طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تا به حال شده به موضوع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه فکر کنید؟ به نظر شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟ اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ آیا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میتونه روی فروش بیشتر محصولات ما تاثیرگذار باشه و درآمد خودمون را برای خدماتی که ارائه می‌کنیم بیشتر بکنه؟ هیچ میدونستید که با ساخت یک فروشگاه اینترنتی میتونید علاوه بر مشتریان محلی که در شهر خودتون هستند مشتریان بسیار زیادی را در سطح کشور جذب کنید؟ و کلی سوالات از این دست که قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهش فکر می‌کنید، به نظرتون پاسخ این سوالات چه چیزی میتونه باشه؟ در این مقاله از پایگاه دانش سیماگر قصد دارم به آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازم و پاسخ تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده را با هم دیگه مورد بررسی قرار بدیم.

در این آموزش از سایخت سایت فروشگاهی قصد دارم به نحوه ساخت فروشگاه با ووکامرس بپردازم، اما قبل از اینکه به موضوع ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس بپردازیم لازمه پاسخ برخی سوالاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی ممکنه با اون مواجه بشید بپردازم.

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس امکان صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به دنبال خواهد داشت.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل گستردگی و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس که داره میتونه دست شما را برای ساخت هر نوع فروشگاه اینترنتی چه برای فروش محصولات فیزیکی و چه دانلودی بازتر بزاره.

بنابراین برای اینکه با مزایای ساخت سایت با ووکامرس بیشتر آشنا بشید یک چک لیست از این مزایا را تهیه می‌کنیم.

بسیاری از صاحبان کسب و کار تا همین هفته‌های اخیر از پلتفرم‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام برای فروش محصولات به صورت اینترنتی استفاده می‌کردند.

اما بعد از ایجاد محدودیت‌هایی که روی تلگرام رخ داد به طور کلی فضای کسب و کارهایی که از تلگرام برای فروش محصولات اینترنتی خود استفاده می‌کردند متضرر شد.

پیش از این هم این اتفاق در یک بازه زمانی در دی ماه رخ داده بود.

تصوری که برخی افراد برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارند این است که کارهای مدیریتی را به اشتباه به گونه‌ای بزرگ در نظر می‌گیرند که حتی دوست ندارند به ساخت سایت هم فکر کنند.

اما به این نکته که سرمایه گذاری روی شبکه های اجتماعی برای فروش محصولات کاملا اشتباه است نیز اصلا فکر نمی‌کنند.

در همین مسئله‌ای که برای تلگرام رخ داده، نه تنها فروش محصولات به نوعی نیمه سنتی است بلکه فرآیند خرید نیز در آن طولانی می‌شود.

اما وقتی از یک سایت استفاده کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارشات را مشاهده کرده و بعد از آماده شدن برای مشتری ارسال کنید.

اما در یک شبکه اجتماعی ابتدا باید به صورت مستقیم با مشتری مکاتبه کنید.

سپس از ابتدا جزییات یک محصول را برای تک تک مشتریان شرح دهید و در این بین هم به سوالات بی نهایتی که تمامی ندارند یک به یک پاسخ دهید تا مشتری از محصولی که قصد خرید دارد اطلاعات کافی به دست آورد.

بعد از اینکه تصمیم به خرید گرفت از راه‌هایی مثل کارت به کارت کردن و یا استفاده از صفحات پرداخت واسط از مشتری بخواهید تا رسید پرداخت را به شما اعلام کرده و در نهایت محصول را پس از تاییدیه پرداخت برای وی ارسال کنید.

اما در یک فروشگاه اینترنتی کلیه این کارها به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به اینکه به یک یک مشتریان پاسخ دهید قابل پیش بینی و برطرف کردن است.

کافی است در توضیحات محصول بخشی را هم برای سوالات متداول در نظر بگیرید.

