طراحی وب سایت رایگان با وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت رایگان با وردپرس شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی وب سایت رایگان با وردپرس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت با وردپرس یکی از مهمترین کارهایی است که می‌تواند در ایجاد درآمدهای بالا و پیشرفت‌های کاری به صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک کند.

طراحی وب سایت با وردپرس دارای فواید بسیاری است که می‌تواند در هر زمینه‌ای به راحتی انجام گیرد و این امر می‌تواند نوعی تبلیغات در بازاریابی مجازی و آنلاین باشد.

افزایش درآمد به صورت حضوری در مقایسه با مجازی در رده‌های پایین‌تری قرار می‌گیرد، بازار رقابتی امروزه بسیار گسترده و پیچیده است و تنها خرید و فروش‌های حضوری نمی‌تواند به افزایش درآمد و گردش آن کمک کند؛ به همین دلیل، طراحی سایت می‌تواند به حل این مشکل کمک بسیاری کند.

وردپرس یکی از سیستم‌های رایگان برای مدیریت محتوا است که از طریق یادگیری آن می‌توانید ساخت سایت وردپرسی را به راحتی انجام دهید.

طراحی سایت با وردپرس در واقع نوعی سیستم پیش فرض است که برنامه نویسی‌ها و کد گذاری‌های ویژه ای برای آن صورت گرفته است و به صورت نوعی سیستم مدیریت محتوا به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آپلود کردن عکس‌ها، مطالب و اطلاعات دیگر در کمترین زمان ممکن بتوانید طراحی سایت را با وردپرس انجام دهید.

در واقع برای طراحی وب سایت با وردپرس به صورت حرفه‌ای نیاز است که با افزونه‌ها و پلاگین‌های مخصوص این سیستم آشنا شوید تا بتوانید سایتی طراحی کنید که از همه لحاظ در سطح بالایی قرار گیرد و به صورت حرفه‌ای بتواند نیازهای شما و مخاطبانتان را برآورده کند.

مهمترین ویژگی که در طراحی سایت با وردپرس باید مورد توجه قرار گیرد، کدنویسی‌های پیشرفته‌ای است که به سایت مورد نظر این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های بالایی را در بارگزاری داشته باشد.

به دلیل سیستم پیچیده‌ای که در وردپرس طراحی شده است، این امکان برای بهینه سازی سایت فراهم می‌شود تا از این طریق CMS بتواند به عنوان سیستم مدیریتی قوی در طراحی سایت با وردپرس مطرح شود.

برای اینکه بتوانید طراحی سایت با وردپرس را به صورت اختصاصی انجام دهید، نیاز است که کدنویسی و برنامه نویسی‌های تخصصی‌تری برای آن انجام شود تا به صورت انحصاری بتوان طراحی وب سایت را انجام داد.

همانطور که گفته شد، وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که دارای قالب‌های آماده و افزونه‌های رایگانی است که می‌توانید به راحتی در اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید، اما این قالب‌ها ممکن است توسط سایتی دیگر مورد استفاده واقع شده باشد؛ به همین دلیل طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی باید توسط شرکت طراحی سایت وردپرس صورت گیرد.

از طریق طراحی وب سایت با وردپرس می‌توانید برند و محصول مورد نظر خود را بهتر معرفی کنید.

هزینه‌های اختصاصی شده در طراحی سایت وردپرسی می‌تواند سایتی را برای شما ایجاد کند که بدون هیچ گونه قالب آماده تهیه شده است.

این امر می‌تواند اعتبار و ارزش وب سایت شما را در حد بالایی در بین رقبا قرار دهد و مخاطبان بسیاری را به سایت شما بکشاند.

وردپرس یکی از سیستم‌های رایگانی است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه و با یادگیری آن به صورت مجازی، سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید.

این سیستم در خود دارای قالب‌های آماده و گرافیک‌های خاصی است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید؛ این قالب‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

با توجه به کسب و کاری که دارید و هدف و موضوع سایت مورد نظر خود، می‌توانید قالبی مناسب را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه امکان استفاده کاربران دیگر از قالب‌های آماده برای ایجاد وب سایت با وردپرس وجود دارد، ممکن است که سایت شما از این لحاظ تکراری شود و مخاطب‌ها تمایلی به استفاده و بازدید از آن پیدا نکنند.

