برندینگ در ارتفاعات جنوبی پاپوآ گینه نو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در ارتفاعات جنوبی پاپوآ گینه نو و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در ارتفاعات جنوبی پاپوآ گینه نو و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، AFP شرایط اردوگاه‌های پناهجویان در خارج از استرالیا با انتقاد نهادهای مدافع حقوق پناهجویان مواجه بوده است تعدادی از پناهندگان به استرالیا از اردوگاه‌های پناهجویان خارج از خاک آن کشور به آمریکا منتقل می‌شوند.

روز چهارشنبه، ٢٩ شهریور (٢٠ سپتامبر)، مالکوم تورنبول، نخست وزیر استرالیا گفت که گروهی متشکل از حدود پنجاه زن و مرد پناهجو از دو اردوگاه پناهجویان واقع در جزایر نارو و مانوس ظرف چند هفته آینده به آمریکا انتقال خواهند یافت و طبق توافق قبلی دو کشور، در آمریکا ساکن خواهند شد.

براساس توافقی که سال گذشته بین استرالیا و دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا، امضا شد، قرار است تا ١٢٥٠ پناهجو از اردوگاه‌های واقع در جمهوری نارو و جزیره مانوس متعلق به کشور پاپوآ گینه نو به آمریکا اعزام شوند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده این توافق را مورد انتقاد شدید قرار داده و آن را "احمقانه" خوانده اما گفته است که کشورش به آن عمل خواهد کرد.

در مقابل اعزام این افراد به آمریکا، استرالیا نیز ظرف هفته‌های آینده تعدادی از پناهجویانی را که از کشورهای آمریکا مرکزی عازم ایالات متحده شده بودند خواهد پذیرفت.

+ دادگاه عالی استرالیا پرداخت غرامت به ساکنان اردوگاه پناهجویان را تایید کرد + ضرب الاجل وزارت مهاجرت استرالیا به پناهجویان + پناهجوی ایرانی در استرالیا برای خودکشی به پرداخت جریمه محکوم شد رویترز به نقل از مقامات استرالیایی گزارش کرده که حدود ٢٥ مرد پناهجو از کشورهای بنگلادش، سودان و مسلمانان روهینگیا از میانمار از اردوگاه‌های پناهجویان مانوس و نارو به آمریکا اعزام خواهند شد.

نخست وزیر استرالیا نیز گفته است که "حدود بیست و پنج نفر از مانوس و نارو به آمریکا می‌روند و مایلم از رئیس جمهوری آمریکا به خاطر قبول ترتیبات بین دو کشور قدردانی کنم.

" با وجود اینکه آقای ترامپ توافق مبادله پناهجو را تایید کرده، هنوز مشخص نیست که آمریکا چه تعداد از پناهجویان ساکن اردوگاه‌های خارج از استرالیا را خواهد پذیرفت و تشریفات پذیرش آنان چه مدتی به طول خواهد انجامید.

منبع تصویر، Reuters سیاست دولت استرالیا در اعزام پناهجو به اردوگاه‌های خارج با اعتراض مدافعان حقوق پناهجویان از جمله در داخل استرالیا مواجه بوده است حدود دوهزار پناهجوی مرد، زن و کودک در دو اردوگاه واقع در مانوس و نارو به سر می‌برند که به بسیاری از آنان پناهندگی به این دو کشور کوچک واقع در اقیانوس آرام داده شده است اما همچنان ساکن این اردوگاه‌ها هستند.

وکلای پناهجویان، که برخی از آنان به خاطر موقعیت نامناسب موکلان خود در این دو اردوگاه علیه دولت استرالیا طرح شکایت کرده‌اند، هشدار داده‌اند که ممکن است آمریکا به تعهد خود به تمامی عمل نکند.

یک سازمان مدافع حقوق پناهجویان گفته است که شماری از پناهجویان در جزیره مانوس ایرانی هستند و ابراز نگرانی کرده که تیرگی روابط دولت‌های آمریکا و ایران که به خصوص پس از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ تیره‌تر هم شده است باعث شود ایالات متحده رغبتی به قبول پناهجویان ایرانی نداشته باشد.

دولت استرالیا پناهجویانی را که به طور غیرقانونی به سواحل این کشور وارد شوند بازداشت و به اردوگاه‌های پناهجویی در جزیره نارو در اقیانوس آرام و جزیره مانوس متعلق به پاپوآ گینه نو اعزام می‌کرده است.

این افراد اجازه ورود به خاک استرالیا را ندارند.

شرایط این اردوگاه‌ها با انتقاد شدید مدافعان حقوق پناهجویان در استرالیا و خارج از آن کشور مواجه بوده و سازمان ملل نیز وضعیت آنها را قابل قبول ندانسته است.

به گفته منتقدان، اقامت طولانی در این اردوگاه‌ها به سلامت روانی پناهجویان آسیب می‌زند.

سال گذشته دادگاه عالی پاپوآ گینه نو حکم کرد که نگهداری پناهجویان در این محل به منزله سلب آزادی آنان بدون صدور حکم قضایی است و بنابراین با قانون اساسی این کشور تعارض دارد.

در پی صدور این حکم، دولت آن کشور توافق خود با استرالیا را ملغی اعلام کرد و قرار است این مرکز ماه آینده بسته شود.

دولت گینه براساس حکم دادگاه عالی آن کشور باید تا آخر ماه اکتبر سال جاری، حدود شش هفته دیگر، این مرکز را برچیند و استرالیا باید تا پیش از این تاریخ، وضعیت ساکنان اردوگاه را مشخص کند.

اکثر پناهجویان مرد خارج از خاک استرالیا در مانوس به سر می برند.

اوایل ماه جاری، دولت استرالیا قبول کرد مبلغ ٧٠ میلیون دلار استرالیایی (٥٦ میلیون دلار آمریکایی) را به گروهی از پناهجویان اعزامی به مانوس بپردازد.

این افراد دولت استرالیا را به خاطر نقض حقوق بشر تحت پیگرد قرار داده بودند.

© 2021 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map