سئو سایت نهال گردو لارا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو لارا یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گردو لارا یکی از ارقام زود گل و پر محصول گردو می باشد؛ نهال گردو لارا یکی از نهال های مطلوب و پرطرفدار برای گردو به شمار می رود که در نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی با کیفیتی عالی و قابل توجه، تولید و در اختیار باغداران و مشتریان عزیز قرار می گیرد، این نهال واریته ای جدید و زود بازده است که منشاء آن، یک رقم گردوی کالیفرنیایی در آمریکا است؛ در ادامه مطلب به بررسی و شناخت بیشتر گردو لارا خواهیم پرداخت.

نهال گردو لارا از تیره ی گردوسانان (juglandaceae) بوده و درختی تک پایه به شمار می رود.

قسمت مرکزی ساقه ی درخت گردو به صورت لایه لایه می باشد و پوست تنه شیاردار و فلس مانند است؛ برگ ها به شکل مرکب شانه ای هستند، گل های نر و ماده، هر دو بر روی شاخه های 1 ساله و گل های ماده در سر شاخه های سال جاری تشکیل می شوند.

نکته: خوب است بدانید میوه گردو دارای دو پوسته ی داخلی و خارجی بوده که پوسته ی داخلی چوبی شده و توسط پوسته ی خارجی که به رنگ سبز و نرم است احاطه می شود.

هم زمان با بلوغ و رشد درخت گردو، تعداد گل های نر بیشتر شده و مرحله ی گرده افشانی همراه با آمادگی گل های ماده رخ می دهد (گرده افشانی در ابتدای فصل بهار می باشد)؛ همچنین بعضی از ارقام گردو دارای گل ماده ی پیش رس هستند که برای انطباق زمانی میان مراحل گرده افشانی و آمادگی گل های ماده (کم شدن پدیده ی ناهمرسی)، این ارقام همراه با ارقام نر پیش رس کاشته می شوند.

از گونه های متداول گردو، گردوی ایرانی است که خود بارور بوده و حالت پیش رس دارد؛ نهال گردو لارا به دلیل قدرت رشد بالا نیازی به کاشت رقم همراه و گرده افشان ندارد (گاهی برای احتیاط همراه با رقم فرانکوت و روند مونتینیاک کاشته می شود) نهال گردو لارا (Lara walnut) نسبت به دمای بالا و گرمای تابستان مقاوم است اما به دلیل زود گل بودن در مقابل سرمای بیش از حد و دیررس حساس می باشد به همین علت کاشت و پرورش آن در مناطق سردسیر کشور توصیه نمی شود، درخت گردو غالبا تا دمای 11- درجه ی سانتی گراد تحمل کرده اما سرمای دیررس فصل بهار به شاخه های تازه تشکیل شده (فصل جاری) صدمه می زند، همچنین سرمای زود رس فصل پاییز نیز، منجر به آسیب دیدگی شاخه های درخت می شود.

درخت گردو از درختان میوه ی مناطقی با آب و هوای معتدل گرم به شمار می رود؛ دمایی بیشتر از 40 درجه ی سانتی گراد و رطوبت پایین باعث چروکیدگی مغز گردو شده و پوسته ی سبز میوه را دچار آفتاب سوختگی می کند، حتی ممکن است منجر به پوک شدن میوه ها نیز شود، جهت خرید نهال گردو میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نهال گردو لارا نسبت به بیماری پوسیدگی مغز گردو (Pseudomonas juglandis) حساس می باشد و ممکن است آسیب زیادی به گیاه وارد شود.

این بیماری باعث چروکیدگی مغز و لزج شدن آن می گردد، همچنین نهال گردو لارا نسبت به بیماری باکتریوز (خصوصا بر روی شاخه ها) حساس می باشد، در زمان رسیدن میوه اگر دمای هوا در طول شب بیش از حد کاهش یابد باعث سیاه شدن پوسته ی مغز گردو می شود، همچنین در اوایل فصل بهار وقوع پدیده ای همچون بارش تگرگ و وارد شدن ضربه ی مکانیکی به میوه می تواند منجر به سیاه شدن میوه در قسمتی که ضربه به آن وارد شده است، بشود.

جوانه های نهال گردو لارا برای آغاز جوانه زنی، حدودا به 700 الی 1500 ساعت دمای 7- درجه ی سانتی گراد نیاز دارند.

نهال گردو لارا بسیار پر محصول و پر بازده می باشد، همچنین میوه ی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است؛ میزان باردهی نهال گردو لارا حداقل 50 درصد بیشتر از رقم نهال گردو فرانکت (Franquette) است (گردو لارا جایگزین مناسبی برای رقم فرانکت محسوب می شود)؛ میوه ی این رقم نیز بسیار زود رس و همچنین جانبی می باشد، به همین دلیل از کاشت و پرورش این گیاه در مناطقی با سرمای دیررس بهاره می بایست خودداری نمود.

درخت گردو در بازه ی 10 تا 15 سالگی به بیشترین میزان باروری می رسد، مدت زمانی که این گیاه عمر می کند زیاد بوده و گاهی به 200 یا 300 سال نیز می رسد؛ تنه نهال گردو لارا نیمه بلند و نیمه گسترده است، قدرت رشد این رقم بسیار بالا بوده و نیازی به گردوی گرده افشان و همراه ندارد.

ریشه ی درخت گردو به صورت عمیق و محوری رشد و توسعه می یابد به همین جهت نیازمند خاک هایی با عمق 2 تا 3 متر است؛ همچنین ریشه ها نسبت به غرقاب شدن حساس بوده و آسیب پذیر می باشند.

در صورت آبیاری مداوم به روش غرقابی برگ های درخت خشک و پژمرده می شوند، این پدیده فلج گیاهی (Apoplexy) نامیده می شود.

همچنین دمای بیش از حد خاک نیز در بروز این پدیده مؤثر است.

ازدیاد و تکثیر گردو لارا به 2 روش انجام می شود: بهترین زمان برای کاشت نهال گردو لارا در اوایل فصل بهار است.

یکی از اصلی ترین اصلی ترین و خطرناک ترین بیماری هایی که نهال گردو لارا نسبت به آن حساس می باشد، بیماری باکتریوز است، این بیماری در آغاز به صورت لکه های کوچک منظمی که ابتدا شفاف بوده و سپس به رنگ تیره در می آیند، ظاهر می شود، آلودگی اولیه پوست گردو را سیاه و مغز آن را به صورت خمیر در می آورند و در نهایت منجر به ریزش آن می شود.

بیماری باکتریوز به واسطه ی آب آزاد و رطوبت از محل روزنه ها و زخم ها وارد درخت شده و ایجاد آلودگی می کند.

مبارزه و کنترل این بیماری توسط سمپاشی به موقع صورت می گیرد (استفاده از محلول بردو و ترکیبات مس).

نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی یکی از معتبرترین و به روزترین مراکز فروش و خرید نهال گردو لارا و همچنین ارائه دهنده ی با کیفیت ترین و بهترین محصولات و خدمات است، نهال گردو لارا همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت در این نهالستان تولید و آماده ی ارسال به سراسر کشور می باشد.

جهت دریافت خدمات مشاوره ی رایگان برای خرید مرغوب ترین نهال های گردو پیوندی و همچنین اطلاع و آگاهی از لیست قیمت ها، شرایط و تسهیلات فروش با شماره تماس های واحد فروش نهالستان ارغوان تماس حاصل فرمایید.

مهندس رسول بابایی شهریور 12, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map