طراحی سایت لباس های آتش نشانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت لباس های آتش نشانی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بعد از آموزش و مهارت آتش نشان‌ها، از مهم ترین موارد در این کار، لباس مناسب و ایمن است.

عملیات و وظیفه آتش نشانان فقط اتفای حریق نیست و ممکن است شرایط سخت دیگری هم به وجود بیاید که آتش نشان‌ها مجبور باشند به آن ورود کنند و عملیات نجات را انجام بدهند.

از این رو لباس‌های آتش نشان‌ها انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب شرایطی خاص است.

باید جنس و طراحی این لباس‌ها به شکلی باشد که آتش نشان صدمه ای نبیند و همچنین عمر و تداوم این لباس ها هم باید زیاد باشد، به خاطر استفاده از پارچه‌های خاص در این لباس‌ها، قیمت لباس‌های آتش نشانی بالا است که هر سازمانی برای تهیه این لباس‌ها بودجه‌ای در نظر می‌گیرد و بهتر است از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه باشند.

در این مطلب انواع لباس‌های آتش نشانی را بررسی می‌کنیم و به کاربرد و شکل ظاهری و خصوصیات آنها می‌پردازیم.

این لباس همان لباسی است که در ذهن اکثر افراد به عنوان لباس آتش نشانی شناخته می شود.

لباس مبارزه با حریق شامل، شلوار و اورکت است که اگر نیاز به ست کامل لباس آتش نشانی باشد، جلیقه و بلوز مخصوص هم در زیر این لباس پوشیده می‌شود.

شلوار و اورکت معمولا از سه لایه یا بیشتر تشکیل می شوند که جنس نومکس و دیگر گراماژ‌ها ساخته می‌شود که تا حد زیادی در مقابل حرارت و شعله مقاوم هستند.

همچنین لایه‌های داخلی این لباس از جنس گورتکس می باشد که باعث می‌شود با جریان دادن هوا در این لباس، تعریق آتش نشان‌ها به حداقل برید.

این لباس‌ها باید دارای استاندارد‌های جهانی مخصوص آتش نشانی باشند.

کسانی که قرار است از این لباس‌ها استفاده کنند، مستقیما با حرارت و شعله سر و کار دارد، پس سر کیفیت این لباس ها نمی‌توان ریسک کرد.

همچنین این لباسها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شوند که رنگ‌های سورمه‌ای، مشکی، قرمز، نارنجی، طوسی ، زرد و خاکی در آنها معمول است.

قابل ذکر است که لباس‌های عملیاتی در دو نوع چند تکه و یا یکسره overal وجود دارند همچنین برای گروه پشتیبانی در خارج از محیط عملیاتی از رنگ مشکی و سورمه‌ای استفاده می‌شود و برای افرادی که وارد محوطه حریق شده‌اند از رنگ‌های قرمز و نارنجی استفاده می‌شود.

این لباس برای ورود به آتش در نظر گرفته شده، در محیطی که لباس‌های معمول عملیات مبارزه با حریق کافی نیستند و آتش نشان برای انجام وظیفه خود نیاز دارد که با آتش تماس پیدا کند، از این لباس استفاده می شود.

این لباس شامل پنج قسمت می‌باشد که حداکثر ایمنی را برای آتش نشان فراهم می‌کند.

کلاه خود، اورکت، شلوار، دستکش ساق بلند و پوشه کامل پا، در این لباس تعبیه شده است، جنس خارجی این لباس از آلومینیوم فایرتکس و فایبر‌گلاس نسوز است که حرارت را تا حد زیادی از طریق انعکاس، بازتاب می دهد و همچنین لایه‌های داخلی این لباس از الیاف ضد گرما و حرارت ساخته شده است.

این لباس هم در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد.

این نوع از لباس هم مانند نمونه قبلی از الیاف نسوز و فایبر گلاس و آلومینیوم ساخته شده است.

این لباس برای عبور از آتش ساخته شده و مانند لباس قبلی امکان انجام عملیات و تماس با آتش را ندارد.

طراحی این لباس سرهم و یا overal است که به همراه کلاه خود و دستکش ایمنی است.

این لباس ها معمولا به شکل یکسره یا اورال هستند که همراه چکمه و دستکش مخصوص عرضه می‌شوند.

جنس این لباس‌ها به شکلی است که در محیط های مرطوب و یا محیط‌هایی که مواد اسیدی و بخارات آنها وجود دارد بسیار خوب عمل می کنند و آتش نشان می‌تواند وظیفه خود را در محیط‌های مرطوب انجام دهد.

همچنین این لباس ها الکتریسته بدن را به صورت ایمن به زمین انتقال می‌دهند و تا حد زیادی از برق گرفتگی آتش نشان جلوگیری می‌کنند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره انواع لباس‌های آتش نشانی دارید میتوانید به سایت آتش مهار البزرمراجعه کنید و یا با شماره 0912-8238263 تماس بگیرید.

یکی از مواردی که باید در مورد ایمنی و امنیت ساختمان رعایت کنید، محل.

.

.

اولین و مهم ترین اصل درباره لباس‌های آتش نشانی، ایمنی در آنهاست.

.

.

.

آتش سوزی یکی از بدترین اتفاق هایی است که ممکن است برای شما اتفاق.

.

.

کسانی که در محل کار و یا زندگی خود با کپسول آتش نشانی سر و کار دارند باید این.

.

.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی به شرح زیر است.

در این قسمت از سایت می.

.

.

تعریف : جعبه آتش نشانی همانطور که از نام آن پیداست محفظه های است جهت.

.

.

الف)ضوابط و مقررات در مرحله طراحی 1- ضوابط و مقررات مربوط به فاصله ی.

.

.

اولین و مهم ترین چیزی که در زمان آتش سوزی باید مد نظر داشته باشید.

.

.

در سوانح تصادف , آتش سوزی خودروها یکی از بیشترین پیش امدهایی است گه.

.

.

تهران، خیابان امام خمینی، روبروی بیمارستان سینا، کوچه جهانگردی، پاساژ جهانگردی، طبقه اول، واحد 17 شماره تماس: 0912-8238263 شماره تماس: 0912-8238263 تلفکس: 0912-8238263 پست الکترونیک: سیماگر.

com دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map