ساخت سایت ویکی پدیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت  ویکی پدیا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ساخت صفحه در ویکیپدیا (Wikipedia) کاملا رایگان و ساده است، اما ترفندهایی دارد که اگر به آنها توجه نکنید، نمی‌توانید در این کار موفق باشید.

در ادامه، در مورد چگونگی ایجاد صفحه در ویکیپدیا و تاثیر آن روی سئو و رتبه وب‌سایت صحبت خواهیم کرد.

ویکیپدیا یکی از بهترین منابع معتبر برای رتبه گرفتن در گوگل است.

تقریبا تمام افرادی که با فضای مجازی سروکار دارند، با این وب‌سایت مرجع آشنا هستند.

معمولا وقتی عبارتی در گوگل جستجو می‌شود، در همان بخش‌های ابتدایی صفحه می‌توان وب‌سایت ویکیپدیا را مشاهده کرد و همین موضوع، به‌نوعی نشان‌دهنده رتبه بالای آن است: افزون بر این، ویکیپدیا اعتبار بالایی در میان کاربران دارد؛ از همین رو، معمولا یکی از نخستین صفحه‌هایی است که افراد برای دریافت اطلاعات، در نتایج جستجو بر روی آن کلیک می‌کنند.

اگر به دنبال افزایش آگاهی کاربران از برند خود هستید و می‌خواهید حضوری پررنگ‌تر در فضای آنلاین داشته باشید، احتمالا آموزش امروز ما از چگونگی ساخت صفحه در ویکیپدیا تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد.

  مقاله مرتبط : آموزش سئو سایت برای برطرف کردن پیچیده ترین چالش های SEO   1.

درست کردن حساب کاربری ابتدا وارد صفحه اصلی وب‌سایت ویکیپدیا شده و از سمت راست بالای صفحه روی گزینه “Create account” کلیک کنید.

اطلاعات لازم از جمله نام کاربری و کلمه عبور را وارد کرده و سپس روی “Create account” کلیک کنید.

2.

تایید شدن حساب کاربری زمانی که نخستین بار به ویکیپدیا ملحق می‌شوید، پنجره‌ای با این مضمون که «به بهبود ویکیپدیا کمک کنید» در مقابل شما قرار گرفته و حاوی لینکی برای شروع ویرایش مقاله‌ها است: برای این کار، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که توصیه می‌کنیم به آنها عمل کنید: اگرچه تایید خودکار پروفایل به موارد بسیاری بستگی دارد، اما اغلب کاربران ویکیپدیای انگلیسی که چهار روز از عضویت آنها گذشته باشد و مطالب مختلف را حداقل 10 مرتبه (شامل موارد حذف‌شده هم می‌شود) ادیت کرده باشد، حسابش به صورت خودکار تایید خواهد شد.

در اینجا لازم است کاربران، صبر کردن را هم تمرین کنند؛ بدین منظور باید چند روز اول را صرف ویرایش و ادیت مطالب متفرقه کنید.

وقتی که روی «ویرایش یک صفحه» کلیک می‌کنید، لینک‌هایی در بالای سمت راست هر پاراگراف همراه با کلمه «ادیت» قرار می‌گیرد.

با این تفاسیر، انجام این کار آنقدرها هم زمان‌بر نخواهد بود.

پس از اینکه حساب شما تایید شد، سراغ مرحله بعدی بروید.

3.

ساخت صفحه خب حالا به چالش برانگیزترین بخش می‌رسیم: ساخت صفحه در ویکیپدیا ؛ کاری که باید با نهایت دقت انجام شود.

ابتدا وارد صفحه نوشتن مقاله در ویکیپدیا شوید؛ سپس در صفحه کمی به سمت پایین حرکت کنید تا دکمه‌ای آبی‌رنگ با این عبارت پیش روی شما قرار بگیرد: «آرتیکل ویزارد : راهی آسان برای ایجاد مقاله‌ها.

» اگر حساب کاربری شما تایید شده است، روی این دکمه کلیک کنید: در محله بعدی، شما به بخش Article Wizard ویکیپدیا منتقل خواهید شد.

از اینجا، دو گزینه پیش روی شما است: ساخت سریع صفحه با کلیک بر روی گزینه “Next” یا تمرین ویرایش صفحه خودتان در ویکیپدیا.

در اینجا ما روی گزینه Next کلیک می‌کنیم: در اینجا ذکر یک نکته اهمیت زیادی دارد: از آنجایی که پیش از این احتمالا برای صفحه ویکیپدیا خود هیچ صفحه‌ای نساخته باشید، در نظر گرفتن حجم پایین یا بالایی از اطلاعات در مورد کسب‌وکارتان کاملا به خودتان بستگی دارد.

افزون بر این، ساختاربندی صفحه می‌تواند به خوانایی بیشتر کمک بسزایی کند.

در ابتدای صفحه نیز بهتر است برخی اطلاعات ساده و مهم (مثل زمینه فعالیت کمپانی شما) ذکر شود.

صفحه ویکیپدیای HubSpot می‌تواند مثالی خوبی در این مورد باشد: این صفحه با دو جمله در مورد فعالیت HubSpot آغاز می‌شود؛ سپس در ادامه آن می‌توان جدولی از محتوا را در سمت چپ و اطلاعات مجموعه یا همان “fact sheet” را در سمت راست پیدا کرد.

