برندینگ در نورته دو سانتاندر کلمبیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در نورته دو سانتاندر کلمبیا شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پس از ماراتون زنان Nagoya در ژاپن، یک ورزشکار اهل بریتیش کلمبیا توانست رکورد جدیدی ثبت کند.

روز یکشنبه، Rachel Cliff ، ورزشکار 30 ساله اهل ونکوور، با مدت زمان 2 ساعت و 26 دقیقه و 56 ثانیه، از خط پایان گذشت.

این زمان برای اینکه در جایگاه 15 ام قرار گیرد و رکورد قبلی کانادایی ها را که 2 ساعت و 28 دقیقه بود و در سال 2013 توسط Lani Marchant به ثبت رسیده بود، بکشند، کافی بود.

با وجود اینکه Cliff گفته است که چند مانع در مسیر وجود داشت که سبب شد به چنین رکوردی دست پیدا کند، در یک پست اینستاگرام نوشته است که :”نمی توانست از این خوشحال تر باشد”.

An almost 2 minute PB and national record this morning at the Nagoya Women’s Marathon.

Could not be happier!!! There were a few bumps on the road in this marathon build but things came together when they needed to.

Thanks so much for the support and messages – I really appreciate all of them! And big thanks to @bcendurance (and all my teammates!) @chriswinter2, my fam and friends, @formcoaching @vanrunco @totalsportsus @haasruns @wataruogushi and the organizing committee at the Nagoya marathon.

#canadianrunning #nagoyawomensmarathon #lovetherun #marathon A post shared by Rachel Cliff (@raecliff) on Mar 10, 2019 at 6:52am PDT امسال، 3000 نفر در ماراتن سالانه زنان شرکت کرده بودند.

منبع: DailyHive عضویت در خبرنامه Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map