سئو سایت سوئیچ های شبکه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سوئیچ های شبکه شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کامپیوتر ها و دیوایس ها در یک شبکه به وسیله سوئیچ به هم متصل شده و تبادل اطلاعات می کنند.

هر سوئیچ در یک شبکه LAN استفاده می شود.

 به طور کلی سوئیچ در یک شبکه امکان سوئیچ داده بین کامپیوتر و سایر اجزا را بر اساس آدرس فیزیکی (mac address) فراهم می آورد.

  یک سوئیچ شبکه می‌تواند چند دیوایس در داخل یک ساختمان همچون کامپیوترها، پرینتر و سرور شبکه را به یکدیگر متصل کرده و در کل به منظور استفاده از منابع اشتراکی استفاده می‌شود.

سوئیچ‌ها می‌توانند شرایطی را فراهم آورند تا سایر دیوایس های موجود در شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را به اشتراک گذارند و یا اطلاعاتی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری اطلاعات و یا منابع یک شبکه می‌تواند به میزان بسیار بالایی در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و در این صورت بهره‌وری شبکه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

سوئیچ شبکه به عنوان یک ابزاری شناخته می‌شود که می‌تواند با سرعت بسیار بالا از سوئیچینگ بسته‌ها در جهت دریافت، انتقال و سایر فرایندها با کمک چند دیوایس در یک شبکه محلی در یک ساختمان و سازمان استفاده کند که در این صورت عملکرد بالایی را برای یک سازمان به همراه خواهد آورد.

      سوئیچ های مدیریتی دارای یک سیستم عامل مستقل هستند که توسط آن می توان فرایند های اجرایی مختلف را تحت دستورات به سوئیچ اعلام نمود.

در این حالت سوئیچ دارای قابلیت های بالاتری نسبت به بقیه سوئیچ ها می باشد.

تکنولوژی مورد استفاده در سوئیچ اترنت است که توسط آن امکان جابجایی داده ها در یک شبکه LAN فراهم می شود.

استفاده از سوئیچ‌های مدیریتی برای کاربرانی مناسب است که زمان پاسخ دهی آنها به صورت میلی ثانیه است.

برای سازمان‌هایی که باید شبکه‌های خود را از راه دور کنترل و عیب‌یابی کنند این سوئیچ به مدیران شبکه اجازه می‎دهد تا عملکرد شبکه خود را بهینه سازی کرده و قابلیت اعتماد را برای آنها ایجاد کنند.

سوئیچ مدیریتی امکان اجازه کنترل داده‌ها، پهنای باند و ترافیک را به کاربران می‌دهد.

در این نوع سوئیچ‌ها از تکنولوژی POE استفاده می‌شود که به دلیل قدرت بالای انترنت از آن استفاده می‌شود.

این تکنولوژی باعث می‌شود عملکرد این کابل شبکه به مانند یک کابل برق باشد و بتواند علاوه بر انتقال داده، برق مورد نیازی که برای سوئیچ‌ها لازم است را تامین کند که این امر می‌تواند در کاهش هزینه‌ها در زمان راه اندازی موثر باشد و نیازی به کابل برق به صورت جداگانه نخواهد بود.

  ببه جهت اتصال دیوایس هایی مانند کامپیوتر ها و سوئیچ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین از طریق آن ها می توان به روتر ها مسلط شد.

    هر سوئیچی که به جهت سوئیچینگ ترافیک در شبکه وجود دارد می‌تواند به این سه روش کار کند:   در این روش، سوئیچ در آغاز یک بسته اطلاعاتی را به صورت کامل در لایه دوم دریافت کرده و عملیات مربوط به بررسی خطا را بر روی آن انجام می‌دهد.

حال اگر بسته اطلاعاتی سالم بود آن را ارسال می‌کند اما اگر خطایی در بسته وجود داشته باشد ارسال بسته انجام نمی‌شود.

این روش به دلیل کشف خطا سرعت پایینی دارد اما در مقابل از دقت بالایی نیز برخوردار است.

  در حالت کلی و به طور پیش فرض سوئیچ‌ها بدین صورت کار می‌کنند.

در این روش آدرس MAC بسته اطلاعاتی بلافاصله پس از تشخیص توسط سوئیچ خوانده می‌شود، حال کار ذخیره سازی شش بایت اول اطلاعات در مبدا و مقصد بررسی می‌شود و عمل ارسال صورت می‌گیرد.

این روش سرعت بالایی دارد اما از آنجایی که عمل کشف خطا انجام نمی‌شود از دقت پایینی برخوردار بوده به همین دلیل سوئیچ‌های بسیاری از آن استفاده نمی‌کنند.

  این روش چیزی شبیه به دو روش قبل است یعنی قبل از ارسال بسته اطلاعاتی ۶۴ بایت اول را دریافت می‌کند و سپس کشف خطا بر روی همان بخش ابتدایی انجام می‌شود و سپس ارسال می‌شود.

سبد خرید شما خالی است.

وقتی دیدم بعد از سال ها تحصیل در دانشگاه ها هیچ دانش کاربردی برای بازار کار وجود نداره و معمولا دانشجوها برای پیداکردن کار به علت نداشتن مهارت ناموفق هستند، ایده راه اندازی یک سایت آموزشی مهارت محور به ذهنمون خطور کرد و این شد که آکادمی آی تی به وجود آمد.

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آکادمی آی تی می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید : کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به آکادمی آی تی می باشد ، هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آکادمی‌ آی‌تی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map