سپس پاسخ تمامی سوالات متداول را به صورت آماده قرار دهید تا مشتری آنها را مطالعه کرده و با یک دید باز از محصول اقدام به خرید کند.

با به وجود آمدن سوالات جدید هم میتوانید این بخش را آپدیت کرده و سوالات دیگری را نیز به آن اضافه کنید.

فرآیند پرداخت نیز کاملا اتوماتیک بوده و بعد از اینکه پرداخت انجام شود نتیجه آن در سفارشات فروشگاه اینترنتی قابل مشاهده خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی با وردپرس می‌تواند شامل دو نوع فروشگاه باشد که عبارتند از: اولین قدم برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس انتخاب دامنه و خرید یک دامنه مناسب برای کسب و کار شما می‌باشد.

در ویدئو زیر به معرفی اینکه دامنه چیست پرداخته شده است.

حالا که متوجه شدید دامنه چیست باید یک دامنه خوب برای فروشگاه اینترنتی خودتون ثبت کنید.

به طوری که این نام دامنه معرف کسب و کار شما باشه و به راحتی برای دیگران هم قابل فهم و به خاطر سپردن باشه.

بنابراین در ویدئو زیر به نحوه انتخاب نام مناسب برای دامنه پرداختیم.

دامنه‌ای که برای فروشگاه اینترنتی خودتون تهیه می‌کنید باید معرف کسب و کار شما باشه و به گونه‌ای باشه که هر کسی که نام دامنه را وارد کرد و یا دامنه خودتون را بهش معرفی کردید متوجه این مسئله بشه که شما یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کردید.

همچنین دامنه خریداری شده باید ساده و قابل فهم باشه و به راحتی در خاطر مشتریان باقی بمونه.

برای اینکه سایت شما در فضای اینترنت از طریق دامنه قابل دسترسی باشه نیاز به یک فضا برای ذخیره داده‌ها و اطلاعات سایت خواهید بود.

به این فضا هاست می‌گویند.

در ویدئو زیر به معرفی هاست پرداختیم که یک هاست چیست؟ اما در انتخاب و خرید هاست باید بدونید که هر هاستی مناسب شما نیست و باید هاستی خریداری کنید که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز شما برای یک فروشگاه اینترنتی باشد.

در ویدئو زیر به معرفی نحوه انتخاب هاست مناسب پرداختیم.

برخی افراد که به تازگی اقدام به ساخت سایت می‌کنند همیشه به دنبال این هستند که از هاست رایگان استفاده کنند.

اگر شما هم به دنبال چنین مسائلی هستید پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله مزایا و معایب استفاده از هاست رایگان را مطالعه کرده و یک تصمیم درست برای این کار بگیرید.

بعد از اینکه هاست و دامنه خودتون رو تهیه کردید و دامنه و هاست نهایتا بعد از گذشت 72 ساعت به همدیگه متصل شدند باید شروع به نصب وردپرس بکنید.

بسته به اینکه اقدام به خرید هاست سی پنل یا دایرکت ادمین کرده باشید مراحل نصب وردپرس متفاوت خواهند بود.

اما در کل مراحلی که باید برای نصب طی کنید یکسان هستند و تنها تفاوت در نوع کنترل پنل هاست سی پنل و دایرکت ادمین هست که با محیط گرافیکی مختلفی هستند.

پیش از این به نحوه نصب و راه اندازی وردپرس روی هاست پرداختیم که میتونید بر اساس این مقالات آموزشی اقدام به نصب وردپرس بکنید.

اما یک راه دیگه هم برای نصب وردپرس روی هاست وجود داره که اگر از قبل با استفاده از لوکال هاست اقدام به طراحی سایت روی سیماگره شخصی خودتون کرده باشید میتونید به راحتی سایت طراحی شده در لوکال هاست را به هاست سی پنل یا دایرکت ادمین خریداری شده منتقل کنید.

برای این حالت هم میتونید از مقالات پیشین سیماگر برای انتقال وردپرس استفاده کنید.

