سئو سایت نهال گردو فرانکت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو فرانکت کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گردو فرانکت پیوندی یکی دیگر از ارقام محبوب نهال گردو و از محصولات ویژه نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی میباشد، گردو فرانکت دارای دانه روغنی با ارزش غذایی بالاست که سرشار از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان میباشد، همچنین مغز گردو بیشترین میزان امگا 3 را در میان سایر مواد غذایی گیاهی دارد، در حالت کلی خاستگاه و منشا رویش درخت گردو، کشور ایران بوده و به همین علت با نام Persian walnut در غرب شناخته می شود، بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان به ترتیب: کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا و ایران هستند، این گیاه دارای ارقام مختلفی میباشد که یکی از ارقام آن گردو فرانکت پیوندی است؛ در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی ها و شرایط کاشت و خرید نهال گردو فرانکت میپردازیم.

گردو فرانکت (walnut franquette) در اصل متعلق به کشور فرانسه بوده و در اوایل قرن 19 میلادی (سال 1800) یک پیرمرد فرانسوی طرز صحیح پیوند و کاشت آنرا پیدا کرد و جالب است بدانید حدود 75 تا 85 درصد از باغ های گردو در فرانسه زیر کشت رقم گردو فرانکت میباشند، نهال گردو فرانکت پیوندی رشد قوی ای داشته و جز ارقام دیر گل گردو محسوب میشود، همچنین باردهی و میزان محصول آن به میزان خوب و قابل توجهی است که این ویژگی باعث شده  این مدل گردو محبوبیت بالایی در میان باغداران داشته باشد.

مغز سفید و کیفیت بالای گردو فرانکت پیوندی از خصوصیات بارز آن است که به همین دلیل از ارقام خوب در مناطق مرکزی کالیفرنیا شناخته می شود؛ از معایب نهال گردو فرانکت می توان به حساسیت زیاد آن به بیماری بلایت اشاره کرد، باردهی اقتصادی گردو فرانکت پیوندی از سال ششم آغاز شده و پس از گذشت 6 سال به عنوان گرده زا استفاده می شود.

(یک عدد درخت گردو فرانکت به ازای 20 عدد درخت گردو چندلر) عمر اقتصادی این درخت گردو فرانکت در بهترین شرایط بیش از 100 سال تخمین زده میشود، جهت خرید نهال گردو میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

گردو فرانکت پیوندی دیر گل و دیر برگ بوده و بعنوان گرده زا برای ارقام چندلر، هارتلی و گردو پدرو به کار می رود، پوسته چوبی میوه به اندازه 43 میلیمتر می باشد که اصطلاحا به آن کاغذی می گویند، وزن میوه گردو فرانکت همراه با پوسته چوبی آن در حدود 11.

5 گرم و مغز آن به تنهایی حدودا 5.

5 گرم می باشد، اندازه میوه متوسط  و رنگ مغز سفید و روشن است، رشد درخت این رقم تقریبا زیاد بوده و تاج آن افراشته است، می توان گفت محصول، دیر رس و قابلیت نگهداری آن بالاست.

نهال گردو فرانکت پیوندی برای جوانه زنی نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی به مدت 700 الی 1500 ساعت با دمای منفی 7 درجه سانتیگراد است و میتواند تا دمای منفی 20 درجه سانتیگراد را تحمل میکند، این رقم نسبت به سرمای دیر رس بهاره حساس بوده و لذا در مناطقی با سرمای دیررس بهاره نباید کاشت شود.

(سرمای دیر رس بهاره در حدود منفی 5 درجه سانتیگراد تا منفی 10 درجه سانتیگراد منجر به سرمازدگی گلهای باز شده و جوانه های زایشی می شود) دمای مطلوب جهت گرده افشانی این گیاه در حدود 15 الی 25 درجه سانتیگراد می باشد؛ کاشت نهال گردو فرانکت پیوندی در دامنه های رو به سوی جنوب باعث می شود تا گل دهی سریعتر اتفاق بیوفتد اما ممکن است خطر سرمای دیر رس بهاره افزایش یابد.

کاشت گردو بایستی در مناطقی با رطوبت نسبی حداقل 25 درصد و حداکثر 60 الی 70 درصد انجام شود.

خاک هایی آهکی و سبک با اسیدیته ی ( PH ) 6.

5 تا 7.

5 برای رشد درخت گردو بسیار مناسب هستند.

همچنین به دلیل گستردگی و عمیق بودن ریشه های درخت عمق خاک می بایست در حدود 1.

5 تا 2 متر باشد، در صورتی که خاک کم عمق و سفت باشد، رطوبت راکد شده و این شرایط منجر به پوسیدگی ریشه می شود و زهکشی خاک حداقل تا عمق 3 متر ضروری است.

برای آبیاری درختان گردو حدودا 1000 الی 7000 متر مکعب آب در هکتار، مورد نیاز است، آبیاری هفته ای یک مرتبه و در قسمت سایه انداز آن انجام می شود (در مناطق با آب و هوای خشک آبیاری ضروری می باشد).

در باغات گردو فواصل کاشت میان درختان 10 متر در 10 متر در نظر گرفته می شود و این فاصله برای ارقام فرانکت پیوندی به صورت 7 در 7 و یا 8 در 8 متفاوت است، برای کاشت با رعایت فاصله، گودالی به عمق یک متر حفر می کنند، هنگام کاشت نهال گردو فرانکت پیوندی باید قسمت پیوند بیرون از خاک و در راستای مسیر باد قرار گیرد.

نهال گردو پیوندی در معرض آفات زیادی از جمله آنتراکنوز ، بیماری پوسیدگی ریشه و طوقه، شانکر باکتریایی پوست، گال باکتریایی طوقه و بلایت می باشند که از این میان رقم گردو فرانکت پیوندی حساس به بیماری بلایت است، رطوبت منجر به توسعه ی این بیماری و ایجاد لکه های قهوه ای می شود.

تعدادی از آفات گردو که به این گیاه آسیب می زنند عبارتند از:  شته ی گردو ، کرم گردو ، مگس پوست گردو و کرم خراط.

هرس درختان گردو فرانکت به منظور حذف شاخه های بیمار و آسیب دیده و همچنین خشک و اضافه انجام می شود تا درخت، نور و هوای کافی دریافت نماید.

در مناطقی با آب و هوای سرد غالبا هرس درخت از اسفند ماه تا فروردین ماه صورت می گیرد.

گردو فرانکت به عنوان منبعی غنی از امگا سه، آنتی اکسیدان و ویتامین E شناخته می شود و به دلیل سرشار بودن از این مواد از توسعه ی بیماری آلزایمر جلوگیری می نماید، همچنین عصاره ی برگ درخت گردو قابلیت از بین بردن میکروب ها را دارد.

یکی از معتبرترین مراکز فروش نهال گردو فرانکت پیوندی نهالستان ارغوان نهال مهندس رسول بابایی در میاندوآب آذربایجان غربی میباشد که با بهترین کیفیت محصول مورد نظر باغ داران عزیز را آماده و ارسال می نماید؛ جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان و اطلاع یافتن از قیمت و شرایط فروش نهال گردو فرانکت پیوندی می توانید با شماره ی تماس های واحد فروش نهالستان ما همین حالا تماس حاصل نمایید.

نهالستان ارغوان مرداد 28, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map