طراحی سایت نسترن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت نسترن داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وب طرح بیشتر بدانید وب طرح با هدف گسترش فعالیت های خود اقدام به خرید امتیاز سایت در رتبه بالا با کلمه طراحی سایت در تبریز نمود که بتواند خدمات طراحی سایت و بهینه سازی سایت را برای مشتریانی که دنبال شرکت طراحی سایت در تبریز می باشند خدمات خود را ارائه دهد وب طرح با سال ها تجربه یکی از حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت در تبریز و سئو سایت در تبریز می باشد.

وب طرح با اجرای برخی از نمونه کارها و توانایی انجام سفارش مشتریان در رابطه با طراحی سایت و بهینه سازی سایت آماده دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد طراحی سایت در تبریز توسط وب طرح که شرکت طراحی سایت در تبریز می باشد با هزینه پایین انجام می شود آدرس : خیابان توکلی - روبروی بانک مسکن - جنب چاپ قانع - وب طرح همراه : 0912-8238263 ایمیل : برای ارتباط در تلگرام بر روی همین لینک کلیک نمایید توضیحات و مشاهده سایت توضیحات و مشاهده سایت توضیحات و مشاهده سایت توضیحات و مشاهده سایت 09 خرداد نمونه کارهای طراحی سایت در تبریز 21 آذر اتصال بین سایتها در طراحی سایت در تبریز 18 آذر طراحي سايت ارران قابل توسعه است ؟ 12 آذر ارزانترین سایتی که میتوانید داشته باشید 09 آذر موثرترین موارد در سئو طراحی سایت و بررسی و شرح آن هنگامی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای شرکت، سازمان یا کسب و کار خود را دارید ابتدا می بایست با شرکت های طراح سایت مذاکره و مشورت نمایید.

با اعلام نیازهای خود و بررسی آنها توسط کارشناسان طراح، و راهکارهایی به شما ارائه می گردد.

طراحان سایت وب طرح با استفاده از نرم افزارهای open source مانند جوملا و ورد پرس، پ، CMS ها یا کد نویسی سفارشی با زبانهای برنامه نویسی تحت وب مانند php و Asp.

net اقدام به طراحی وب سایت شما می کنند.

در واقع طراح پس از نیاز سنجی و تطبیق نیازها با روش های طراحی ارائه شده توسط شرکت طراح، راهکار خود را ارائه می دهد.

همه سازمان ها ، شرکت ها و یا حتی خیلی از افراد نیاز به طراحی سایتی برای معرفی و ارائه خدمات خود دارند.

اطلاع از مراحل طراحی سایت به طراحی سایت کارا و مطابق نیازهای مشتری کمک شایانی می نماید.

طراحان سایت برای انجام این مراحل نیازمند دریافت اطلاعات (شامل حیطه کاری، نیازمندی ها و سلایق) از مشتری می باشند.

روند طراحی سایت شامل مراحلی همچون: نیاز سنجی، انتخاب روش طراحی، تهیه دامنه و هاست، تعیین بخش های مختلف وب سایت، گردآوری و تهیه محتوای صفحات و.

.

.

می باشد.

وقتی تصمیم بر داشتن وب سایت نمودیم، اولین چیزی که برامون علامت سوال میشه هزینه ی اونه که خیلی هم مهمه.

متاسفانه برای طراحی سایت، هیچ نرخ ثابت و تعیین شده ای وجود نداره.

کافیه تلفن رو بردارید و با چند تا شرکت طراحی سایت تماس بگیرید؛ برای یک سایت با امکانات مشخص، اختلاف قیمت شرکت ها شاید به چند میلیون برسه و همانطور که گفتیم الزاماً هزینه بالاتر کیفیت بیشتری نصیب شما نمیکند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود ، طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت.

سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی.

وب طرح همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید بنابراین تضمین ما کیفیت بالای طراحی ، بهینه سازی تخصصی و ارائه پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته با پایین ترین هزینه می باشد.

طراحی سایت,طراحی وب سایت,,طراحی وب سایت ارزان,طراحی سایت ارزان,طراحی سایت در تبریز,طراحی وب سایت در تبریز,سایت ارزان,وب سایت ارزان,شرکت طراحی سایت در تبریز,شرکتهای طراحی سایت در تبریز,وب طرح شاید شما یک مجموعه بزرگ تولیدی کفش داشته باشید یا یک کارگاه کوچک تولیدی کفش، یک کارخانه بزرگ تولید مواد غذایی یا .