زیر جدول محتوا، ابتدا می‌توانید تاریخچه HubSpot را پیدا کنید؛ پس از آن نیز در مورد سیستم نرم‌افزاری و سرویس‌های هاب اسپات توضیحاتی ارائه شده است.

  مقاله مرتبط : آموزش سئو ۲۰۲۰ ؛ مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار روی رتبه سایت در صفحه ویکیپدیا هاب اسپات، اطلاعاتی که در بالاترین بخش قرار گرفته‌اند، برای کسانی که پیش از این نام HubSpot را نشنیده‌اند، بیش از هر بخش دیگری می‌توانند مفید باشند.

در حقیقت، با نگاهی اجمالی به این بخش می‌توان اطلاعات کاملی در مورد فعالیت‌های HubSpot، میزان درآمد مجموعه و اطلاعات مرتبط را پیدا کرد.

اگرچه کاربران در ادامه صفحه می‌توانند اطلاعاتی جزئی‌تر را در مورد مجموعه مشاهده کنند، اما بسیار مهم است که در درجه اول، از ویکیپدیا برای ارائه اطلاعات جامع‌تر و کلی‌تر استفاده شود.

4.

نقل‌وقول اطلاعات با اینکه ما قصد داریم از ویکیپدیا برای سئو و بهبود رتبه سایت خود استفاده کنیم، ولی این وب‌سایت در حقیقت یک دانشنامه است؛ به همین جهت برای نشان دادن اعتبار مقاله یا صفحه خود باید به سایر مقاله‌ها و منابع شخص ثالث لینک بدهید.

موضوعات یک مقاله باید پیش‌تر در منابع مورد اعتماد که نسبت به موضوع مورد نظر مستقل هم باشند، پوشش داده شده باشد.

روزنامه‌ها، کتاب‌ها، خبرگزاری‌‌ها، مجله‌ها و وب‌سایت‌هایی که اعتبار بالایی دارند، جزو این منابع هستند.

شبکه‌های اجتماعی، مطالب مطبوعاتی و مواردی از این دست، به عنوان منابع مورد اعتماد حساب نمی‌شوند.

استفاده از نقل‌وقول‌ها علاوه بر اعتباربخشی به کسب‌وکار شما، اعتماد خواننده را هم نسبت به شما یا شرکت‌تان زیاد می‌کند.

به دنبال روزنامه‌ها یا مجلاتی باشید که در مقالات خود به شما به عنوان منبع لینک داده‌اند یا دایرکتوری‌هایی را پیدا کنید از پروفایل شرکت شما استفاده کرده‌اند.

5.

ثبت صفحه برای بازبینی وقتی که کار ساخت صفحه در ویکیپدیا به پایان رسید، آن را برای بازبینی توسط کارشناسان ثبت کنید.

پس از اینکه ویکیپدیا مطمئن شد که صفحه شما یک منبع قابل اطمینان است، آن را به عنوان یک صفحه رسمی بر روی سایت قرار خواهد داد.

  مقاله مرتبط : داستان برند و بازاریابی محتوا چه تفاوت هایی دارند؟   6.

به‌روزرسانی مداوم آن صفحه به یاد داشته باشید که بخش دشوار کار هنوز به پایان نرسیده است.

پس از اینکه صفحه ویکیپدیای شما برای اسم شرکت‌تان در صفحه اول گوگل رتبه گرفت، آپدیت مکرر آن برای اطمینان از اینکه همواره اطلاعاتی به‌روز را در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه می‌کنید، اهمیت بسیاری خواهد داشت.

افزون بر این، همراه با پیشرفت شرکت و آپدیت مداوم اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود در صفحه مربوطه، شفافیت را حفظ خواهید کرد؛ موضوعی که هم برای مشتریان فعلی و هم افرادی که احتمالا در آینده به مشتری شما تبدیل خواهند شد، اهمیت بالایی خواهد داشت.

این روزها با جستجوی یک عبارت در گوگل، اطلاعات بسیاری از منابع مختلف همچون مطالب مطبوعاتی، شبکه‌های اجتماعی و دایرکتوری‌ها پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

با ایجاد و آپدیت یک صفحه ویکیپدیا می‌توانید مطمئن شوید که منبعی قابل اعتماد از اطلاعات مختلف در مورد برند یا کسب‌وکار شما قرار می‌گیرد.

  How to Create a Wikipedia Page for an celebrities : Artist, Actor, Singer or athletes   منبع: Hubspot نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با VIRLAN در رقابت جستجوی گوگل همیشه رتبه اول باشید!   Verified Badge Advertorial Buy TikTok Followers Buy Instagram Followers Press Release Instagram verification Get Verified on Twitter How to get verified on Facebook How to get verified on TikTok YouTube Verified Badge How to get verified on Snapchat Verify Your Pinterest Account Twitch Verified badge Verify LinkedIn Profile Get Verified on Spotify   تیک آبی تلگرام تیک آبی تیک تاک تیک آبی اینستاگرام تیک آبی توییتر   نقل مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است.

همه حقوق برای ویرلن محفوظ است.

ارتباط با شرکت ویرلن : 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map