طراحی وب سایت در گلستان غربی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت در گلستان غربی در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

درباره ما   مجتمع فنی تهران نمایندگی شمال‌غرب در تاریخ 1398/08/13 با دریافت موافقت‌نامه اصولی و اخذ مجوز در تاریخ 1398/12/01 جهت اجرای دوره‌‌های آموزشی، در بهترین و جدیدترین نقطه کلان شهر تهران (منطقه 22) به مدیریت سرکار خانم سارا بکایی با به‌روزترین فضاهای آموزشی افتتاح گردید.

این مجموعه در سه طبقه مجزا، با امکانات و تجهیزات به‌روز آموزشی با هدف ارتقاء سطح آموزش، همراه با کارشناسان و تیم آموزشی مجرب در راستای اهداف از پیش تعیین شده همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و متمایز در سطحی فراتر از دیگر موسسات قرار گیرد.

این مجموعه دارای دوره‌های تخصصی: نرم افزارهای فنی و مهندسی، زبان‌های خارجه، وب، شبکه، مدیریت مالی و بورس، دورهای حرفه‌ای دانش سلامت وزیبایی است و هم‌چنین این مرکز یکی از بهترین مراکز حرفه‌ای جهت آموزش دوره‌های تخصصی گروه هنر در دپارتمان های معماری، دکوراسیون داخلی، گرافیک، مد و لباس، طراحی تا ساخت زیورآلات و صنایع‌دستی می‌باشد.

فضای آموزشی زیبا، مدرن و دوستانه این مرگز آموزشی با حفظ هارمونی رنگ ها در لابی، سایت ها، کارگاه و کلاس ها مثال زدنی است.

یکی دیگر از مزایای این نمایندگی اعطای مدارک معتبر و بین‌المللی در پایان‌دوره‌هاست که به دانش‌پذیران جهت ورود یا ارتقای سطح علمی و کاری و نیز اعزام کمک خواهد کرد.

  گواهی‌نامه‌ها: ·        مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهـران ·        مدرک رسمی سازمان آمـوزش فنی و حرفـه‌ای کشور ·        گواهــینامه بین‌المللی City & Guilds انگلستان     از امکانات این مجموعه: ·        لابراتوار‌های مجهز به سیستم‌های حرفه‌ای برای اجرای برنامه‌های گرافیکی ·        لابراتوار تخصصی دانش سلامت (مراقبت زیبائی، پوست ومو) ·        کلاس‌های مجهز برای برگزاری دوره‌های هنر، مد و لباس، معماری داخلی و طراحی و ساخت زیور‌آلات ·        لابی جهت استراحت و قرار‌های دوستانه ·        فضای باز جهت جلسات دانش‌پژوهان ·        کلاس‌های آموزشی استاندارد ·        سالن سمینار و کنفرانس   این نمایندگی با در دست داشتن شعار نگرشی متفاوتA Different Attitude  و با اتکاء به پروردگار، ایجاد فضای صمیمی و سرشار از اعتماد بهره‌گیری و کادری مجرب از افراد خلاق، جوان، توانمند و تحصیل‌کرده و نیز جذب اساتید متخصص، پزشکان هموراره در تلاش است تا نه تنها آموزش‌های به‌روز و استاندارد را برای دانش‌پذیران خود ارائه نماید؛ بلکه با برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی، نشست‌ها، مشاوره در هر بخش یاری‌رسان بوده تا دانش‌پذیران برای مواجه با دنیای به سرعت در حال تغییر، توانمند و آماده ورود به بازار کار داخلی و خارجی گردند.

  اطلاعات تماس:   021-44739971 021-44739961 021-44739981     شهرک گلستان، خیابان امیرکبیر، خیابان هاشم‌زاده، نبش قائم یازده، پلاک 88، نمایندگی شمال‌غرب مجتمع فنی تهران   جهت دریافت لوکیشن: 09353043262     northwest@mft.

info   mft.

nw   @mft.

nw   همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map