سئو سایت نهال گردو پاريزين

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو پاريزين شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال گردو پاریزین یکی از ارقام تجاری بوده که خاستگاه و منشاء رویش آن کشور فرانسه می باشد، این رقم یکی از محصولات نهالستان ارغوان نهال بوده که در این نهالستان کشت و پرورش می یابد و با کیفیتی مرغوب به باغداران و کشاورزان ارائه می گردد.

در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری را در ارتباط با مشخصات نهال گردو پاریزین و همچنین چگونگی خرید نهال گردو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، تا پایان با ما همراه باشید.

خاستگاه رویش نهال گردو پاریزین کشور فرانسه می باشد، همچنین این رقم از ارقام تجاری این کشور به شمار می رود.

نهال گردو پاریزین (Parisienne Walnuts Seedlings) یکی از ارقام بسیار دیرگل است که رشد خوبی داشته و مقاومت بالایی در برابر بیماری باکتریوز دارد.

باردهی این رقم از سال سوم آغاز شده و محصول آن بیضی شکل می باشد، سایز میوه درشت ( 30 تا 34 میلی متر) و مغز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و معطر است، همچنین رنگ آن روشن و گاهی دارای رگه می باشد، مغز گردو به راحتی از پوسته جدا می شود.

به طور میانگین، 43 تا 49 درصد از وزن این نوع گردو مربوط به مغز آن است؛ باردهی و عملکرد درختان بالغ گردو پاریزین بسیار مطلوب می باشد.

نهال گردو پاریزین در مناطقی با آب و هوای معتدل مدیترانه ای و همچنین در مناطق سردسیر رشد و پرورش می یابد.

وزن محصول تا حدود زیادی به موقعیت آب و هوایی منطقه و مقدار بارندگی وابسته است.

این گونه ی گیاهی نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی به مدت 600 الی 800 ساعت دمای 5 تا 10 درجه ی سانتی گراد در طول فصل های پاییز و زمستان است.

نکته: اقلیم هایی با زمستان سرد بهترین گزینه برای کاشت و پرورش نهال گردو می باشند، چرا که باردهی این گیاه زمانی رخ می دهد که یک دوره ی سرما در طول فصل زمستان گذرانده باشد.

عوامل محیطی نظیر: بافت و جنس خاک و همچنین میزان آب مورد نیاز برای پرورش نهال گردو بسیار مهم و تاثیر گذار است که در اینجا به شرح آن ها خواهیم پرداخت: نهال گردو پاریزین در دوران رشد خود، مراحل گوناگونی را طی می کند، اگر در تامین نیاز آبی نهال غفلت شود، محصول این گیاه، در سال جاری و همچنین سال های آتی کاهش می یابد.

نکته: میزان آب مورد نیاز برای یک هکتار درخت گردو با توجه به عوامل گوناگونی نظیر: سن گیاه، قدرت رشد و همچنین شرایط آب و هوای منطقه ی کاشت نهال معین می شود.

نیاز آبی درختان گردو به طور میانگین در حدود 1000 تا 7000 متر مکعب آب در هکتار تخمین زده می شود؛ دقت و توجه به کیفیت آب مصرفی مسئله ای مهم و ضروری است و باید در نظر داشت آبی که حاوی مقادیر زیادی املاح باشد برای آبیاری درختان گردو مناسب نیست.

نکته: فاصله زمانی آبیاری نهال های گردو هر 7 الی 10 روز یک بار در قسمت سایه انداز درخت، در نظر گرفته می شود.

آبیاری به روش های گوناگونی همچون: قطره ای، نواری، غرقابی، بارانی و بابلر صورت می پذیرد که این آب می تواند توسط رودخانه، قنات و یا چاه تامین گردد؛ درمیان سیستم های آبیاری تحت فشار مناسب ترین روش، بابلر است.

آبیاری درختان از اواخر مهر ماه دیگر انجام نمی شود چرا که می تواند باعث یخ زدگی و سرمازدگی درختان شود.

درخت گردو سیستم ریشه بندی عمیق و گسترده ای دارد لذا برای رشد خود نیازمند زمین های زراعی عمیق می باشد ( حداقل عمق مورد نیاز 5/1 تا 2 متر است) نکته: مناسب ترین ترکیب و بافت خاک برای گردو کاری بافت لومی است که ترکیب آن به صورت 20 درصد رس و نسبت یکسان سیلت و شن (هرکدام 40 درصد) می باشد؛ این نوع بافت به علت دارا بودن ویژگی زهکشی گزینه ای مناسب برای کاشت نهال گردو است.

درصورتی که خاک کم عمق و سفت باشد باعث راکد شدن آب و رطوبت در اطراف ریشه شده و منجر به پوسیدگی آن می گردد.

نهال گردو پاریزین از رشد قوی برخوردار است لذا تراکم کاشت و فاصله ی میان نهال ها به صورت 10×10 متر در نظر گرفته می شود؛ با توجه به این نوع فاصله گذاری الگوی کاشت مربعی شکل بوده و در هر هکتار حدود 100 الی 200 اصله نهال گردو خواهیم داشت.

پس از تعیین فواصل و علامت گذاری آن ها، اقدام به حفر گودال به اندازه ی 1 متر نموده و نهال ها را می کارند.

بیماری های رایج در میان انواع ارقام گردو عبارتند از: آنتراکنوز گردو، گال باکتریایی طوقه، بیماری قارچی پوسیدگی ریشه و بلایت گردو یا باکتریوز گردو که نهال گردو پاریزین از مقاومت بالایی نسبت به این بیماری برخوردار می باشد.

آفات مهم و شایع گردو که می تواند منجر به خسارت و آسیب در این گیاه شود عبارتند از: کرم خراط، کرم سیب، کرم به، کرم گردو، شته گردو و مگس پوست گردو که مهم ترین آن ها کرم خراط یا پروانه فری می باشد.

نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی واقع در میاندوآب از جمله مراکزی است که اقدام به پرورش و کاشت نهال گردو پاریزین نموده است، این مجموعه، انواع نهال و خصوصا ارقام مختلف نهال گردو را بدون واسطه، تولید و عرضه می نماید.

جهت تهیه محصولات مرغوب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت و همچنین اطلاع از قیمت و شرایط خرید محصول، با واحد فروش نهالستان در ارتباط باشید.

  مهندس رسول بابایی آبان 12, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map