سئو سایت نهال گردو وینا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو وینا در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال گردو وینا رقمی وارداتی بوده که از کشور آمریکا وارد شده است.

این نوع نهال گردو در برخی از نهالستان ها کشت و پرورش داده می شود، نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی واقع در میاندوآب یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در حوزه ی کاشت انواع نهال و احداث باغات می باشد که اقدام به تولید و ارائه ی نهال گردو وینا (vina) نموده است.

در این مقاله سعی کرده ایم تا اطلاعاتی کافی در مورد  مشخصات نهال گردو وینا و چگونگی خرید نهال گردو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نهال گردو وینا از پیوند دو رقم نهال گردو فرانکت و نهال گردو پاین در سال 1968 ایجاد شده است.

زمان برگدهی این رقم حدودا 7 روز پس از رقم پاین بوده و از لحاظ موعد گلدهی زودگل محسوب می شود؛ همچنین محصول آن نیز تقریبا زودرس است.

از نظر رشد، قدرت بالایی دارد؛ عملکرد آن پر بار و پر بازده است و از کیفیت محصول خوبی برخوردار می باشد.

  نکته: این رقم در برابر تابستان های گرم مقاومت خوبی از خود نشان می دهد (نسبت به خشکی متحمل می باشد) و برای کاشت در مناطقی با این ویژگی مناسب است، ارقامی نظیر چندلر و هاوارد و همچنین ارقام متوسط گل چیکو وتاهاما گرده افشانی مناسب برای نهال گردو وینا به شمار می روند.

عمر اقتصادی این گیاه حدودا 100 سال تخمین زده می شود.

جوانه های زایشی و بارده نهال گردو وینا حدودا 90 درصد به صورت جانبی بوده و باردهی منظمی دارد.

ارتفاع درختان این رقم تقریبا کوتاه بوده و تاج آن باز و گسترده است.

درصد مغز در این رقم 48 درصد و وزن مغز در حدود 5/6 گرم است؛ رنگ مغز نیز 60 درصد روشن می باشد.

نهال گردو وینا برای افزایش رشد و همچنین افزایش اندازه ی میوه نیازمند هرس بیشتری است؛ نکته: گردو وینا (Vina) نسبت به بیماری بلایت گردو حساس می باشد اما میزان حساسیت آن کمتر از ارقام پاین و اشلی است.

آب و هوای مطلوب برای رشد نهال گردو وینا معتدل مدیترانه ای تا معتدل مرطوب و معتدل خشک است.

وزن مغز گردو تا حدود زیادی متأثر از شرایط آب و هوایی و مقادیر بارندگی می باشد، بهترین منطقه برای کاشت نهال گردو، منطقه ای است که زمستان های سرد داشته باشد و نهال زمانی باردهی خود را آغاز می کند که در فصل زمستان یک دوره ی سرمایی گذرانده باشد.

  نکته: در زمان انتخاب رقم گردو برای کاشت باید توجه داشت که رقم مورد نظر با شرایط آب و هوایی منطقه به خصوص حداقل دما در فصل زمستان سازگار باشد زیرا برخی از ارقام گردو در طی خواب زمستانی نسبت به دمای پایین تر از 21- درجه ی سانتی گراد حساس بوده و مقاومت کمتری دارند.

خاک: ریشه های درخت گردو وینا رشد گسترده و عمیقی دارند به همین جهت برای رشد و کاشت به زمین های زراعی با عمق حداقل 5/1 تا 2 متر نیاز است؛ همچنین زمین هایی با بافت لومی (20% رس و 40% سیلت و شن به نسبت مساوی) به علت دارا بودن ویژگی زهکشی برای کاشت نهال مناسب می باشند.

PH و اسیدیته ی مناسب خاک نیز در حدود 5/6 تا 5/7 است.

نیاز آبی: نهال گردو وینا نیازمند 1000 الی 7000 متر مکعب آب در هکتار است؛ همچنین آبیاری هر 7 الی 10 روز یک بار صورت می گیرد.

توجه به کیفیت آب مصرفی بسیار حائز اهمیت است چرا که آب های پر املاح برای رشد گردو مناسب نیستند، نیاز سرمایی: این گیاه نیازمند گذراندن 600 الی 800 ساعت دمای 5 تا 10 درجه ی سانتی گراد در طول فصل های پاییز و زمستان است.

برای کاشت ارقام گردوی ایرانی فاصله ی ردیف ها به صورت 10 متر در 10 متر و برای ارقام گردوی پیوندی از جمله نهال گردو وینا این فاصله در حدود 7 متر در 7 متر و یا 8 متر در 8 متر در نظر گرفته می شود یعنی در هر هکتار تقریبا 100 الی 200 نفر نهال گردو خواهیم داشت، پس از تعیین فواصل و حفر نمودن گودال ها به اندازه ی 1 متر، نهال ها به این صورت کاشته می شوند که قسمت پیوند آن خارج از خاک و در جهت مسیر وزش باد قرار گیرد.

تعدادی از آفاتی که باعث وارد آمدن خسارت و آسیب دیدن نهال گردو می شوند به این شرح می باشند: کرم گردو، کرم سیب، کرم به، شته ی گردو، مگس پوست گردو و کرم خراط بیماری های مهم گردو در کشور ما شامل: آنتراکنوز گردو، شانکر باکتریایی پوست، پوسیدگی ریشه و طوقه و همچنین بلایت گردو می باشد.

نهال گردو وینا نسبت به بیماری بلایت حساس می باشد، این بیماری از پر اهمیت ترین بیماری های گردو می باشد.

رطوبت منجر به گسترش این بیماری و ایجاد لکه ای قهوه ای در گیاه می شود.

این بیماری توسط باران، شبنم سنگین و آبیاری پاششی منتشر می شود.

در مناطقی با آب و هوای سرد، هرس درختان گردو غالبا از اسفند ماه تا فروردین ماه انجام می شود، این عملیات که شامل حذف شاخه های اضافه، بیمار و خشک شده است به منظور رسیدن هوا و نور کافی و همچنین افزایش رشد نهال و اندازه ی میوه های آن انجام می شود.

رقم نهال گردو وینا که باردهی آن به صورت جانبی است به فرم محور تغییر شکل یافته هرس می شود.

نهال گردو وینا، یکی از ده ها محصول با کیفیت در نهالستان ارغوان نهال است که همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت به باغداران و کشاورزان عزیز عرضه می شود، مجموعه نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی یکی از بهترین تولیدکنندگان نهال در کشور می باشد که انواع مختلفی از جمله نهال گردو وینا را به سراسر کشور ارسال می نماید.

برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر، بهره مندی از خدمات مشاوره ی رایگان و همچنین آگاهی از شرایط و تسهیلات فروش نهال با ما در ارتباط باشید.

مهندس رسول بابایی مهر 6, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map