.

.

شاید هم یک دفتر مهندسی مطرح و سرشناس و یک دفتر مهندسی که تازه ان را تاسیس کرده باشید اصلا مهم نیست در کنار روش های بازاریابی و معرفی سنتی به فکر طراحی و راه اندازی یک وب سایت اینترنتی باشید.

امروزه بازاریابی اینترنتی سهم بزرگی را به خود اختصاص دادند و خیلی از برند ها با آنکه شناخته شده و اغلب از نظر کاربران نیاز به بازاریابی ندارند اما برند های مطرح هم توجه ویزه و سرمایه گذاری بزرگی برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اختصاص می دهند دلیل آن هم کاملا معلوم می باشد که غفلت از روش های نوین و عدم توجه میتواند صدمه و ضررهای مالی بسیار بزرگی پیش آورد هیچ برندی از اول پیش مردم مشهور نبود و در کنار ارائه جنس اعلا کالای اعلا با تبلیغات هدفمند توانسته اند در میان ملتها جا باز کنند شاید شما هم با شنیدن 99 هزار تومان برای طراحی سایت شوکه شوید اما این نه تبلیغ دروغین است و نه تبلیغ گمراه کننده، بلکه صادقانه و به عبارتی هزینه دریافتی به صورت کلی از مشتری بابت راه اندازی سایت به همراه ثبت دامنه با مالکیت مشتری و اختصاص فضای هاست از برترین شرکت هاستینگ ایران، فقط و فقط 99 هزار تومان خواهد بود جالب است بدانید که اگر خود مشتری اقدام به ثبت دامنه و خرید هاست از شرکت های معروف هاستینگ نماید شاید هزینه کلی از 99 هزار تومان بالاتر شود.

شاید در این میان خیلی از مشتریان اعتماد نکنند در اول باید به این دسته از مشتریان اعلام نماییم که هویت ما توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) احراز گردیده و حضورا برای تکمیل پرونده به مرکز فوق مراجعه کردیم  و با اطلاعات همین سایت و با نام "وب طرح" مدارک را تکمیل کردیم.

شاید خیلی از مشتریان وقت بررسی، استعلام و .

.

نداشته باشند با این حال ما مجدد به فکر مشتریان و جلب اعتماد کامل به راه حل بسیار ساده در نظر گرفتیم جالب است بدانید که با سابقه ای که طی سالها داشتیم شرکتهای متعددی هستند که مبلغ چند صد هزار تومانی و حتی چند میلیونی به عنوان پیش پرداخت دریافت میکنند و تا اتمام تسویه حساب سایت آنها بر روی سرور بارگزاری نمیشود وب سایت ما از چند سال پیش فعال بوده و فعال است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد پس جای هیچ نگرانی بابت پشتیبانی وب سایتهای طراحی شده خود توسط ما نباشید پشتیبانی فقط از طریق تیکت ایمیل ، تلگرام رایگان می باشد و بابت پشتیبانی هم هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود طراحی و راه اندازی سایت ارزان با امکانات ثبت سفارش ، پنل پیامکی ، فرم استخدام ، گالری تصویر ، گالری ویدیو فقط 99 هزار تومان امکانات پیشرفته و ایجاد سایت به صورت املاک ، فروشگاه ، شرکتی ، و با دامنه 5 ساله رایگان انجام می شود و پشتیبانی فنی 3 ماه رایگان .

.

.

سفارش مناسب برای شرکت های بزرگ، با امکانات بیشتر و امکان فروش محصولات و سبد خرید و درگاه پرداخت .

.

.

سفارش مناسب برای شرکت ها و مراکز تجاری ، امکان ایجاد صفحات، منو و مجموعه به صورت نامحدود ، بهینه سازی سایت برای گوگل .

.

.

سفارش مناسب برای ایجاد سایت شرکتی و شخصی و کسب و کارهای کوچک که حضور موفق را در اینترنت تجربه نمایند .

.

.

سفارش کلایمر کلایمر کلایمر کلایمر کلایمر کلایمر همراه : 0912-8238263 تمام حقوق این سایت برای وب طرح محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map