صورت هفتگی و حتی ماهیانه با عناوین مختلف، خود را در ذهن مشتریان و مخاطبان خود حک کنید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید مشتریان خود را از طریق اس ام اس از ارائه خدمات جدید آرایشگاه و سالن زیبایی خود مطلع سازید و برای همراه نگه داشتن مشتریان با خود هر چند وقت یک بار نظر سنجی را در خصوص کیفیت خدمات از طریق پیامک برگزار کنید.

جشنواره‌های تخفیف خود را از طریق ارسال پیامک به مشتریان اعلام کنید.

در اعیاد و مناسبت های گوناگون پیام های تبریکی را به آن ها ارسال کنید تا از این طریق هم خود را به مشتریان یادآوری کنید و هم نشان دهید که به آن ها اهمیت میدهید.

همچنین می‌توانید انتقادات و پیشنهادات آن ها را نیز از طریق پنل پیامک آرایشگاه خود دریافت کنید.

به این ترتیب به مشتریان خود نشان میدهید که به نظراتشان احترام میگذارید و از آن ها به منظور بالا بردن کیفیت کار خود استفاده میکنید.

کلام آخر به این ترتیب شما با انواع روش‌­های بازاریابی سالن­ زیبایی و آرایشگاه‌­های زنانه آشنا شدید و دریافتید که هر یک از آن­ها به نوعی می‌تواند تاثیر بسیار زیاد و مثبتی در افزایش جذب مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان داشته باشد به این شرط که به درستی از آن­ها استفاده شود.

در واقع، مهم تر از تبلیغات و جذب مشتری این است که شما بتوانید وفاداری آن ها را نسبت به سالن زیبایی و خدمات خود بدست آورید و این تنها از راه پیگیری مکرر از طریق روش‌های مختلف مانند ارسال پیامک، استفاده از شبکه های اجتماعی، ایمیل و غیره است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map