سئو سایت فویل گرم مهر زنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت فویل گرم مهر زنی شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبلاگ   بیان تجربیات سئو مدیران سایت ، یک کار جدید و کاملا متفاوت از تیم مدیران سایت است که با ۳ هدف اصلی دنبال میشود: در این بین نمونه موردی که ما انتخاب کردیم سایت خودمان ، مدیران سایت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

(دلیل این اهمیت در این مطلب توضیح داده خواهد شد) اجازه بدهید جواب این سوال را هم با مثالی از خود مدیران سایت پیش ببریم… تیم مدیران سایت از مجموعه افراد با تجربه در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده است.

وقتی یک پروژه سئو به ما سپرده میشود بعد از بررسی های اولیه و نیازسنجی و … برای آن پلن میریزیم ، استراتژی انتخاب میکنیم ، تقسیم وظایف میکنیم و کار را پیش میبریم.

با توجه به سختی کار و هزینه تعیین شده بخشی از زمان و انرژی و تخصص ما به پروژه سئو تخصیص میابد.

  به نظر شما ما برای سئو سایت مدیران سایت چقدر از نیرو و انرژی خودمان را میگذاریم؟ مطمئنا هم ما و هم هرتیم سئو و مجموعه دیجیتال مارکتینگ دیگری ، هرانچه که بلد است و هر انچه که در توان دارد را برای سئو سایت خود هزینه میکند.

شاید وقتی یک کاربر سئو سایت خود را به مدیران سایت میسپارد ، دوست داشته باشد این کار با حداقل هزینه انجام شود.

ولی وقتی ما سایت خودمان را سئو میکنیم بیشترین بودجه و انرژی و هزینه را برای آن اختصاص میدهیم در نتیجه بیشترین انرژی و زمان برای سئو یک سایت را خود سایت های سئو برای خودشان تخصیص میدهند.

پس جواب سوال بالا : “یکی از سخت ترین عبارات کلیدی برای پروژه SEO را خود عبارت های مربوط به سئو شامل میشود” روی همین حساب این صفحه و گزارش قرار گرفته در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مطالعه آن را به تمم علاقه مندان (حتی حرفه ای ها) توصیه میکنم همینجا مقدمه را به پایان رسانده و اولین گزارش را از سئو سایت مدیران سایت در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم… در ابتدا باید ببینیم ما در مدیران سایت قبل از راه اندازی سایت سیماگر.

com چه مباحثی را رعایت کرده و چه نکاتی را در نظر گرفتیم : انتخاب نام دامنه با همفکری با اعضای تیم انجام شد.

(تیم ابتدایی که البته تغییراتی در آن ایجاد شد) در ادامه برای خرید هاست در آن زمان به سراغ هاست سیماگر رفتیم.

تا اینجا کار تجربه بدی نداشتیم ، یکبار اشتباها زمان ارتقاء و تعمیرات سرویس اشتباها اطلاعات سایت ما را به جای آخرین بک آپ از بک آپ قدیمی تر ریکاوری کردند و در نتیجه بخشی از اطلاعات ما از دست رفت ولی در ادامه ضمن پذیرش اشتباه و معذرت خواهی ، ظرف ۴۸ ساعت مشکل پیش آمده را برطرف کردند.

در همان هفته های اول ما علاوه بر انتخاب هاست مناسب و انتخاب پسورد مناسب ، کارهای امنیتی مثل نصب و کانفیگ افزونه Wordfence ، اتصال به کلاودفلر و فعال سازی SSL را انجام دادیم.

البته که بحث امنیت همیشه و همه جا به صورت نسبی است.

یعنی در هیچ حالتی امنیت ۱۰۰% و کامل نداریم.

به همین منظور هم در ابتدای کار افزونه BackWPUp را نصب کردیم تا به صورت منظم بک آپ گیری انجام دهد.

از ویژگی های این افزونه رایگان بک آپ گیری این است که میتواند فایل بک آپ را به اکانت دراپ باکس یا جیمیل شما ارسال کرده و آن را از هاست پاک کند تا حجم هاست مصرف نشود.

با توجه به تجربه انجام سئو و دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت های متعدد + کار با CMS های غیر وردپرسی و تجربه نوشتن CMS با زبان PHP ، برای ما مشخص بود که برای کسب و کار ما هیچ سیستم مدیریت محتوایی بهتر از وردپرس وجود ندارد.

سالهاست تجربه کار با پوسته های مختلف وردپرس را دارم و به جرات پوسته آوادا را یکی از بهترین ها میدانم هرچند که پوسته های خوب دیگری هم وجود دارد.

به هر حال ما برای طراحی سایت خود از آوادا استفاده کردیم.

بارها سر کلاس ها و دوره های مختلف سئو ، در قالب مثال ها برای حوزه کاری دیجیتال مارکتینگ و سئو تحقیقات کلمات کلیدی انجام داده ایم.