قالب در طراحی وب سایت با وردپرس یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید.

هدف طراحی سایت با وردپرس در ابتدا جذب مخاطب است؛ به همین دلیل قالب‌های آماده می‌تواند دستیابی به این هدف را تا حدودی با مشکل روبرو کند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که از قالب‌های دیگر با صرف هزینه اندکی به صورت اختصاصی برای طراحی سایت استفاده کنید.

لطفا جهت مشاوره و برآورد هزینه طراحی سایت و سئو سایت ، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

0912-8238263 – 0912-8238263 (021) با توجه به اینکه شرکت سیماگر طراحی سایت در تهران و سایر شهرها و کشورها را انجام می‌دهد، تیم حرفه‌ای برای این کار در شرکت سیماگر در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند به نحو احسن طراحی وب سایت با وردپرس را انجام دهند.

برای اینکه سایت وردپرسی دارای بازدید بالایی باشد و بتوانند مراجعه کنندگان و مشتریان بسیاری را از این طریق برای مشاغل مختلف جذب کند، باید ایجاد وب سایت با وردپرس دارای امکانات و پنل‌های مشخص و ویژه‌ای باشد تا از این طریق، کاربران بتوانند نیازهای خود را به صورت مجازی برآورده کنند.

می‌توانیم امکانات مورد نیاز برای طراحی وبسایت با وردپرس را به صورت زیر برای شما عنوان کنیم.

و بسیاری از امکانات دیگر که در طراحی سایت با وردپرس می‌توانید مورد استفاده قرار دهید تا کاربران را هر چه بیشتر به سمت خود جذب کنید و از این طریق بتوانید کسب و کارهای خود را گسترش دهید.

هر سایتی دارای ویژگی‌های مشخصی است که باید شرکت طراحی سایت، این ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهد تا سایت وردپرسی بتواند در لیست اول جستجوی گوگل قرار گیرد.

طراحی سایت با وردپرس دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند در گسترش کسب و کارهای اینترنتی به تجارت‌های مختلف کمک کند؛ در واقع ایجاد وب سایت با وردپرس یکی از بهترین و کاربردی‌ترین طراحی‌هایی است که می‌توانید به صورت رایگان و یا در قالب‌های اختصاصی با صرف هزینه اندکی به آن دست پیدا کنید.

با توجه به اینکه نرم افزارهای طراحی شده برای طراحی سایت ممکن است در خود دارای اشکالاتی نیز باشند، امکان ایجاد خطا در آن‌ها وجود دارد.

این معایب می‌تواند طراحی سایت را با مشکلاتی روبرو کند.

این مشکلات را می‌توانیم به صورت زیر بیان کنیم.

  طراحی سایت با وردپرس این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند از این طریق، نیازهای متفاوت خود را با ورود به سایت مورد نظر تامین کنند؛ در واقع طراحی سایت با وردپرس می‌تواند در طیف گسترده و برای مشاغل مختلف انجام شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

فروشگاه‌ها به عنوان مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که طراحی سایت با وردپرس برای آن‌ها در جایگاه مناسبی قرار دارد.

این مشاغل با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانند میزان فروش‌های خود را بالاتر ببرند، محصولات جدید خود را رونمایی کنند و از این طریق به افزایش درآمد خود برسند.

می‌توان گفت که طراحی سایت با وردپرس برای فروشگاه باید دارای ویژگی‌های جذاب باشد تا از این طریق، مشتریان بتوانند در نگاه اول به محصولات مورد نظر جذب شوند و تمایل به خرید اینترنتی و آنلاین را از خود نشان دهند.

طراحی سایت با وردپرس برای شرکت‌های مختلف می‌تواند مزایای بسیاری را در بر داشته باشد.

