سئو سایت گردو کاغذی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت گردو کاغذی شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همه‌گیری کرونا و تهدید سلامتی انسان‌ها باعث شده تا بسیاری از افراد نگاهی دوباره به رژیم غذایی خود داشته باشند و مصرف مواد مغذی همچون گردو را در فهرست خوراکی‌های روزانه خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پوست کاغذی، گردو یکی از خوراکی‌های طبیعی و بسیار مغذی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شناخته می‌شود.

در همین راستا با مدیر فروشگاه آنلاین خشکبار پوست کاغذی صحبت کردیم تا ببنیم که میزان تقاضا و شرایط استفاده از گردو در بحران کرونا چه تغییراتی را تجربه کرده است و چطور می‌توان بدون ابتلا به ویروس کووید ۱۹، گردو را خریداری و مصرف کرد.

آیا کرونا روی خرید گردوی ایرانی تاثیر گذاشته است؟ بله تقاضا خرید گردو به صورت آنلاین و آفلاین افزایش زیادی داشته است.

چرا که گردو سرشار از ویتامین‌های آ، ب و ث است که نقش مؤثری در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی موجود در گردو، این خوراکی را به یکی از مغذی‌ترین‌ها تبدیل کرده است.

به همین دلیل بسیاری از مشتریان برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود، به مصرف خشکبار و خوراکی‌های طبیعی روی آورده‌اند و گردوی ایرانی هم از قاعده مستثنی نبوده است  با توجه به اینکه بسیاری از مردم هم برای جلوگیری از شیوع کرونا، ترجیح داده‌اند که در خانه بمانند و قرنطینه را رعایت کنند، فروش آنلاین گردو هم افزایش چشمگیری داشته و رشد کرده است.

  در فروشگاه آنلاین پوست کاغذی هم( PoostKaghazi.

com ) گردوی تویسرکان با تقاضای روبه رشدی مواجه شد، تمایل مردم به خرید اینترنتی گردو برای رعایت قرنطنیه و البته شروع ماه مبارک رمضان از عوامل موثر در رشد تقاضای گردو بوده است.

پس شما در بحران کرونا با کاهش فروش مواجه نشده‌اید؟ کرونا متاسفانه باعث رکود اقتصادی در بسیاری از کسب‌وکارها شد، اما همانطور که گفتیم به دلیل آنکه گردوی ایرانی و کلا هر نوع گردویی در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار نقش مهمی ایفا می‌کند، نه تنها کاهش فروش را تجربه نکردیم بلکه افراد بیشتری هم تمایل به خرید آنلاین گردو پیدا کردند.

خرید آنلاین گردو کمک می‌کند تا افراد کمتر از خانه خارج شوند و محصولات باکیفیتی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درب منزل خود دریافت کنند.

چه موارد بهداشتی را باید در هنگام خرید گردو رعایت کرد؟ ما در فروشگاه آنلاین پوست کاغذی، گردوهای با پوست را با دولایه بسته‌بندی می‌کردیم.

لایه اول گونی و لایه دوم توری است.

مشتریان می‌توانند پس از دریافت بسته گردو خود، گونی آن را دور بیاندازند و گردوها را با همان لایه توری چند روزی در یک مکان نه خیلی گرم و نه خیلی سرد بگذارند بماند.

از این لایه توری هوا عبور می‌کند و بعد از گذشت ۳ تا ۴ روز، بسته فاقد ویروس‌های احتمالی خواهد بود.

چرا که این مدت زمان برای از بین رفتن ویروس‌ها کافی است.

به مشتریان اکیدا توصیه می‌کنیم که از این روش برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری استفاده کنند و به هیچ وجه گردو با پوست را در ماکروویو گرم نکنند، چرا که رنگ مغز آن تغییر می‌کند.

همچنین گردو با پوست را نباید در آب جوش بریزند یا با مایع‌ظرفشویی بشویند چرا که ممکن است آب به داخل پوست گردو نفوذ کند و گردو کیفیتش را از دست بدهد.

برای گردو مغز شده هم هنگام پوست گیری و جدا کردن مغز، ما تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم و کاملا مطمئن می‌شویم که امکان انتقال ویروس‌های احتمالی وجود نداشته باشد.

البته مغز گردو را می‌توان در هنگام مصرف هم تفت داد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به مشتریان که در هر بار مصرف، مغزهای گردو را کمی تفت دهند.

ما در فروشگاه آنلاین پوست کاغذی، با رعایت تمامی موارد بهداشتی، به تقاضای مشتریان برای خرید گردو با پوست و مغز گردو در شرایط بحرانی کرونا آماده خدمت‌رسانی هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map