سئو سایت نهال گردو دماوند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو دماوند حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال گردو دماوند، رقمی ایرانی است که بومی منطقه ی دماوند می باشد؛ این رقم از عملکرد و باردهی نسبتا خوبی برخوردار بوده و از جمله محصولاتی است که در نهالستان ارغوان نهال با کیفیت مطلوب به فروش می رسد.

در این مقاله با مشخصات نهال گردو دماوند، شرایط کاشت و پرورش آن و همچنین نحوه ی تهیه و خرید نهال گردو، آشنا خواهید شد؛ تا انتهای متن با ما همراه باشید.

نهال گردو دماوند یکی از ارقام نهال گردو ایرانی (juglans regia) بوده که خاستگاه و محل رویش آن منطقه ی دماوند است.

نهال گردو دماوند از قدرت رشد متوسطی برخوردار بوده و عادت رشدی آن به صورت گسترده، همراه با شاخه های متراکم و باز، می باشد؛ ارتفاع درخت این رقم زیاد بوده و از عملکرد و باردهی تقریبا خوبی برخودار می باشد (میزان باردهی نهال گردو دماوند در حدود 5/3 تن در هکتار برآورد می شود) نکته: موعد گلدهی، اواسط فروردین ماه و زمان برداشت محصول، اواخر شهریور ماه بوده و نسبت به سرمای زمستانه، حساسیت کمی دارد اما در برخی از سال ها دچار سرمازدگی می شود.

ریزش شکوفه های ماده PFA در نهال گردو دماوند بسیار کم بوده و 90 درصد جوانه های زایشی به فرم جانبی می رویند؛ بهترین رقم گرده زا برای این رقم، نهال گردو جمال 63z می باشد.

نکته: یکی از ارقام مقاوم در برابر بیماری آنتراکنوز گردو، رقم نهال گردو دماوند است اما در برابر بیماری بلایت، تقریبا حساس می باشد.

شکل ظاهری میوه ی این رقم، بیضی کشیده و رنگ مغز آن، قهوه ای روشن است؛ پوسته ی چوبی تقریبا سخت بوده و مقدار چسبندگی میان دو نیمه ی آن متوسط می باشد؛ همچنین مغز گردو نیز به آسانی از پوسته ی چوبی آن جدا می شود.

نکته: میوه ی گردو دماوند، درشت بوده و وزن آن 09/13 گرم، نسبت مغز 47 درصد و وزن آن 22/6 گرم می باشد.

این رقم در مناطق معتدل، کوهستانی و سردسیری به خوبی رشد می نماید؛ وزن مغز گردو ویژگی است که به نوع واریته و ژنتیک آن بستگی دارد، با این وجود تا حدود زیادی متاثر از مقدار بارندگی و وضعیت آب و هوای منطقه ی کاشت نهال می باشد.

نیاز سرمایی نهال گرد دماوند به صورت تقریبی 600 تا 800 ساعت دمای 5 الی 10 درجه ی سانتی گراد است.

نکته: به طور کلی مناطقی که دارای زمستان های سرد هستند برای کاشت و پرورش نهال گردو مناسب می باشند.

نیاز آبیاری و نوع خاک دو مهم و تاثیر گذار در میزان رشد و باردهی گیاه به شمار می روند، در اینجا به توضیح و شرح آن ها می پردازیم: سیستم ریشه بندی درختان گردو، عمیق و گسترده است، لذا این گونه گیاهی برای رشد خود، نیازمند زمین های زراعی عمیق می باشد (حداقل عمق 5/1 الی 2 متر) نکته: بهترین بافت خاک برای پرورش نهال گردو، بافت لومی است که ترکیب آن به صورت: 40 درصد شن، 40 درصد سیلت و 20 درصد رس می باشد زیرا این نوع خاک از زهکشی خوبی برخوردار است.

خاک های سبک و آهکی نیز، گزینه ای مناسب برای کاشت نهال گردو به شمار می روند، سفت بودن خاک و عمق کم آن، منجر به راکد شدن رطوبت و پوسیدگی ریشه ی درخت نیز می شود.

نکته: ارقام گردوی ایرانی نظیر نهال گردو دماوند، در PH خاک 5/6 الی 5/7 رشد خوبی دارند.

نهال گردو دماوند همانند دیگر ارقام گردو، برای افزایش باردهی و کیفیت محصول، نیازمند آبیاری دقیق و منظم است؛ با در نظر گرفتن عواملی نظیر: سن درخت و ویژگی های آب و هوایی منطقه ی کاشت نهال، میزان آب مورد نیاز برای آبیاری درختان در یک هکتار، معین می گردد.

به صورت میانگین، نیاز آبی درختان گردو در یک هکتار، معادل 1000 تا 7000 متر مکعب است.

نکته: نهال گردو دماوند، در نیمه ی اول سال، حداقل هر 10 الی 15 روز یک بار، در نیمه ی دوم سال، حداقل هفته ای یک مرتبه و همچنین در فصل پاییز در طی 2 نوبت آبیاری می گردد.

توجه به کیفیت و میزان املاح موجود در آب نیز مسئله ای مهم و ضروری است زیرا در صورت زیاد بودن املاح، برای آبیاری نهال گردو مناسب نبوده و توصیه نمی شود.

هنگام راه اندازی باغات گردو، فواصل کاشت ارقام گردوی ایرانی نظیر: نهال گردو دماوند (به دلیل ارتفاع زیادی که دارند) به صورت 10×10 متر در نظر گرفته می شود و با توجه به این نوع فاصله گذاری، الگوی کاشت نیز به صورت مربعی می باشد.

پس از علامت گذاری، گودال های کاشت نهال، به اندازه ی 1 متر حفر شده و نهال ها را با اجرای این روش می کارند؛ با در نظر گرفتن الگوی کاشت و فاصله گذاری میان نهال ها، می توان گفت در هر هکتار در حدود 100 الی 200 اصله درخت گردو خواهیم داشت.

نهال گردو دماوند در برابر بیماری آنتراکنوز که یکی از شایع ترین بیماری های درختان گردوست، مقاوم می باشد، اما در برابر بیماری بلایت گردو حساس بوده و امکان آلودگی آن وجود دارد.

بیماری ها دیگری نظیر: شانکر باکتریایی پوست و نیز بیماری پوسیدگی طوقه و ریشه از دیگر بیماری های مهم درختان گردو به شمار می روند.

آفات مهم و زیان آور درخت گردو عبارتند از: پروانه ی فری یا کرم خراط، کرم سیب، کرم به، کرم گردو و شته ی گردو نهالستان ارغوان نهال، بزرگترین مجموعه ی تولید و عرضه ی مستقیم انواع نهال در کشور است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می نماید.

این نهالستان، انواع ارقام نهال گردو، از جمله: نهال گردو دماوند را با کیفیتی مطلوب، همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت به سرتاسر کشور ارسال می نماید.

جهت خرید محصول مورد نظر خود، اطلاع از قیمت ها و آگاهی از شرایط فروش با ما در ارتباط باشید.

    مهندس رسول بابایی آبان 24, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map