تبلیغات در نه جزایر فارو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در نه جزایر فارو مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما برای بهبود خدمات خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم.

جزئیات بیشتر را در صفحه "حفظ حریم خصوصی کاربران" در وبسایت دویچه وله بخوانید.

فیس‌بوک اعلام کرد که قصد دارد انکار هولوکاست را در پیام‌های این شبکه ممنوع کند.

اسرائیل و یهودیان از تصمیم فیس‌بوک استقبال کرده و گفته‌اند، انکار هولوکاست نه یک مبحث تاریخی بلکه نوعی از تبلیغات ضدیهودی است.

وزارت خارجه اسرائيل روز سه‌شنبه (۱۳ اکتبر) در حساب کاربری خود در ستایش از تصمیم اخیر فیس‌بوک نوشت: «انکار هولوکاست یک مبحث تاریخی نیست، بلکه نوع بدخیمی از تبلیغات ضدیهودی است».

روز قبل (دوشنبه) مارک زاکربرگ، بنیادگذار فیس‌بوک اعلام کرده بود که به نظر او گرایش‌های ضدیهودی بالا گرفته است.

در کشورهایی که انکار هولوکاست امری غیرقانونی است، این شبکه اجتماعی نیز از اظهارات ضدیهودی جلوگیری می‌کند.

پینچاس گلدشمیت، خاخام ارشد مسکو، در کنفرانس روحانیان کلیمی اروپا، اظهار امیدواری کرد که تصمیم فیس‌بوک با اقدامات بیشتری تکمیل شود.

به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید او گفت که به ویژه در دورن بحران کرونا گرایش‌های راست افراطی و اظهارات ضدیهودی در شبکه‌های اجتماعی رواج یافته و فضای همبودی اجتماعی را مسموم می‌کند.

او از فیس‌بوک و سایر رسانه‌های سایبری خواست که با نفرت‌پراکنی در دنیای مجازی مقابله کنند.

کریستوف هویبنر، معاون اجرایی کمیته بین‌المللی آشویتس نیز اقدام فیس‌بوک را "با توجه به گرایش فزاینده به خشونت در میان افراد ضدیهودی" یک گام نمادین پراهمیت دانست.

او گفت خوشحال است که "زاکربرگ سرانجام به قدرت و برد شبکه خود و حضور، نفوذ و بهره‌گیری جریان‌های راست‌گرای افراطی و ضدیهودی از آن پی‌برد".

یهودی‌ستیزی در اروپا "رشد کرده است" قربانیان هولوکاست و بازماندگان آنها در پیام‌هایی متعدد از فیس‌بوک خواسته بودند که اظهارات حاوی نفرت نژادی و کینه‌توزی ضدیهودی را از حساب‌های کاربری حذف کند.

  دویچه وله فارسی را در اینستاگرام دنبال کنید زاکربرگ حدود دو سال پیش در مصاحبه‌ای جنجال‌برانگیز که انتقادات بسیاری در پی آورد،  گفت که حاضر نیست نفی هولوکاست و اظهارات ضدیهودی را به طور کامل در پلاتفرم فیس‌بوک ممنوع کند.

او تأکید کرده بود که خود کلیمی است و از اظهارات ضدیهودی رنج می‌برد، اما به اعتقاد او "فیس‌بوک وظیفه ندارد چیزهایی را حذف کند که گمان می‌کند اشتباه هستند"، زیرا "اشتباه بسیاری از مردم از سر قصد و غرض نیست.

" رهبر جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «جوانان فرانسه» پرسیده بود، چرا تردید در هولوکاست جرم به‌شمار می‌رود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟ بخش آلمانی دویچه وله درمقاله‌ای به این پرسش پاسخ داده است.

آنگلا مرکل، صدراعظم و هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان در روز گرامیداشت قربانیان هولوکاست از آلمانی‌ها خواستند این پدیده شوم را فراموش نکنند و با یهودی‌ستیزی در کشور مبارزه کنند.

۲۷ ژانویه روز جهانی هولوکاست است.

در تصمیمی بحث‌برانگیز "موزه یهود" برلین اعلام کرد که از ورود شبکه تلویزیونی ایران (IRIB) برای فیلم‌برداری از بخش‌های مختلف این موزه جلوگیری می‌کند.

این تصمیم به دلیل "نگرش قطعی ضد صهیونیستی" این شبکه اتخاذ شده است.

شرکت بیون‌تک که با همکاری شرکت فایزر واکسن کرونا را تولید می‌کند آن را برای مقابله با ویروس جهش‌یافته هم موثر می‌داند.

  جزایر فارو در اقیانوس اطلس با احداث تونلی به طول بیش از ده کیلومتر دست به ایجاد یک جاذبه توریستی زده است.

  رقصنده زن سیاه‌پوست باله برلین م سئو لان این موسسه را به "نژادپرستی" متهم کرده است.

  © 2020 Deutsche Welle | حریم خصوصی کاربران | شناسنامه | تماس | نسخه موبایل

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map