این شرکت‌ها با طراحی سایت شرکتی می‌توانند در جستجوی اول گوگل قرار گیرند، زیرا اصولی که در طراحی سایت با وردپرس برای شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود باید طبق اصول سئو صورت گیرد؛ به همین دلیل اعتبار ساخت سایت برای شرکت طراحی سایت می‌تواند در رتبه بالایی قرار گیرد.

سئو سایت در طراحی وب سایت با وردپرس، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید توسط شرکت طراحی سایت در نظر گرفته شود.

طراحی سایت با وردپرس توسط اصول سئو می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای سایت مورد نظر داشته باشد.

برای راه اندازی سایت با وردپرس باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید.

این مراحل را می‌توانیم به این صورت برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

نیاز سنجی و شناخت مشتری تم گرافیکی اختصاصی برنامه نویسی و توسعه فنی ورود اطلاعات و صفحه آرایی تست های فنی و کنترل کیفی آموزش و تحویل نهایی قیمت‌هایی که برای طراحی سایت با وردپرس در نظر گرفته می‌شود به مولفه‌های متفاوتی بستگی دارد و با توجه به این امر، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای راه اندازی سایت با وردپرس در نظر گرفت.

شرکت‌های متفاوتی راه اندازی سایت با وردپرس را به صورت اختصاصی انجام می‌دهند که قیمت‌های پیشنهادی متفاوتی دارند.

همچنین میزان ورود اطلاعات و چیدمان صفحات و امکانات درخواستی کارفرما، یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند قیمت‌های متفاوتی را در طراحی سایت با وردپرس برای افراد ایجاد کند.

امکانات و ویژگیهای پلن ها طراحی سایت با وردپرس دارای پشتیبانی رایگان یک ساله شرکت سیماگر است که کاربران سایت می‌توانند در این مدت به صورت رایگان از خدماتی که در ساخت سایت شده است استفاده کنند.

در صورت بروز مشکل در راه اندازی سایت، تیم پشتیبانی سیماگر می‌تواند به سرعت این معضل را حل کند.

امنیت بالا یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در طراحی سایت با وردپرس مورد توجه قرار گیرد.

این ویژگی می‌تواند طراحی سایت را در رتبه بالایی قرار دهد و کاربران بیشتری را به سایت مورد نظر جذب کند.

شرکت سیماگر امنیت سایت‌های وردپرس را تا یکسال پشتیبانی می‌کند.

برای طراحی وب سایت، شرکت طراحی سایت باید مراحل زیر را انجام دهد : قابل ذکر است که وردپرس نوعی نرم افزار تحت وب طراحی سایت است که به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا طراحی سایت را انجام دهند.

با توجه به استفاده بیش از 30 درصد از سایت‌ها از CMS وردپرس برای طراحی سایت، این نرم افزار را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین نرم افزارهای طراحی سایت دانست.

از این طریق می‌توان به تولید محتوا پرداخت و طراحی سایت با وردپرس را به راحتی مدیریت کرد.

اجرای سایت با وردپرس می‌تواند در زمان‌های متفاوتی انجام شود و این امر بستگی به نوع وب سایت شما دارد.

اگر طراحی وب سایت با وردپرس دارای ویژگی‌ها و پنل‌های متعددی باشد، ساخت آن بین 6 تا 80 ساعت ممکن است به طول بینجامد، همچنین راه اندازی سایت با وردپرس در شرایط عالی و با کیفیت می‌توانند تا 300 ساعت زمان لازم داشته باشد.

در صورتی که تعداد بازدیدها از سایت بالا باشد به سرعت بالایی در طراحی سایت نیاز است؛ به همین دلیل طراحی سایت سازمانی یا شرکت‌های بزرگ با وردپرس در صورتی که پربازدید باشد ممکن است تا 600 ساعت زمان نیاز داشته باشد.

برندها و شرکت‌های بیشماری وجود دارد که طراحی سایت آن‌ها با استفاده از وردپرس بوده است.

می‌توانیم برخی از این سایت‌های معروف را نام ببریم : باید گفت که اگر شما جز افرادی هستید که به یادگیری نرم افزارهای جدید علاقه دارید و از روزی چند ساعت کار با کامپیوتر یا لپ تاپ خسته نمی‌شوید، می‌توانید به راحتی در طول یک هفته نحوه کار با وردپرس را به خوبی یاد بگیرید.

