طراحی سایت پارچه پلی پروپیلن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پارچه پلی پروپیلن شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت پارچه پلی پروپیلن شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مواد ماسک صورت پایه ماسک های ضد ویروسی واجد شرایط است ، برای ماسک های صورت صاف از گوش 3 تخته ، مواد اولیه عبارتند از پارچه غیر بافته پی پی پی (لایه بیرونی و داخلی) ، پارچه مذاب به عنوان مواد فیلتر میانی ، سیم بینی و گوشواره برای بهتر شدن چهره.

در حالی که برای ماسک صورت KN95 ، لایه های بیشتری استفاده می شود ، برای دستیابی به راندمان بهتر فیلتراسیون ، یک یا دو پارچه ذوب شده اضافه می شود و از پنبه هوای گرم (فیبر es) نیز برای تولید ماسک صورت kn95 استفاده می شود.

دانلود برگه مصرف مواد ماسک مسطح برگه مصرف مواد ماسک KN95 را دانلود کنید ساختار ماسک 3 تخت و مواد استفاده شده ساختار ماسک 5 عیار KN95 (دو لایه Meltblown) پارچه ذوب شده بخش ضروری یک ماده ماسک صورت ضد ویروسی است ، بدون پارچه ذوب شده یا ساخته شده از پارچه ذوب شده بدون صلاحیت ، این ماسک نمی تواند فرد را از خطر بالقوه آلوده شدن ویروس در هوا محافظت کند.

مشخصات پارچه Meltblown ما ارائه می دهیم:   برای اطلاع از آخرین قیمت با ما تماس بگیرید: تماس با ما PP غیر بافته شده به عنوان پارچه خارجی و داخلی از ماسک صورت 3 پرلی و ماسک صورت kn95 استفاده می شود ، دارای ویژگی هایی در لایه های قابل تنفس ، بیرونی با مقاومت در برابر پاشیدن (در صورت نیاز ، مورد نیاز در ماسک صورت پزشکی-جراحی) ، لایه داخلی با رطوبت مناسب کارایی.

پارچه های غیر بافته شده برای ماسک:   TESTEX را بارگیری کنید استاندارد کیفیت PP- نبافته ماسک KN95 با استفاده از لایه بیرونی بسیار ضخیم تر از نمونه ای است که برای ماسک 3 تخت استفاده شده است (برای لایه لمس صورت یکسان است) ، در اینجا مشخصات: برای آخرین قیمت تماس بگیرید: نحوه تأیید کیفیت پارچه پنبه هوای گرم را از این فیلم ها بررسی کنید: استاندارد اعتبار کیفیت پنبه هوای گرم را بررسی کنید اینجا کلیک نمایید.

گوشواره های ماسک طناب هایی با مقداری انعطاف پذیری است که توسط دستگاه جوشکاری مافوق صوت بر روی ماسک صورت جوش داده می شوند ، که برای داشتن تناسب بهتر صورت با استفاده راحت از پوشیدن استفاده می شوند.

مشخصات Earloops (مناسب برای ماسک صاف): گوش برای ماسک های KN95: برای آخرین قیمت تماس بگیرید: سیم بینی قسمتی است که باعث می شود یک ماسک به خوبی با فرم بینی مناسب باشد ، به طوری که باعث کاهش نشت از دو طرف بینی می شود.

سیم بینی برای مشخصات ماسک صاف: کلیپ بینی برای مشخصات ماسک KN95: تولید کننده پارچه غیر بافته در سال 2004 تاسیس شد و پس از گذشت بیش از یک دهه از توسعه ، صاحب سه شرکت غیر بافته در استان گوانگدونگ ، هوبئی و آنهویی بود و دارای 20 خط تولید غیر بافته PP ، 5,000 متر مربع کارگاه استاندارد تمیز و بدون گرد و غبار و تولید سالانه پارچه بدون بافته می تواند به 40,000،XNUMX تن برسد.

به عنوان تأمین کنندگان پارچه پلی پروپیلن بالادست بالادست TESTEX ، ما هر دسته از پارچه های غیر بافته شده پلی پروپیلن spunbond را که تولید کرده اند آزمایش خواهیم کرد و با ارائه یک گزارش آزمایش بر اساس نتیجه آزمایش از ابزار ما ، فقط پارچه ذوب شده نبافته pp مناسب و بسته بندی می شود و به عنوان محصولات TEXINSTRU علامت گذاری شده است.

TESTEX یکی از تولید کنندگان پیشرو و تولیدکننده تجهیزات تست نساجی از سال 2010 است ، با تمرکز بر توسعه و ساخت ابزارهای مورد استفاده در صنعت نساجی در سراسر جهان.

خط مشی حفظ حریم خصوصی NO.

13 ، خیابان صنعتی WanJiang ، WanJiang ، Dongguan ، گوانگدونگ ، چین تست پارچه ppt pdf تجهیزات تست نساجی کتاب تست نساجی pdf کتابچه راهنمای آزمایش پارچه و کنترل کیفیت pdf از آنجا که استانداردها تغییر می کنند ، اگر می خواهید پرونده ای در بالا یا بیشتر از اسناد مربوط به معرفی تست نساجی وجود داشته باشد ، لطفا با ما از طریق ایمیل sales@tes.

hk تماس بگیرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map