به همین خاطر در اینجا نیاز به تحقیقات کلمات کلیدی نبود.

ما حوزه کاری خودمان را میشناختیم و در ابتدا هم (همونطور که به باقی افراد هم توصیه میکنم) صرفا قصد داشتیم برای کاربر بنویسیم نه گوگل… البته که حتی وقتی فقط برای کاربر مینویسیم خوب است که از وضعیت سرچ کاربری که برای او مینویسیم آگاهی داشته باشیم.

که ما به واسطه تحقیقات کلمات کلیدی انجام شده این آگاهی را داشتیم.

در مورد ساختارURL ها ، ما ساختار آدرس صفحات را روی کوتاه ترین حالت گذاشتیم که هم کار ورود دایرکت به صفحات مقالات را برای کاربران راحتتر کند و هم تاثیر مثبت روی سئو سایت مدیران سایت داشته باشد.

در ضمن ما از کلمات انگلیسی در URL های سایت مدیران استفاده میکنیم.

اهمیت ساختار URL ها کم نیست.

به همین دلیل ما حتی مبنای دسته صفحات برچسب (Tag) و دسته بندی را هم با معنا تعریف کردیم.

درکنار مشکلاتی که برای ما پیش آمد (که در این صفحه توضیح داده خواهد شد) ، در ادامه قدم های زیر را پیش رفتیم :     در ابتدا محتواهای دمو که در صفحه اصلی قرار گرفته بود پاک شد و محتوای واقعی در آن قرار گرفت.

در بالای سایت یک اسلایدر وجود داشت که حذف کردیم و به جای آن از Header Hero استفاده کردیم که روی سرعت سایت هم تاثیر بهتری دارد.

به طور کلی استفاده از اسلایدر در خیلی از سایت ها واقعا نیاز نیست و صرف اینکه صاحبین کسب و کار اینترنتی به نظرشان وجود اسلایدر جاب است از آن استفاده میکنند! در ادامه به ساخت دسته بندی های اصلی سایت پرداختیم.

بعضا این اشتباه اتفاق میافتد که در راه اندازی سایت جدید در همان ابتدا تمام دسته بندی ها قرار میگیرد اما بدون محتوا این کار برای سئو سایت مضر است به همین دلیل ما در کنار اینکه دسته بندی ها را در نظر داشتیم اما در سایت قرار ندادیم تا فقط در زمانی که صفحات آنها کامل ساخته شد ، دسته بندی ها را هم در منو اضافه کنیم.

در زمینه دسته بندی ها این کار هم انجام شد که از تنظیمات وردپرس دسته بندی پیش فرض از “بدون دسته بندی” به “مقالات دیجیتال مارکتینگ” تبدیل شد تا حتی اگر ما اشتباها مطلبی را بدون دسته بندی گذاشتیم هم در یک دسته بندی با معنا قرار بگیرد.

در مورد تگ ها هم به دلیل اینکه مقالات سایت کم است در ابتدا تگی قرار ندادیم و با اضافه شدن مطالب بیشتر آنهایی که از نظر موضوعی میتوانستند در یک تگ قرار بگیرند در یک تگ قرار دادیم.

صفحات سایت نباید خالی میماند ، تمام صفحات سایت را با نرم افزار رایگان Website Auditor بررسی کردیم و صفحات خالی و کم محتوا را پیدا کردیم.

صفحات یا سمپل بودند که پاک و جهت اطمینان ریدایرکت شدند یا با محتوای یونیک مرتبط با موضوع پر شدند.

در ادامه با زدن تیک موجود در تنظیمات وردپرس اجازه دادیم سایت توسط گوگل ایندکس شود (در مورد این بخش حتما قسمت “مشکلات سئو سایت مدیران سایت در ماه اول” را در ادامه بخوانید) اتصال سایت به سرچ کنسول بعد از انجام قدم های اولیه انجام شد و نقشه سایت هم بلافاصله ارسال شد.

محتواهای سایت اکثرا توسط خود من (امین هاشمی) نوشته میشوند.

گاها از محتوای ترجمه هم در بین مطالب استفاده میشود که تعداد آنها کم است.

به هر حال این بخش نوشتن محتوا یکی از سخترین بخش ها بود چرا که باید در کنار تمام کارها و سایت ها ، هر دو روز یک محتوای بالای ۱۰۰۰ کلمه ای مینوشتم.

ما انتخاب کرده بودیم که یک روز در میان محتوا منتشر کنیم.

نه اینکه این تنها راه یا حتی بهترین راه است ، ظرفیت من تولید یک محتوا در هر ۴۸ بود.

