طراحی سایت پد روزانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پد روزانه شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۴,۲۰۰ تومان ۱۳,۵۰۰ تومانتخفیف %۴.

۹ متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.

می‌توانید از طریق لیست پایین برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید.

پد روزانه نازک مولپد molped مدل معطر دارای سایز بزرگ بوده و به منظور حفاظت از لباس زیر در طول روز طراحی شده است.

این مدل از نوار بهداشتی قابلیت جذب بالایی دارد.

این محصول بدون مواد سمی، پارابن، کلراید و مواد مضر شیمیایی فرموله شده است.

پد روزانه نازک مولپد molped مدل معطر با رایحه تازگی جهت مراقبت روزانه بوده و بر اساس مطالعه و درک ارگونومی بدن بانوان طراحی شده و از این رو در زمان استفاده از آن برای مصرف کننده احساس خوشایندی را ایجاد خواهد کرد.

این پد سایز بزرگ بوده و به منظور حفاظت از لباس زیر طراحی شده است.

این مدل از نوار بهداشتی قابلیت جذب بالا دارد.

این محصول بدون مواد سمی، پارابن، کلراید و مواد مضر شیمیایی فرموله شده است.

استفاده از محصولات استاندارد و مرغوب سبب می‌شود تا بانوان در زمان عادت ماهیانه احساس راحتی داشته باشند و مشکلات پوستی ایجاد نشود.

توصیه می‌شود که به منظور رعایت بهداشت هر 3 تا 4 ساعت یکبار نوار بهداشتی تعویض شود.

این محصول حاوی پودر جاذب می باشد.

پد روزانه مولپد با تکنولوژی عبوردهنده هوا مناسب استفاده طولانی مدت بوده و هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند.

این محصول به دلیل مواد و فرمولاسیون خاصی که در ترکیبات خود دارد جاذب سریع بوده و همچنین در طول مدت استفاده باعث ایجاد حس خشکی می گردد.

این نوار با دارا بودن سیستم جذب ویژه خود هرگز موجب مرطوب شدن لباس شما نمی گردد و یک کنترل کننده فوق العاده بوهای نامطبوع است.

سایز نازک این محصول به دلیل نازک تر بودن مناسب سفر است.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر این محصول را قبلا از فارما کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید شنبه تا پنج شنبه، بجز ایام تعطیل رسمی (ساعت 9 الی 19) پاسخگوی شما هستیم.

فروشگاه فارماکالا، با گستره‌ای از محصولات بهداشتی و مکمل ها برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود "تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی" را تداعی می‌کند.

"خرید سریع"، "ارزان" و "مطمئن" سه اصل اولیه است که فارماکالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

در گستره‌ای به وسعت کالای بهداشتی غیر دارویی داروخانه (مکمل های غذایی، ویتامین ها، مکمل های ورزشی، مکمل های نوزادان، کودکان و مادران باردار، لوازم آرایشی و بهداشتی، کرم ها، پودرها و پمادها، شامپوهای مردانه وزنانه، داروهای گیاهی، ملزومات نوزادان و کودکان، ملزومات بزرگسالان) از برندهای متنوع و سرشناس جهانی، فارماکالا، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان فراهم کرده است.

دفتر مرکزی: تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان میرزایی زینالی - پلاک 97 - واحد 1 - داروخانه دکتر عالی نژاد - فارماکالا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map