طراحی سایت اسفنج آرایشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اسفنج آرایشی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت اسفنج آرایشی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هر چند وقت یکبار محصول آرایشی جدیدی تولید و روانه بازار میشود که باعث میشود سبک آرایش خانم ها کمی تغییر کند، یکی از محصولات آرایشی جدیدی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است اسفنج های آرایشی تخم مرغی یا اشکی است.

این اسفنج آرایشی ابتکار یک آرایشگر هالیوودی است که به شما کمک میکند بصورت حرفه ای در منزل آرایش کنید، این اسفنج های تخم مرغی برای کرم پودر زدن، کانسیلر و پنکیک زدن کاربرد دارد.

اسفنج های آرایشی تخم مرغی برای خانم هایی که پوست های حساس و ملتهبی دارند گزینه مناسبی است زیرا فوق العاده نرم است و قبل از استفاده آن را مرطوب میکنید و در نهایت پوست تان آبرسانی میشود.

- اسفنج های تخم مرغی را باید قبل از استفاده خیس کنید اما آن را فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شوید زیرا این اسفنج های آرایشی باید فقط مرطوب باشند.

- کرم پودر یا هرگونه کرمی که استفاده میکنید را به پشت دست تان بمالید و سپس قسمت مسطح اسفنجی تخم مرغی را به دست تان بزنید.

- حالا باید به اسفنج تان را به شکل ضربه ای به صورت تان بزنید نیازی به فشار وارد کردن نیست و فقط ضربه های آرام بزنید.

- زمان آن رسیده که کانسیلر را با یکی از انگشتان تان را زیر چشم ها بزنید و با نوک اسفنج تخم مرغی تان آن را به خوبی پخش کنید.

- برای ثابت ماندن آرایش تان طی ساعات طولانی باید اسفنج تان را به پودر فیکساتور بی رنگ بزنید و روی پوست تان آن را پخش کنید.

- هر بار که از اسفنج های تخم مرغی استفاده میکنید باید آن را بشویید.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map