یک روز درمیان راس ساعت ۱۴:۲۷ دقیقه (این هم مثل بالا صرفا یک انتخاب است ، نه اینکه این ساعت خاص باشد) تا حدود زیادی به این برنامه پایبند ماندیم هرچند که به دلیل مشکلات پیش آمده چندین بار سر موقع محتوا نرسید.

نرسیدن محتوا هیچ جای نگرانی و ناراحتی ندارد.

هیچ اتفاق عجیبی نیافتاده و قرار نیست ما سایت را ترک کنیم ودر سایت جدید کار را آغاز کنیم! این مسائل را بیان کردم چون که بعضا از دوستانی که در ابتدای راه دیجیتال مارکتینگ هستند میشنوم که نگرانی های به این سبک دارند.

ما با یک موتور جستجو طرفیم ، نه یک دیکتاتور غیر منطقی بی رحم که مفهوم اشتباه را درک نمیکند.

  در ابتدای کار ما به چندین مشکل خوردیم: خبر بدی بود ، جای ناراحتی داشت.

صفحاتی در رابطه با خیاطی در سایت ما ایندکس شده بود که صرفا دموی سایت بود.

مجددا تیک را زدیم تا سایت توسط گوگل ایندکس نشود ، صفحات را پاک کردیم ، ادرس ها را ریدایرکت ۴۱۰ زدیم (به موتورهای جستجو میگوید که محتوا از سایت پاک شده است).

به کار قرار دادن محتوای خود به شکل عادی ادامه دادیم با اطمینان به اینکه هیچ افتاق وحشتناکی برای ما نخواهد افتاد.

بعد از قدم صفر ، ما تیک ایندکس وردپرس را برداشتیم تا گوگل سایت ما را ایندکس کند.

در زمانی که نقشه سایت را به گوگل سرچ کنسول Submit کردیم با ارور وریفای مواجه شدیم.

از داخل هاست فایل robot.

txt را پیدا کردیم و معلوم شد که این فایل آپدیت نشده.

به همین دلیل فایل ربات را دستی بروز رسانی کرده و کد داخل آنرا به کد زیر تغییر دادیم: User-agent: * Disallow: /wp-admin/ Allow: /wp-admin/admin-ajax.

php Sitemap: https://سیماگر.

com/sitemap.

xml همین که حدود ۵ مقاله را به طور منظم در سایت خود گذاشتیم ، با مشکل هاست مواجه شدیم که عواقب آن حدود ۳ روز طول کشید.

بعد از این مدت مجدد قرار دادن محتوا را شروع کردیم.

شما میتوانید استراتژی محتوای خود را در همان قدم صفر سئو هم قرار دهید.

اما میتوان سایت را جلو برد و در ادامه با توجه به نقاط قوت و ضعف یک استراتژی خوب ریخت.

  همانطور که در متن بالا گفته شد ، ما صرفا ایراد را برطرف کرده و در ادامه روند را به شکل درست انجام میدهیم.

البته که در برابر هر اشتباهی در سئو نمیتوان چنین برخوردی داشت.

مثلا کسی که تمام محتوای سایت خود را کپی کرده و حالا پنالتی شده در اوضاع متفاوتی قرار دارد و باید با بررسی کامل تصمیم مناسب وضعیت آن سایت در نظر گرفته شود.

در ماه دوم سئو سایت مدیران سایت ما: به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

درود من کلاس های سئو زیادی شرکت کردم پولی و رایگان رایگان ها که توقعی نمیره اما پولیاش … این یه چیز دیگه بود تجربه واقعی و ناب دم شما گرم فقط سلام دوست من خوشحالم که به نظرتون مفید بوده توصیه میکنم باقی مقالات در حوزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و دیجیتال مارکتینگ ما رو هم مطالعه کنید.

درود من کلاس های سئو زیادی شرکت کردم پولی و رایگان رایگان ها که توقعی نمیره اما پولیاش … این یه چیز دیگه بود تجربه واقعی و ناب دم شما گرم فقط سلام خدمت شما بله بعضی پکیج آموزش سئو موجود واقعا بی کیفیت هستن خوشحالم که به نظرتون مفید بوده سلام بسیار عالی مثل همیشه فقط جسارتا Header Hero درسته.

مرسی امین هاشمی عزیزم خواهش میکنم چناب پورآزاد عزیز مرسی الان ادیت میکنم سلام مطلب خوبی بود هم آموزش دهنده مطالب کلیدی هست و هم اینکه چون بررسی مورد هست واقعی است نشان دهنده راه و مسیر حرکت هست.

ممنون آقای هاشمی و سایر دوستان سلام خدمت شما جناب حاتمی خواهش میکنم خوشحالم که براتون مفید بوده سلام جناب هاشمی از مطالب بالا استفاده کردم و ان شاء…گام به گام با سایت شما پیش خواهم رفت .

.

سلام خدمت شما خوشحالم که مفید بوده در خدمتتون هستیم دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map