طراحی سایت رنگ سازی سنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت رنگ سازی سنتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی وب سایت اختصاصی - بهینه سازی وب سایت رنگ هایی که در طراحی سایت استفاده می کنید تاثیر مستقیم در ایجاد هویت برای برند تجاری شما دارند .

شما از اینکه طیف های رنگی چگونه بر تمرکز مخاطب و جلب نظر و تحریک احساسات او اثر می گذارند شگفت زده خواهید شد چرخ رنگ و تئوری رنگ ها وقتی صحبت از استفاده از رنگ ها و ترکیب آن ها در یک شرکت طراحی وب سایت می شود آن ها به سراغ چزخ رنگ می روند از نزدیک به چرخ رنگ دقت کنید و مشاهده می کنید که چگونه به زیبایی می توانید از ترکیب و کنار هم قرار گرفتن رنگ ها تولید زیبایی کنید .

در بالا می توانید این چرخ رنگ مدرن را مشاهده کنید .

نیوتون نمونه اولیه چرخ رنگ را در 1666 ایجاد کرد .

دایره اصلی بر اساس دوازده رنگ بر پایه مدل RYB می باشد .

در چرخ رنگ بالا سه دسته بندی رنگ های اصلی و رنگ های ثانویه و رنگ های طبقه بندی شده مشاهده می شود .

در عکس بالا می توانید نمونه دیگری از چرخ رنگ را مشاهده نمایید که بر اساس سرد و گرم بودن رنگ ها دسته بندی شده اند رنگ های اولیه ، ثانویه و دسته سوم کدامند ؟ بر اساس نظریه رنگ سنتی رنگ های اولیه سه رنگ قرمز ، زرد و آبی می باشند .

ترکیب هر کدام از این رنگ ها یک رنگ دیگر در چرخ رنگ را به ما خواهد داد.

پس تمامی رنگ ها عصاره ای از سه رنگ ذکر شده می باشند .

در مرحله بعد سه رنگ سبز ، نارنجی و بنفش وجود دارند که به آن ها رنگ های ثانویه گفته می شود که از ترکیب رنگ های اولیه بدست می آیند .

از ترکیب رنگ های ثانویه با سه رنگ اصلی رنگ های دسته سوم بدست می آید .

رنگ های گرم و رنگ های سرد کدامند ؟ به غیر از دسته بندی بالا رنگ ها را به دو دسته رنگ گرم و سرد نیز در چرخ رنگ طبقه بندی می کنند .

رنگ های گرم عبارت از قرمز ، زرد و نارنجی و مشتقات آن ها می باشند .

این ها رنگ هایی هستند که بیشتر در عناصر داغ و گرم طبیعت مانند خورشید ، آتش و گداژه ها مشاهده می شوند .

رنگ های سبز ، آبی و بنقش که آرامش بخش هم هستند رنگ های سرد نامیده می شوند که مترادف رنگ گیاهان ، آب و هوای گرگ و میش و غروب هستند .

چگونه یک هارمونی رنگ کامل ایجاد کنیم ؟ حال که با دسته بندی رنگ ها اشنا شدیم می خواهیم ببینیم چگونه می توانیم از طریق چرخ رنگ یک هارمونی رنگی ایجاد کنیم .

یکی از مشکلات بسیار مهم و کم پیدا در طراحی وب سایت ها عدم وجود هارمونی رنگ در طراحی سایت می باشد که خود عامل دافعه زیادی در جذب کاربر و درگیر شدن او با سایت ایجاد می کند .

برای بدست آوردن این هارمونی چند مورد را با هم بررسی می کنیم : در این نوع طراحی در چرخ رنگ از رنگ هایی استفاده می شود که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند .

چرخ رنگ یک طبقه بندی رنگ دوازده تایی می باشد که می توان آن را به چهار ربع تقسیم کرد این رنگ ها بطور معمول با یکدیگر ترکیب می شوند و جذاب ترین طیف های رنگی را برای شما ایجاد می کنند زیرا آن ها با هماهنگی کامل در کنار یکدیگر قرار می گیرند .

هنگام استفاده از این روش باید مورد مهمی را مورد توجه قرار دهید .

کنتراست را بصورت صحیح با استفاده از رنگ غالب بعنوان رنگ اصلی و از رنگ دوم بعنوان تکیه گاه و از رنگ سوم بعنوان یکسان ساز استفاده کنید .

رنگ های مثلثی در چرخ رنگ به گونه ای قرار گرفته اند که انگار راس های یک مثلث متساوی الاضلاع را تشکیل می دهند .

جالب ترین نکته در خصوص این طراحی این است که چگونه باعث شادابی و نشاط می شوند (حتی اگر از رنگ های کم رنگ تر استفاده کنیم ) باید بین سه رنگ انتخابی یک هماهنگی ایجاد کنید یک رنگ را بعنوان رنگ اصلی و غالب و دو رنگ دیگر را بعنوان رنگ های کمکی و فرعی استفاده کنید.

رنگ هایی که بر روی چرخ رنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته اند مکمل هم گفته می شود بطور مثال آبی و زرد مکمل یکدیگرند یا قرمز و سبز مکمل همدیگر هستند .

یا آبی و بنفش و یا زرد و نارنجی هم مکمل یکدیگر هستند .

حال ببینیم چرا به رنگ های مکمل علاقه وجود دارد؟ رنگ های مکمل تمایل به جنب و جوش کاربر را بر می انگیزاند و توصیه می شود که از این رنگ ها در زمینه استفاده شود .

وب سایتی که شکلات ارایه می دهد هرگز با قرمز و سبز هماهنگ نخواهد شد بلکه بهترین رنگ بنفش و زرد می باشد .

به همان اندازه که رنگ زمینه ضروری است باید برای انتخاب رنگ های مکمل دقت کرد .

بطور مثال اگر در طراحی وب خود از رنگ قرمز بعنوان رنگ غالب استفاده می کنید حتما در کنار ان از رنگ سبز در برخی عناصر استفاده نمایید .

همانطور که در شکل پایین از چرخ رنگ می بینید در این قسمت هدف طراحی رنگ بر اساس قطعات رنگ می باشد ابتدا یک رنگ پایه را انتخاب می کنیم مثلا قرمز – نارنجی سپس رنگ مکمل که مایل به سبز است را انتخاب می کنیم و سپس دو رنگ مجاور که سبز و آبی هستند را انتخاب می کنیم .

این رش یکی از جالب توجه ترین طیف های رنگی را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند شگفتی ساز باشد در این روش پایه انتخاب رنگ به جای سه بر عدد چهار است .

چهار رنگ به صورت زیر انتخاب می کنیم .

طراحان بیشتر تمایل دارند که از ترکیب دو جفت رنگ برای طراحی رنگی خود استفاده کنند .

در این روش باید به ایجاد تعادل میان رنگ های سرد و گرم انتخابی دقت کنید و دقت کنید که حتما یک رنگ را بعنوان رنگ غالب انتخاب نمایید .

درست مانند مدل مستطیل اساس بر انتخاب چهار رنگ می باشد اما اینبار رنگ هایی را انتخاب کرده ایم که بصورت مساوی در طراف چرخ رنگ قرار گرفته اند بازهم باید تعادل بین رنگ های سرد و گرم را رعایت کرد و حتما یک رنگ غالب انتخاب نماییم .

طراحی وب سایت اختصاصی - بهینه سازی وب سایت با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع مطلبی دیگر در همین موضوع از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map