سئو سایت دستگاه ساخت پنجره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دستگاه ساخت پنجره یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با ما تماس بگیرید : 09121442355 روند تولید پنجره دوجداره UPVC به چه صورت است ؟ امروزه پنجره های دوجداره UPVC یکی از پر کاربرد ترین پنجره ها می باشند .

از مزیت های استفاده از این نوع پنجره می توان به صرفه جویی در انرژی و همچنین صرفه جویی در هزینه اشاره کرد.

ساخت پنجره های دوجداره به طراحی دقیق و تولید با کیفیت  که لازمه ی آن مهارت دقیق و دستگاه های حرفه ای می باشد ، احتیاج دارد.

پنجره های دوجداره UPVC از پروفیل ساخته می شوند.

طبیعتا پروفیل به کار رفته در این پنجره ها بر پایه پی وی سی است.

اما نکته اینجاست که این پروفیل ها با کیفیت ها و در نتیجه قیمت های متنوعی در بازار موجود هستند و هر چه کیفیت پروفیل بالاتر باشد قیمت خرید آن هم گران تر است.

اما قطعه و ابعاد پروفیل به این هم بستگی دارد که پنجره چند جداره است و چه شیشه‌ای و با چه قطری قرار است بر روی آن نصب شود.

پروفیل های رنگی هم نسبت به پروفیل های سفید گران تر هستند و علاوه بر آن دو نوع معمولی و لمینیتی آنها هم به میزان خوبی بر قیمت تمام شده مواد اولیه تاثیر می‌گذارد.

    روند تولید پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC نقش بسزایی در کیفیت این محصول دارد.

در ابتدا نقشه پنجره UPVC  درخواستی توسط بخش طراحی ، طرح وارد سیستم شده و طراحی خواهد شد و ابعاد تولید آن به قسمت تولید ارسال خواهد شد.

بخش تولید با توجه به ابعاد دریافتی پروفیل های UPVC  و همچنین زوارهای درب و پنجره دو جداره را برش داده و آنها را فارسی بر می کنند.

سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص، شیار آبرو آن را تعبیه و قسمت مربوط به دستگیره پنجرهUPVC را سوراخکاری می کنند.

بعد از آن گالوانیزه تقویت شده را در داخل قطعات پروفیل درب و پنجره UPVC  قرار داده و آن را با پیچ محکم خواهند کرد.

      پس از اتمام عملیات قراردادن گالوانیزه ، پروفیل های UPVC مورد نظر به ایستگاه جوش برده شده و توسط دستگاه های ویژه ای به همدیگر متصل خواهند شد.

این ایستگاه از مهمترین قسمت های فرایند تولید درب و پنجره UPVC  می باشد که مهمترین نقش در کیفیت این محصول را بر عهده دارد.

سپس پروفیل های UPVC به هم متصل شده را در دستگاه پولیش قرار داده تا بدون آسیب رساندن به نقطه اتصال از ضایعات جوش پاک نماید.

پس از پایان عملیات برش و قطعه کردن پروفیل UPVC ، فرایند تولید مولیون درب و پنجره دوجداره که نقش چهارچوب وسط درب و پنجره دوجداره را برعهده دارد همزمان آغاز می شود تا پس از اتمام حذف ضایعات ناشی از جوش ، داخل این محصول قرار داده شود.

این عملیات به این صورت آغاز می شود که قسمتی از ابتدا و انتهای پروفیل مولیون بوسیله دستگاه کتیبه زن برش داده می شود.

پروفیل های بدست آمده با استفاده از بست مولیون و پیچ به چهارچوب متصل خواهد شد.

دقت در هنگام نصب مولیون UPVC موجب زیبایی ظاهری درب و پنجره UPVC   خواهد شد.

بعد از آن مرحله قرار دادن گسکت EPDM آغاز می شود که موجب عایق بندی و آب بندی شیشه دوجداره خواهد شد.

  پس از اتمام مراحل بیان شده در بالا، مرحله یراق بندی آغاز می شود و به این صورت است که شابلون ها را در محل مذکور قرارداده و بوسیله مته سوراخ کاری خواهند شد.

در این فرایند لولاها و یراق آلات و همچنین دستگیره روی کار سوار خواهند شد.

بخش آخر روند تولید درب و پنجره دوجداره ، مربوط به جایگذاری شیشه دوجداره بر روی درب و پنجره یو پی وی سی است.

ابتدا  با استفاده از قطعات پلاستیکی محل قرارگیری شیشه دوجداره را رگلاژ می کنیم.

( رگلاژ پنجره دوجداره UPVC به چه صورت است ) .

سپس شیشه را قرار داده و زوار های UPVC را بر روی درب و پنجره قرار می دهیم تا ایستادگی شیشه دوجداره ثابت شود.

  ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ مجموعه وین کارتولید کننده درب و پنجره های دو و سه جداره و upvc از سال 1380فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون شاهد پروژه های زیادی در سطح تهران و ایران هستید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map