طراحی سایت سداب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سداب کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود به سیستم اولین ارائه دهنده محصولات تخصصی آب بندی در کشور ” تفکر در طراحی، پیش نیاز پایداری “ تکنولوژی ترکیبات پیچیده، طبیعی به روش تبلور در هم می­ آمیزند تا ترکیبات بیوشیمیایی متنوع Greenseal، با کیفیت بسیار خوب تحت مدیریت مستقیم سیستم ­های مدیریت کیفیت MS ISO 9001:2008 تهیه شوند کیفیت آمیزه‌ای از تفکرات مهندسی، با تکیه بر برترین فناوریهای تخصصی صنعت آب بندی عمران، در مراحل، مطالعات و طراحی، ساخت و حین بهره برداری جایگزین مناسب بر روش‌های ناکارآمد و سنتی می باشد.

اطمینان خاطر برای اطمینان خاطر از بهترین کیفیت محصولات گرین سیل مالزی در بسته بندی های دارای بارکد و گواهی بازرسی کنترل کیفیت COI از کشور مالزی ارائه می گردد.

شرکت فناوران سد آب به عنوان نماینده انحصاری و رسمی محصولات گرین سیل مالزی در کشور با ارائه پروپوزال های فنی و مالی برای مشاوران پیمانکاران و کاربران نهایی نه تنها حاوی اطلاعات تخصصی درباره تنوع محصولات بوده بلکه با نگرش بر مشخصات فنی سازه پیش نیاز های پایداری در نوع محصول را مورد ارزیابی و کاربری قرار می دهد.

آمار پروژه ها و محصولات شرکت سد آب پروژه های انجام شده تعداد محصولات نمایندگی ها خدمات دفتر فنی ما با استخدام مهندسین معماری، سازه و تأسیسات و برگزاری دوره‌های آموزشی نسبت به ارتقاء و نگرش مهندسی بر فضای خیس و مرطوب با تکیه بر فناوری های جدید اقدام نموده است.

از آنجایی که اعتقاد به رشد و ترقی را داشته ایم با کسب اطلاعات به روز در فناوری و تفکرات مهندسی همچنین حرکت در جهت رشد و توسعه شرایط ارائه مشاوره های تخصصی را برای شما عزیزان در بالاترین سطح فراهم نموده است.

با توجه به توسعه و گسترش خدمات دفتر فنی در خصوص فضاهای مرطوب نیاز به تغییر دیتایل های اتصالات، تاسیسات، مکانیک و برق نیز در دستور کار واحد های مهندسی قرار گرفت و با تهیه دیتایل های ابنیه، تاسیسات جدید اصلاحات قابل توجهی انجام گرفته است.

تلاش و کوشش بی وقفه در ایجاد رضایتمندی مشتریان سبب گردید، با گردآوری عوامل مهم و ارائه خدمات شایسته در شرایط مناسبی را جهت امنیت سرمایه‌گذاری و کیفیت در بهره برداری برای شما عزیزان به ارمغان آوردیم.

مشخصات فنی ساز و تاسیسات، نوع کاربری، شرایط عمومی محیط و اقلیم، سرما گرما، درجه حرارت و برودت، نوع آب و خاک، عوامل شیمیایی و فیزیکی و تاثیرات مستقیم آنان منجر به ایجاد پیش نیاز پایداری عایق در نوع و طراحی شده است.

بررسی‌های انجام گرفته در جوامع پیشرفته و اقتباس آن در فرهنگ ساخت کشورمان منجر به افزایش دیدگاه تخصصی و تغییرات عمده‌ای در مراحل مطالعات و طراحی، ساخت و بهره‌برداری گردید که سبب جلب اعتماد مخاطبین شده است.

واترپروفینگ پکیج کاملا تخصصی واترپروفینگ Greenseal، جزء برترین تکنولوژی های این صنعت در دنیا به شمار می رود.

پکیج کاملا تخصصی واترپروفینگ Greenseal، جزء برترین تکنولوژی های این صنعت در دنیا به شمار می رود.

نمایندگی انحصاری Greenseal شرکت فناوران سدآب، بعنوان نمایندگی انحصاری و رسمی Greenseal در کشور است پکیج کاملا تخصصی واترپروفینگ Greenseal، جزء برترین تکنولوژی های این صنعت در دنیا به شمار می رود.

برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط شرکت ما کلیک کنید درباره ما گروه شرکت های ما از چندین سال قبل با مطرح شدن فناوری های نوین و با یک همکاری و پیوند حلقه ای از متخصصین باتجربه درعلوم، صنعت و تجارت در ایران و کشورهای امارات، آلمان و آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر، تحقیقات گسترده ای را شروع و شرایط را برای استفاده و توسعه در داخل کشور مهیا سازد… نوشته‌های تازه تهران، خیابان میرداماد، خیابان وزیری پور، پلاک 17، واحد 2 سیماگر.

com 0912-8238263_0912-8238263_021-0912-8238263 0912-8238263 – 0912-8238263 سیماگر کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت فناوران سدآب می باشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map