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس امکان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را به شما خواهد داد که با استفاده از ووکامرس می‌توانید امکان فروش هر نوع محصول فیزیکی و دانلودی را در وردپرس فراهم کنید.

برای نصب ووکامرس می‌توانید از مقاله آموزش نصب ووکامرس در وردپرس استفاده کنید.

بعد از اینکه ووکامرس را در وردپرس راه اندازی کرده و تنظیمات ووکامرس فروشگاه خود را سفارشی سازی کردید برای اینکه امکان پرداخت اینترنتی را در فروشگاه اینترنتی خود فراهم کنید باید اقدام به تهیه یک درگاه پرداخت بکنید.

برای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی دو راه دارید که عبارتند از: حالا که نوع درگاه پرداخت اینترنتی خودتون را برای ساخت سایت فروشگاهی انتخاب کردید باید افزونه درگاه پرداخت مربوط به درگاه اینترنتی ووکامرس مخصوص درگاه پرداخت مورد نظر را در ووکامرس نصب کنید.

در مقاله معرفی افزونه‌های درگاه پرداخت ووکامرس به معرفی برخی از درگاه‌های پرداخت پر کاربرد در ووکامرس پرداختیم که می‌توانید از آنها برای امکان استفاده از پرداخت هزینه محصولات استفاده کنید.

بعد از نهایی شدن تنظیمات ووکامرس و درگاه پرداخت کافی است شروع به درج محصولات در فروشگاه اینترنتی خودتون بکنید.

برای نحوه افزودن محصولات در ووکامرس هم میتونید از مقاله آموزش مدیریت محصولات در ووکامرس استفاده کنید.

امکان گزارش گیری از فروش محصولات در بازه‌های زمانی مختلف، خروجی گرفتن از گزارشات، امکان دسته بندی و برچسب گذاری روی محصولات، امکان استفاده از انواع فایل چندرسانه‌ای برای معرفی محصول و… بخشی از امکاناتی هستند که با ساخت فروشگاه در وردپرس می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای افزودن امکانات بیشتر به ووکامرس هم بسته به نیاز خودتون میتونید از مقالات ووکامرس که در پایگاه دانش سیماگر معرفی میشوند استفاده کنید.

حالا که مراحل چهارگانه برای ساخت فروشگاه اینترنتی را طی کردید وقت اون رسیده تا بر روی فروشگاه اینترنتی خودتون نظارت درست و با برنامه صحیح را تنظیم کنید و تنها تمرکزی که می‌کنید روی فروش بیشتر محصولات باشد.

اولین قدم در این راه سئو و بهینه سازی محتوای محصولات ووکامرس است.

سعی کنید توضیحات محصولات را طوری بنویسید که مشتریان ضمن اینکه اطلاعات درستی از محصول به دست می‌آورند، روی آنها تاثیر گذار بوده و ترغیب به خرید محصول از فروشگاه اینترنتی شما شوند.

برای سئو فروشگاه ووکامرسی خودتون باید یک برنامه درست داشته باشید و تمام تلاشتون را بکنید که صفحات محصولات در کلمات کلیدی که جستجو می‌شوند در نتایج بالای گوگل قرار گیرند.

برای اینکه در صدر نتایج قرار بگیرید می تونید از پیشنهادات زیر استفاده کنید.

سایت خیلی خوبی دارید.

قالب و ظاهر سایتتون هم عالیه با سلام من با آموزش های سایت های مختلف یک سایت ساختم اما سوالی که الان پیش اومده اینه که چجوری باید ترافیک روانه سایتم کنم .

الان درست مثل اینه که یک مغازه در یک بیابون زده باشی لطفا راهماییم کنید که دقیقا چکار باید بکنم .

سوال دومم در زمینه ساخت یک محصول دانلودی ویک فروشگاه محصولات دانلودیه بیشتر توضیح بدین لطفا و خواهش سومم اینه که منو راهنمایی کنید چطوری یه متن یا عکس …رو به لینک تبدیل کنم و مخاطب رو به جایی که میخوام هدایت کنم.