می‌توانید مهارت‌های ابتدایی وردپرس را با جستجو در گوگل بیاموزید و با دستورالعمل های گوگل آشنا شوید.

این امر می‌تواند به راحتی طراحی سایت با وردپرس را برای شما امکان پذیر کند.

برای ساختن و طراحی وب سایت، نیازی به برنامه نویسی‌های دیگر یا HTML ندارید.

وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی شروع به کار کرد و به این دلیل ایجاد شد، اما با گذشت زمان این سیستم ارتقا پیدا کرد و امروزه به عنوان یک سیستم مدیریتی قوی برای تولید محتوا و طراحی سایت، نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کند.

این امر نشان می‌دهد که طراحی سایت با وردپرس تا چه اندازه می‌تواند در افزایش درآمدها و بازاریابی اینترنتی کسب و کارها مهم باشد.

با در نظر گرفتن نکات زیر و رعایت آن‌ها در طراحی سایت با وردپرس می‌توانید باعث بالا رفتن عملکرد سایت خود و بهبود آن شوید : برای اینکه بتوانید طراحی سایت با وردپرس را انجام دهید، نیاز دارید که از بهترین و جدیدترین افزونه‌ها برای این منظور استفاده کنید.

در زیر به نمونه‌ای از این پلاگین‌های مورد نیاز برای راه اندازی سایت با وردپرس می‌پردازیم : با توجه به اینکه وردپرس یکی از پرکاربردترین CMS یا سیستم‌های مدیریت محتوا عنوان می‌شود، با این حال ممکن است گزینه‌ها و موارد بهتری به جای آن برای شما قابل استفاده باشد.

سیستم‌های دیگر مانند جوملا ، Square Space و دروپال می‌توانند به عنوان گزینه‌های بهتر و مناسب‌تری برای شما در طراحی سایت و مدیریت محتوا عنوان شوند.

از جمله زمینه‌های شغلی که ما به صورت حرفه‌ای و اصولی توانایی طراحی و پیاده سازی سایت‌ها را داریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مطلب مفیدی بود به نظر من علاوه بر تمام این مزایا وردپرس تجربه کاربری عالی هم به مخاطب منتقل میکنه خواهش میکنم بله دقیقا طراحی سایت با وردپرس هم برای کاربر و هم برای ادمین سایت لذت بخشه خداقوت! کاش راجع به معایب کمی بیشتر توضیح می دادید حفره های امنیتی را میشه برطرف کرد؟ سپاس از شما.

افزونه های بسیاری برای برطرف کردن مشکلات امنیتی وردپرس وجود دارد.

به بخش مقالات طراحی سایت مراجعه کنید.

من سالها تجربه کار به سایت های وردپرس رو دارم و به نظر من خیلی روان و کاربردیه وردپرس در حال حاضر بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان میباشد.

قیمت حداقلی که در متن اشاره شده برای چه فاکتورهایی هست و فقط شامل طراحی می شود؟ قیمت سایت وردپرسی بر اساس امکانات و ویژگیها بر اورد می شود.

لطفا به بخش قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

برای هر شغلی به نظر شما داشتن یه سایت الزامیه؟ به پیشرفت کار کمک می کنه؟ روز به روز نیاز به طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ برای رشد و توسعه هر کسب و کاربری بیشتر احساس میشه و بدون این ابزارها پیشرفت مشاغل با سختی و کندی همراه است.

مطلب بسیار جامعی بود ممنون به خاطر توضیحات و گفتن معایب و مزایا در کنار هم خواهش میکنم.

سپاس از وقتی که برای مطالعه گذاشتید.

سلام یک سوال داشتم سایت های فروشگاهی رو میشه مثل اپن کارت روی وردپرس هم اجرا کرد یا محدودیت داره؟ سلام وقت بخیر.

بله افزونه ووکامرس که از افزونه های وردپرس میباشد یکی از بهترین فروشگاه سازهای دنیا می باشد و امکانات فوق العاده ای دارد.

