طراحی سایت کارتن لاک باتم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت کارتن لاک باتم از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

انجام کلیه امور گرافیکی و طراحی مشاور و مجری تبلیغات فضای مجازی و سایت فیلمبرداری، عکاسی و ساخت تیزر مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استحکام در قفل درب، مصرف کمتر مقوا در مقایسه با محصولات درب شیرینی، حمل و نقل راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 001 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استحکام در قفل درب، مصرف کمتر مقوا در مقایسه با محصولات درب شیرینی، حمل و نقل راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 002 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استحکام در قفل درب(قفل اضافه روی درب جهت استحکام بیشتر می باشد)، مصرف کمتر مقوا در مقایسه با محصولات درب شیرینی، حمل و نقل راحت،  معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 003 مورد استفاده: جهت محصولات مورد استفاده عمودی که به صورت آویز در فروشگاه ها چیدمان میشوند.

جهت استفاده محصولات سبک مزیت ها:  مصرف کم مقوا، قابل پنجره دار شدن معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 004 مورد استفاده: جهت محصولات مورد استفاده عمودی که به صورت آویز در فروشگاه ها چیدمان میشوند.

 جهت استفاده محصولات سنگینتر مزیت ها:  مصرف کم مقوا، قابل پنجره دار شدن معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 005 مورد استفاده: جهت محصولات مورد استفاده عمودی که به صورت آویز در فروشگاه ها چیدمان میشوند.

 جهت استفاده محصولات سنگینتر و تیراژ بالاتر مزیت ها:  مصرف کم مقوا، قابل پنجره دار شدن، جعبه اتوماتیک  معایب: - - - کد: 006 مورد استفاده: جهت محصولات آرایشی، بهداشتی، الکترونیکی، نوشتاری، غذایی و .

.

.

.

که نیاز به چیدمان آویزی در راستای نمایش بهتر دارند مزیت ها:  مصرف کمتر مقوا، حمل و نقل راحت راحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 007 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت که نیاز به حمل و نقل مطمئن تری دارند.

مزیت ها:  ضربه گیر از چهار طرف، استفاده در هنگام مصرف کالا راحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، مصرف بالای مقوا کد: 008 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت که نیاز به حمل و نقل مطمئن تری دارند.

مزیت ها:  ضربه گیر از چهار طرف، استفاده در هنگام مصرف کالاراحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، مصرف بالای مقوا کد: 009 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت، آرایشی و بهداشتی و به خصوص محصولات لاکچری مزیت ها:  استفاده در هنگام مصرف کالا، راحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، مصرف بالای مقوا کد: 010 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استفاده در هنگام مصرف کالا، راحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 011 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استفاده در هنگام مصرف کالا، راحتی باز و بسته شدن درب معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 012 مورد استفاده: جهت محصولات غذایی، صنعتی، الکترونیکی و کلیه محصولاتی که نیاز به پلمپ جعبه دارند مزیت ها:  ضریب اطمینان محصول برای مشتری.

مصرف کم مقوا معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 013 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا معایب: - - - کد: 014 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 015 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

به خصوص محصولات لاکچری و تبلیغاتی مزیت ها:  حمل ساده برای مشتریان، انبارداری آسان و کم فضا معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، مصرف بالای مقوا کد: 016 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

به خصوص محصولات لاکچری و تبلیغاتی مزیت ها:  حمل ساده برای مشتریان، انبارداری آسان و کم فضا معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، مصرف بالای مقوا کد: 017 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

به خصوص محصولات لاکچری و تبلیغاتی مزیت ها:  حمل ساده برای مشتریان، انبارداری آسان و کم فضا معایب: مصرف بالای مقوا کد: 018 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: دسترسی به محصول در صورت نپوشاندن پنجره با طلق یا سلفون کد: 019 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: استحکام پایین درب زیر جعبه کد: 020 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: استحکام پایین درب زیر جعبه کد: 021 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی، صنایع متفرقه، سلولزی  و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 022 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

که نیاز به درپوش ندارند مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، در دسترس بودن محصول کد: 023 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی، آرایشی، بهداشتی و .

.

.

که نیاز به درپوش ندارند مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، در دسترس بودن محصول کد: 024 مورد استفاده: جهت حمل و نقل و تبلیغات مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت، حمل راحت برای مشتریان معایب: در دسترس بودن محصول کد: 025 مورد استفاده: جهت حمل و نقل و تبلیغات مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت، حمل راحت برای مشتریان معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 026 مورد استفاده: جهت حمل و نقل و تبلیغات و بعضا حتی مواد غذایی و .

.

.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت، حمل راحت برای مشتریان معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: 027 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: عدم استحکام بالا در طرفین جعبه (مناسب برای محصولات سبک) کد: 028 مورد استفاده: جهت محصولاتی که نیاز به نمایش در ویترین دارند.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)، درب متزلزل کد: 029 مورد استفاده: جهت محصولاتی که نیاز به نمایش در ویترین دارند.

مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: درب متزلزل  کد: 030 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: عدم استحکام بالا در طرفین جعبه (مناسب برای محصولات سبک) کد: 031 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استفاده در حین مصرف کالا، باز و بسته شدن آسان جعبه معایب: ساخت دستی(نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)،مصرف بالای مقوا، نیاز به پلمپ کد: 032 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت مزیت ها:  استفاده در حین مصرف کالا، باز و بسته شدن آسان جعبه معایب: ساخت دستی(نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه)،مصرف بالای مقوا، نیاز به پلمپ کد: 033 مورد استفاده: جهت کاور محصولات دیگر  مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: - - - کد: 034 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت که نیازی به درب ندارند مزیت ها:  ضربه گیر بودن کناره ها معایب: دسترسی به محصول کد: 035 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی و صنعتی تخت که نیازی به درب ندارند مزیت ها:  کاهش هزینه های تولید معایب: دسترسی به محصول کد: 036 مورد استفاده: جهت تبلیغات و ویزیت مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: - - - کد: 037 مورد استفاده: جهت تبلیغات و ویزیت مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: - - - کد: 038 مورد استفاده: جهت تبلیغات و ویزیت مزیت ها:  صرفه جویی در مصرف مقوا؛ حمل و نقل و انبارداری راحت معایب: - - - کد: 039 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V01 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V02 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: روکش مکمل کد: V03 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: - - - کد: V04 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V05 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V06 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V07 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: هزینه بالای تولید نسبت به محصولات استاندارد و مرسوم بازار کد: V08 مورد استفاده: جهت محصولات پذیرایی، غذایی، صنعتی، لاکچری و .

.

.

مزیت ها:  نوآوری، منحصر به فرد بودن و جذابیت بصری  معایب: ساخت دستی (نیاز به کارگر جهت تبدیل به جعبه) کد: V09 لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map