طراحی سایت کارتن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کارتن شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نمونه کارهای صنایع کارتن سازی آوین پک برخی از نمونه‌های کارتن سازی ، جعبه سازی ، جعبه مقوایی , جعیه کارتنی ، جعبه مقوا صادراتی ، جعبه کارتن صادراتی ، کارتن خرما ، جعبه خرما ، کارتن میوه و صیفی جات ، کارتن بسته بندی قطعات صنعتی ، جعبه بسته بندی لوازم یدکی خودرو ، کارتن لوازم خانگی و الکتریکی , کارتن لوازم و تجهیزات پزشکی ، جعبه دارو ، کارتن اسباب بازی, جعبه کفش و کارتن کفش ، جعبه خشکبار , جعبه زغال و کارتن زغال ، جعبه لمینتی , جعبه مواد غذایی، انواع چاپ ، چاپ لمینتی ، چاپ لمینت، چاپ فلکسو ، چاپ سیلک که توسط گروه کارتن سازی ، جعبه سازی ، چاپ و بسته بندی آوین پک تولید و ارائه میشود.

نحوه سفارش و استعلام قیمت جهت سفارش کارتن و جعبه و همچنین اطلاع از قیمت کارتن و جعبه بسته بندی می‌توانید از طریق صفحه استعلام قیمت اقدام نمایید.

پس از طی کردن مراحل خواسته شده در اسرع وقت کارشناسان فروش جهت اعلام قیمت و راهنمایی‌های مورد نیاز قبل از سفارش، با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت وجود هر گونه مشکل یا سوالی می‌توانید از طریق چت آنلاین با کارشناسان کارتن سازی آوین پک ارتباط برقرار نمایید.

بسته بندی کارتنی و مقوایی انواع محصولات قبل از سفارش کارتن یا خرید کارتن و یا استعلام قیمت کارتن، پیشنهاد میشود اطلاعاتی در خصوص طراحی کارتن و یا چاپ کارتن داشته باشید زیرا طراحی و چاپ بر روی بسته بندی کارتنی و یا مقوایی محصولات یکی از راه کارهای اصلی فروش کالا و بازاریابی میباشد.

جهت طراحی و چاپ کارتن و همچنین بسته بندی مناسب و با کیفیت محصولات، اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید میتوانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان واحد طراحی در ارتباط باشید.

سفارش طراحی بر روی بسته بندی کارتنی و مقوایی طراحی چاپ کارتن و همچنین طراحی چاپ بر روی جعبه مقوا نیازمند نگاهی طراحان دارد تا با تجربه خود بتواند طرحی نسبت به محصول ارائه دهد که تا مدتها جذابیت خود را حفظ نماید.

اگر به دنبال طراحی خلاقانه بر روی بسته بندی محصول خود هستید میتوانید از واحد چاپ و طراحی گروه آوین پک به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

در پی رسیدن به اهداف بزرگ در نظر داشتن رضاتمندی مشتریان در بالاترین سطح کیفی با اهمیت ترین گزینه است و این موضوع برای گروه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی آوین پک بسیار با اهمیت میباشد زیرا طراحی محصول مشتری یکی از چالش های بزرگ این مجموعه میباشد.

در همین راستا به تمام انتقادات و پیشنهادات توجه کرده و پس از یررسی جزء اهداف کاری قرار داده میشود.

محصولم صحیحو سالم رسید چاپ کارتن هامم عالی بود تشکر از کارتن های مقاومتون من لحظه به لحظه طراحی محصولم رو تغییر میدادم و گروه طراحی کارتن در کمترین زمان تغییرات رو اعمال میکردن تشکر از همگی سفارش کارتن به این راحتی ندیده بودم از پیگیری و پشتیبانی هاتون خواستم تشکر کنم جعبه کارتن های من دقیقا همون طوری که میخواستم شدن تشکر کارتن گوجه سفارش دادم میترسیدم بارم تا روسیه له بشه ولی نشد تشکر از پیشنهادهای خوب با کارتن سازی های زیادی کار کردم راضی نبود.

ولی از کارتن های شما خیلی راضی بودم چون طبق چیزی بود که توافق شده بود قیمت کارتن رو هم مقایسه کردم نسبت به کیفیتش خوب بود از بسته بندی کارتنی این سریم خیلی استقبال شد چاپش بی نظیر شده بود.

مرسی از قیمت های خوبتون طراحی بسته بندی ها عالی، چاپ بسته بندی با کیفیت، فقط اگه میشد کاری کنید کمی زودتر سفارش به دستمون برسه خیلی خوب میشه در کل همه چی خوب بود سلام من یه بسته بندی خرما رو تو عراق از چینی ها میگرفتم بعدش تصمیم گرفتم از ایران بگیرم که با آوین پک آشنا شدم ای کاش تولیدیتون لب مرز بود قیمت و کیفیت عالی مچکر صنایع کارتن سازی آوین پک مجموعه است که فعالیت خود را در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی انواع محصولات از سال ۱۳۸۴ در استان البرز آغاز نموده و با داشتن نمونه‌های موفق برای عرضه در بازار داخلی و همچنین تولید بسته بندی برای محصولات صادراتی، توانسته اعتماد بسیاری از تولید کنندگان محصولات مختلف و تجار محترم را به خود جلب نماید.

جهت اطلاع از آدرس‌ها و نقاط دسترسی و راه‌های برقراری ارتباط به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

انواع پوشش در بسته بندی کارتنی و مقوایی سلفون براق سلفون حرارتی سلفون واتربیس سلفون مات سلفون مخملی یووی سیلک یووی سیلندی یووی موضعی عناوینی از خدمات صنایع کارتن سازی و جعبه سازی آوین پک کارتن سازی خدمات کارتن سازی آوین پک قیمت کارتن بسته بندی تولید جعبه و کارتن ساده ساخت و تولید جعبه و کارتن لمینتی استعلام قیمت بسته بندی کارتنی سفارش انلاین کارتن جعبه سازی جعبه مقوایی و انواع بسته بندی مقوایی استعلام قیمت بسته بندی مقوایی سفارش آنلاین جعبه مقوایی چاپ و بسته بندی صنعت چاپ و بسته بندی سفارش طراحی و چاپ صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ انتخاب بسته بندی خلاقانه با توجه نوع محصول چگونگی انتخاب بسته بندی مناسب استعلام قیمت چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی سفارش آنلاین چاپ و بسته بندی کارتنی و مقوایی انواع چاپ در بسته بندی کارتنی و مقوایی بسته بندی بدون چاپ در کارتن و مقوا چاپ سیلک در کارتن سازی و جعبه سازی چاپ فلکسو در کارتن سازی و جعبه سازی چاپ افست کارتن سازی و جعبه سازی ما هر از چندگاهی مطالبی در مورد صنعت کارتن سازی و چاپ و بسته بندی منتشر می‌کنیم انواع برش در جعبه کارتنی و جعبه مقوایی محتوای سرصفحه اینجاست محتوای سرصفحه اینجاست

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map