خیلی ممنون میشم که پاسخ بدین و منو از طریق ایمیلم مطلع کنید سلام و روز بخیر، برای افزایش ترافیک باید تولید محتوا داشته باشید که بتونید از موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی ورودی بگیرید.

سوال دومتون کلی هست.

لطفا بیشتر توضیح بدین.

برای لینکدار کردن تصویر میتونید از نمونه کد زیر استفاده کنید.

سلام تونستید فروشگاهتونو راه بندازید؟میتونید به من راهنمایی بدید سلام.

من چند سوال راجع به وردپرس داشتم.

یک اینکه این درسته که وردپرس در سئو خوب عمل نمیکنه و سایت هایی که با وردپرس نوشته شدن معمولا در گوگل بالا نمیان؟ و اینکه من چند ماهی میشه که برنامه نویسیو شروع کردم اما پروسه یادگیری زبان های سمت سرور طولانیه و من میخوام الان یه سایت سفارش غذا راه اندازی کنم که نیازی به بالا اومدن و سئو نداره به نظرتون یادگیری و انجام این پروژه با وردپرس راحتتره؟ میتونم در عرض یک هفته یاد بگیرم و راه اندازیش کنم؟ سلام، این گفته که سئو وردپرس خوب نیست کاملا برعکس گفته شده و اصلا درست نیست.

شما الان تو هر موضوع یک جستجو کنید و سایت‌هایی که در رتبه بالاتری روی اون موضوع قرار دارند رو بررسی کنید عموما وردپرسی هستن.

وردپرس بین سیستم‌های سایت ساز بهترین سئو رو داره.

با وردپرس میتونید تو همین مدت کم چنین سایتی رو بالا بیارید.

اگه از قالب آماده که برای این کار هم وجود داره استفاده کنید یک روز هم زمان نمیبره بالا آوردن چنین سایتی.

خیلی ممنون از راهنماییتون.

سلام.

من میخواستم سایتی طراحی کنم که با html و css باشه اما قسمت وبلاگ یا مثلا صفحه خرید اینترنتی و با وردپرس انجام بدم.

امکان این کار هست؟ سلام، بله میتونید فروشگاه رو با وردپرس در یک ساب فولدر یا ساب دامنه راه اندازی کنید.

سلام من زیاد کار با نرم افزار رو بلد نیستم و قصد جدی برای راه اندازی یه سایت فروشگاهی با ووردپرس رو دارم میخوام کلاسای خصوصی صفر تا صد طراحی وب سایت رو آموزش ببینم بنظرتون این کار برام صحیح و بهتره یا اینکه راهنمایی بهتری دارید ممنون میشم اگه راهنماییم کنید قصدم جدیه و امیدوارم کمکم کنید با راه های پیشنهادیه بهترتون سلام وقتتون بخیر؛ اصولی تر این هستش که قبل از راه اندازی وب سایتتون آشنایی نسبی با سیستم مدیریت محتوای مورد نظرتون رو داشته باشید.

آموزش های رایگان و غیر رایگان زیادی در سطح اینترنت موجود هست.

توصیه میکنم آشنایی نسبی با ارورهای مرتبط با این سیستم مدیریت محتوا و نوع کارش رو یاد بگیرید بعد قوی شروع کنید.

🙂 درود بر شما.

خواستم از تلاش ها تون برای ساختن چنین سایت خوبی قدردانی کرده باشم.

برای بنده که بسیار بسیار آموزنده و پر از مطالب مفید بود و خواهد بود.

باز هم بسیار بسیار تشکر.

با سلام ورد پرس قالب سایت داره یا جداگونه باید خریداری کنیم؟ سلام روزبخیر، به صورت پیش فرض چند قالب همراه وردپرس ارائه میشه که در موارد بحرانی زمانی که نیاز به غیر فعال سازی قالب اصلی بود، این موارد نمایش داده بشه.

