قیمت طراحی سایت با asp net

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با قیمت طراحی سایت با asp net کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

5,300,000 تومان – 81,000,000 تومان تیم ما متشکل از متخصصین بازاریابی اینترنتی، سئو و برنامه نویسان حرفه ای وب(php و Asp.

net mvc) و طراحان گرافیک می باشد.

ما در طول 15 سال فعالیت خود توانسته ایم سیستم های تحت وب متععدی را برای مشتریان خود اعم از ارگان ها و سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی طراحی و اجرا نماییم.

در طول پروسه طراحی سایت مشتریان، متخصصین شرکت اعم از سئوکار،برنامه نویس و طراح تمام سعی خود را بر این هدف معطوف کرده اند که سایت طراحی شده علاوه بر پوشش تمام نیازهای مشتری، یک سایت راکد و بدون بازدید نبوده و این سایت تبدیل به شتاب دهنده ای برای افزایش فروش، رونق کسب و کار و محبوبیت برند مشتری گردد.

در اینجا برخی از نمونه کارهای طراحی سایت برای آشنایی با سبک کار ما نمایش داده شده است، در صورتی که شما طرح یا قالب خاصی مد نظر دارید، تیم طراحی سایت ما با بهره گیری از تکنولوژی Asp.

net mvc و کدنویسی وردپرس، توانایی پیاده سازی هر نوع سایتی را دارا بوده و در این امر شما را یاری خواهند نمود.

شما با نداشتن یک سایت خوب، تاثیرگذارترین بازار خود را از دست داده و آن را به رقیبانتان واگذار خواهید کرد.

متاسفانه بسیاری از افراد یا شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارائه می کنند، برخی از اصول طراحی را که عامل مهمی در پیشرفت سایت شما می باشد رعایت نمی کنند.

ما این تضمین را می دهیم که سایت طراحی شده برای مشتریان گرامی نمره قابل قبولی در ابزارهای بررسی سایت مانند Pingdom و Gtmetrix داشته باشد.

به جرات میتوان گفت یکی از بزرگ‌ترین سوالات در ذهن مشتریان طراحی وب سایت انتخاب میان طراحی سایت با CMS ‌اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوای متن باز مانند وردپرس است.

البته در این تردید به آنها حق می دهیم زیرا هر شرکت طراحی سایت برای سبک کاری خود استدلال هایی بیان میکند که همه آنها میتوانند درست باشند.

در حقیقت باید بگوییم هردو راه حل درست هستند و اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است بستگی به عوامل متعددی دارد.

ما در تیم رخ بر اساس مواردی مانند بودجه مشتری،نوع وب سایت،نیازها و امکانات سایت و … مشخص میکنیم که سایت مورد نظر توسط cms اختصاصی طراحی شود یا استفاده از CMS های متن باز آماده همانند وردپرس بهتر است.

مشتری بر اساس مشاوره رایگانی که ارائه می دهیم می تواند به خوبی تصمیم نهایی را در این زمینه اتخاذ کند.

بله، در ادامه بیشتر در مورد این موضوع توضیح داده می شود.

بله، بسته به نیاز شما هر نوع سایتی امکان راه اندازی را دارا می باشند.

در ابتدا یک پنل یک ساله برای شما خریداری می شود و پس از یک سال هزینه شارژ به عهده مشتری می باشد.

در ابتدا یک پنل یک ساله برای شما خریداری می شود و پس از یک سال هزینه شارژ به عهده مشتری می باشد.

ویژگی ها و امکانات طراحی سایت با وردپرس ظاهر سایت دلخواه صفحه ساز گرافیکی پنل مدیریت پیشرفته تعریف انواع صفحات تعریف منو و زیر منو دلخواه تعریف نمونه کار و پروژه نظردهی کاربران گالری تصاویر و اسلایدر فید یا خبرخوان RSS عضویت کاربران عضویت در خبرنامه معرفی شبکه های اجتماعی ارسال به تلگرام و اینستاگرام پاپ آپ پشتیبانی و چت آنلاین تعریف انواع محصول انواع دسته بندی محصول جستجوی پیشرفته و فیلتر مقایسه محصولات افزودن به علاقه مندی  پروفایل کاربری پیشرفته اتصال به درگاه های بانکی انواع روشهای حمل و نقل فیلدهای دلخواه پرداخت ارسال پیامک طراحی فاکتور دلخواه انواع کوپن تخفیف انواع سناریو های تخفیف و فروش پشتیبانی و تیکتینگ محصول واکنش گرا (رسپانسیو) سئو استاندارد سپر امنیتی سپر ضداسپم افزایش سرعت و کشینگ بهینه سازی تصاویر آموزش حضوری آموزش ویدئویی پشتیبانی رایگان ورود اطلاعات  فروشگاه اینترنتی پایه ۵.

