طراحی سایت سنبله نقره ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سنبله نقره ای کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی وب سایت اولین و مهم ترین گام برای ایجاد هویت برند شما در دنیای اینترنت است.

طراحی یک وب سایت خوب علاوه بر دانش فنی، به هنر، خلاقیت و تجربه نیازمند است.

ما در مسیر نقره ای با دانش و تجربه لازم در حوزه ی طراحی وب سایت، آماده ایم تا به شما در طراحی وبسایتی با کیفیت و زیبا کمک کنیم.

ما با گرد هم آوردن تیم طراحی اپلیکیشن حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت، گرافیک و طراحی UI/UX و.

.

.

و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این زمینه ، در تلاشیم تا وب سایت مورد نظر شما با کیفیتی مناسب و مطابق با نیازهای شما ارائه دهیم.

ما نمونه کارها و داستان های موفق زیادی داریم که میتوانید از قسمت نمونه کارها برخی از آنها را مشاهده نمایید مسیر نقره ای توانسته مشتریان خصوصی و دولتی ،استارت آپ ها و شرکت های بزرگی رادررزومه ی خود با پروژه های موفق داشته باشد.

تیم مسیر نقره ای پس از طراحی و ارائه وب سایت نیز شما را تنها نخواهند گذاشت و پاسخگوی مشکلات احتمالی در خصوص عملکرد وب سایتتان خواهد بود.

ما در طی فرآیند تولید وب سایت شما را از تمام مراحل انجام کار با ارائه گزارش های مستمر؛ باخبر خواهیم ساخت.

قیمت دهی ساخت اپلیکیشن به صورت شفاف و کارشناسی شده با توجه به نیازمندی های شما، با جزئیات کامل ارائه خواهد شد.

اولین قدم برای ورود هر کسب و کاری به دنیای اینترنت داشتن یک وب سایت است.

وب سایت شما ویترین کسب و کار شماست.

با داشتن وب سایتی که حرفه ای و زیبا طراحی شده باشد، میتوانید هرآنچه که لازم است مشتریانتان درباره شما و خدماتتان بدانند، به اطلاعشان برسانید.

وب سایت شما پایگاهی ست که هویت برند شما را در فضای مجازی ایجاد میکند مزایای استفاده از وب سایت برای کسب و کارتان مشاوره و طراحی اولیه با در نظر گرفتن هویت کسب و کار و نیازمندی های شما، طراحی اولیه وبسایت، صفحات و بخش های مورد نیاز آن انجام میشود.

طراحی گرافیکی و کد نویسی در این مرحله طراحی گرافیکی صفحات وب سایت مطابق با طرح اولیه ی تایید شده انجام خواهد شد، سپس کدنویسی های مربوط به آن توسط برنامه نویسان انجام میگیرد.

بارگذاری محتوا محتوای متنی و غیر متنی مورد نظر شما در صفحات مختلف سایت بارگذاری خواهد شد.

تست و تحویل نهایی در مرحله ی آخر وب سایت شما از نظر کارایی مورد ارزیابی قرار میگیرد و به شما تحویل داده خواهد شد آی او اس IOS, اندروید, سئو , وب اپلیکیشن, وب سایت اندروید, سئو, وب سایت تبلیغات گوگل, دیجیتال مارکتینگ , سئو, وب اپلیکیشن, وب سایت آی او اس IOS, اندروید, سئو, وب اپلیکیشن, وب سایت بله.

در وب اپلیکیشن، مجموعه ای از فرآیند ها و نقش ها و عملکردها که مورد نیاز مشتری ست با بهره گیری از زبان های برنامه نویسی، پیاده سازی میشود و در فضای وب قرار میگیرد.

وب اپلیکیشن ها در مقایسه با وبسایت ها، تعامل بیشتری با کاربر دارند و از محتوای کمتری برخوردارند.

اما وب سایت مجموعه ای از صفحات وب است که به منظور اطلاع رسانی، ارائه اخبار، فروش محصولات و … برای یک مجموعه راه اندازی میشود.

هدف از طراحی وبسایت ارائه محتوا برای مخاطبان عام یا خاص یک کسب و کار است.

طراحی سایت معمولا از طریق برنامه های مدیریت محتوا و استفاده از قالب های آماده یا قالب های سفارشی انجام میگیرد.

مدت زمان تقریبی مطالعه: 11 دقیقه مدت زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه برای دریافت آخرین مقالات ایمیل خود را وارد نمایید ارسال به صورت محرمانه (NDA) پشتیبانی ۲۴ساعته ما نیازمندیهای مشتری رو به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم ما چندین طرح مفهومی جهت نهایی کردن طرح نهایی آماده می کنیم تحلیل و تخمین زمان انجام پروژه شما بر اساس مستندات ایده و اسرار مشتری را حفظ می کنیم طراحی سایت با ❤️ توسط مسیر نقره ای 759 Pinewood Avenue Switch The Language

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map