اما خودتون به صورت جداگانه می تونید قالب های دلخواهتون رو پیاده سازی کنید.

سلام و خسته نباشید.

من ووکامرس رو نصب کردم و سبد خرید به منو اضافه شد.

حhلا وقتی سبد خرید رو میزنم به صفحه جدید که میره جمله ” سبد خرید شما خالی هست” میره بالاترین قسمت اون صفحه و می افته رو header .

ممنون می شم راهنمایی کنید چطور می تونم این عبارت رو بیارم پایین تر .

ممنون از وقتی که می گذارید.

میتونید از طریق کد CSS بهش margin بدید با سلام من میخوام یک فروشکاه اینترنتی طلا راه اندازی کنم و به علت تغیر لحظه ای طلا قیمت محصولات که به واسطه یک فورمول بدست میاد مرتب تغیر میکنه آیا با ورد پرس می تونم این سایت و بسازم ؟ در ضمن اطلاعات زیادی در مورد ساخت سایت ندارم و اگر جواب سوال اولم بله هست آیا میتونم برای اعضا در صورت وارد شدن در سایت زمان بذارم که مثلا اگر تا 20 دقیقه خرید شو نهایی نکردن دوباره نیاز داشته باشن وارد سایت شوند و قیمت دوباره آپدیت شود؟ فقط در یک کلام دمت گرم عالی بود سلام ببخشید یک سوال داشتم.

این سایت هایی که اول میری تو سایت اصلی مثلا هست test.

ir بعد تو منو اصلیشون یک گزینه فروشگاه دارند، واردش که می شی آدرس هست shop.

test.

ir.

سوالم اینه که این دو تا صفحه جدان؟ یعنی هاستو و دامنه و ایناش جداست یا یک برگه از صفحه سایت اصلی اصلی هست تو وردپرس؟ سلام روزبخیر؛ نه این ها ساب دامین هستن.

ساب دامین ها یک زیرساخه از دامنه اصلی هستند که با نقطه از نام دامنه جدا میشن به عنوان مثال blog.

mizbanfa.

net یک ساب دامین از دامنه mizbanfa.

net محسوب میشه.

ساب دامین ها می تونن حاوی یک cms ویک دیتابیس کاملا مجزا از سایت اصلی باشن.

نحوه ساخت ساب دامین در هاست سی پنل آموزش ایجاد ساب دامین در دایرکت ادمین تفاوت بین ساب دامین، ادان دامین و پارک دامین چیست ؟ آموزش نصب وردپرس روی ساب دامین سی پنل نصب وردپرس روی ساب دامین دایرکت ادمین نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وقتی پاسخی برای دیدگاهم ارسال شد، مرا از طریق ایمیل آگاه کن.

سلام روزبخیر؛ اول از همه خرید هاست و دامنه انتاب یک سیستم مد.

.

.

سلام روزبخیر؛ در این خصوص می تونید از افزونه های محاسباتی مث.

.

.

سلام روزبخیر؛ می تونید ز دامنه های مجزا استفاده کنید هم اینک.

.

.

سلام روزبخیر؛ منظور در پوشه قالبتون هستش.

.

.

.

با سلام من در موقع نصب قالب چنین خطایی دریافت کردم قسمت 5 من.

.

.

  سلام روزبخیر؛ اول از همه خرید هاست و دامنه انتاب یک سیستم مد.

.

.

سلام روزبخیر؛ در این خصوص می تونید از افزونه های محاسباتی مث.

.

.

سلام روزبخیر؛ می تونید ز دامنه های مجزا استفاده کنید هم اینک.

.

.

سلام روزبخیر؛ منظور در پوشه قالبتون هستش.

.

.

.

با سلام من در موقع نصب قالب چنین خطایی دریافت کردم قسمت 5 من.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map