۳۰۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه سه ماه پنج محصول  فروشگاه اینترنتی کامل ۶.

۷۰۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه شش ماه ده محصول فروشگاه اینترنتی حرفه ای ۸.

۱۰۰.

۰۰۰ تومان سه جلسه یک سال سی محصول     ویژگی ها و امکانات طراحی سایت با وردپرس ظاهر سایت دلخواه صفحه ساز گرافیکی پنل مدیریت پیشرفته تعریف انواع صفحات تعریف منو و زیر منو دلخواه وبلاگ و مقالات تعریف نمونه کار و پروژه نظردهی کاربران گالری تصاویر و اسلایدر فید یا خبرخوان RSS عضویت کاربران عضویت در خبرنامه معرفی شبکه های اجتماعی ارسال به تلگرام و اینستاگرام پاپ آپ پشتیبانی و چت آنلاین تعریف انواع محصول انواع دسته بندی محصول جستجوی پیشرفته و فیلتر مقایسه محصولات افزودن به علاقه مندی  پروفایل کاربری پیشرفته انواع روشهای حمل و نقل طراحی دلخواه فاکتور فیلدهای دلخواه پرداخت انواع کوپن تخفیف انواع سناریو های تخفیف و فروش ارسال پیامک واکنش گرا (رسپانسیو) سئو استاندارد سپر امنیتی سپر ضداسپم افزایش سرعت و کشینگ بهینه سازی تصاویر آموزش حضوری آموزش ویدئویی اپ موبایل (اندروید) پشتیبانی رایگان  سایت شخصی ۵.

۳۰۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه سه ماه  سایت شرکتی | پزشکی ۶.

۱۵۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه سه ماه طراحی سایت خبری ۶.

۶۵۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه سه ماه طراحی سایت چند منظوره ۶.

۷۰۰.

۰۰۰ تومان دو جلسه شش ماه ✅ هزینه هاست و دامنه بر عهده مشتری می باشد.

✅ هزینه ثبت دامنه (ir) بر عهده شرکت بوده و رایگان است.

✅ هزینه سایر دامنه ها از قبیل (com.

و net.

و …) بر عهده مشتری می باشد.

✅ سیستم مدیریت محتوای تمامی پلنها وردپرس می باشد.

برای طراحی سایت با CMS اختصاصی با شرکت تماس بگیرید.

✅ برای سایت های فروشگاهی از فروشگاه ساز WooCommerce استفاده خواهد شد.

✅ امکان ارائه پلن اختصاصی با امکانات دلخواه مشتری وجود دارد، برای این کار با شرکت تماس بگیرید.

طراحی سایت توسط وردپرس با کدنویسی به صورت صفر تا صد و طراحی سایت با ASP.

net MVC و ASP.

net core به صورت کدنویسی توسط تیم برنامه نویسی و طراحی سایت شرکت امکان پذیر می باشد.

جهت مشاوره یا ثبت سفارش برای اینگونه وب سایت ها می توانید با ما در تماس باشید 021-41197 فروشگاه اینترنتی پایه, فروشگاه اینترنتی کامل, فروشگاه اینترنتی حرفه ای, سایت شخصی, سایت شرکتی/پزشکی, سایت خبری, سایت چند منظوره هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما * نام ایمیل خرید سوشیال سیگنال تبلیغات موبایلی سفارش موشن گرافیک خرید بک لینک نمونه کار لوگو دفتر مرکزی:تهران - خیابان ملاصدرا - خیابان خوارزمی - مجتمع ملاصدرا - سالن 1 تلفن: 41197 021 شعبه ارومیه: ارومیه - خیابان مدنی 2، میدان امام حسین (ع)، کوی 19.

پلاک49 تلفن: 0912-8238263-044 داخلی واحد فروش 109 داخلی واحد پشتیبانی 116 ایمیل: سیماگر.

ir فکس : 0912-8238263-044 کلیه فعالیت های رخ اد، دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح می باشند.

همچنین این وبسایت جهت ارائه خدمات و محصولات خود مجوزهای ستاد ساماندهی و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز کسب کرده است.

هدف ما در رخ اد ورود به فضای پیچیده رقابتی کشور در حوزه بازرگانی و با تمرکز بر مسائل استراتژیک بازاریابی و تبلیغاتی، به صورت ویژه و ارائه راهکارهایی هدفمند برای اولین بار در بستر مجازی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map