از مشاوره رایگان و آنلاین شما بسیار استفاده کردم مرسی بخاطر وقتی که گذاشتید.

خواهش میکنم اقای کشاورز عزیز نمونه کارهای شما نشان از حرفه ای بودن و توانایی تیم شما در این زمینه دارد دست مریزاد! سپاس از لطف و محبت شما من میخوام وبلاگ شخصی خودم رو به سایت وردپرس تبدیلش کنم آیا امکانش وجود داره و هزینه اش چقدر میشه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنین بله امکانش هست.

لطفا با مشاورین ما به صورت رایگان تماس بگیرید.

پیروز و موفق باشید و وجود یک تیم متبحر و کاردان است که موجب می شود تا حرکت های درست و بموقعی صورت گیرد و نمونه ی موفق در انجام فعالیتها گردد.

.

کاره تون حرف نداره باسپاس سلام و سپاس از شما.

موفق باشید سلام ممنون از مطلب خوبتون درباره طراحی سایت با وردپرس.

کار با وردپرس خیلی راحت و خوبه، ولی به نکته خوبی اشاره کردید، ممکنه بقیه هم از افزونه های رایگانش استفاده کنن و دیگه وب سایت من خاص نباشه.

سلام خواهش میکنم امکانات وردپرس عالیه.

طراحی سایت با وردپرس گروه سیماگر کار من رو خیلی راحت کرده.

خواهش میکنم.

هر سوال یا راهنمایی خواستید درخدمتیم مدیریت و طراحی سایت با وردپرس خیلی راحت بود و پرسنل ما به سرعت کار با آن را یاد گرفتند.

متشکرم.

بله کار با وردپرس بسیار آسان است.

خواهش میکنم.

هرسوالی بود لطفا تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.

ممنون از مطلب خوبتون.

چقدر خوب که به معایبش هم اشاره کردید.

ولی باز هم قابلیت های وردپرس بیشتر و بهتره.

خواهش میکنم لطف دارید.

جهت مطالعه مقالات بیشتر طراحی سایت وردپرس، به قسمت مقالات طراحی سایت مراجعه کنید.

قیمت های دقیقا همین ها هستن برای طراحی سایت؟ قیمت طراحی متوسط افزونه های اختصاصی رو هم شامل میشه؟ بله لطفا جهت مشاهده قیمت ها به منوی قیمت طراحی سایت مراجعه کنید.

سلام برای سایت لوازم خانگی همینجا براتون فرم رو ارسال کنیم؟ سلام وقت بخیر.

از طریق فرم براورد هزینه طراحی سایت وردپرس، مشخصات رو تکمیل کنید.

از پشتیبانی خوب سیماگر بابت ووکامرس متشکرم.

خیلی خوب توضیح دادن نحوه استفاده از افزونه ها رو.

خواهش میکنم.

سپاس از شما طراحی سایت وردپرسی شبیه یکی از نمونه کارهاتون میخوایم برای سایت فروشگاهی مواد غذایی.

لطفا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

از بلاگفا میشه به وردپرس مهاجرت کرد؟ تو فرمت مطالبش مشکلی پیش نمیاد؟ بله امکان پذیر است.

نه مشکلی وجود ندارد ولی نیاز به دانش فنی دارد.

از مشاورین ما کمک بگیرید.

افزونه سئو سایت هم رایگان هستش یا میشه تنظیمات اختصاصی براش گذاشت؟ بهترین افزونه سئو وردپرس یواست می باشد که هم نسخه رایگان دارد و هم پرمیوم که پولی می باشد و امکانات زیادی برای سئوکاران دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ارسال دیدگاه جهت اطلاعات بیشتر از هزینه طراحی سایت، سئو سایت و … لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام نام خانوادگی (الزامی) نام شرکت زمینه فعالیت تلفن همراه(الزامی) تلفن ثابت آدرس ایمیل آدرس وب سایت توضیحات (الزامی) کد امنیتی تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج گلدیس ، طبقه 11 ، واحد15 0912-8238263 – 0912-8238263 (021) سیماگر.

com تمامی حقوق برای وب سایت سیماگر محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map