سئو سایت ماژیک های فسفری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ماژیک های فسفری کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طبق گزارش حوزه فناوری گروه فضای مجازی فروشگاه اینترنتی برایتو : معمولاً از انواع ماژیک استفاده های متعددی می شود.

بنابراین انواع ماژیک با کاربردهای مختلف در بازار لوازم التحریر موجود می باشد.

اما به طور کلی می توان گفت که : ماژیک از یک مخزن جوهر رنگی و نوک نمدی ساخته شده‌ است .

در داخل این مخزن یک هسته حاوی مواد جاذب است که جوهر را به نوک ماژیک حمل می کند و دارای یک کلاهک می باشد که مانع از خشک شدن جوهر می شود.

در داخل جوهر ماژیک یک مایه حلال است که امروزه از الکل استفاده می‌شود برای آن که جوهر را همیشه به شکل مایع نگه دارد .

حال می‌خواهیم در این مطلب درباره تاریخچه تولید انواع ماژیک بدانیم پس با فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش لوازم التحریر و ملزومات اداری همراه باشید .

در سال ۱۹۱۰ اولین ماژیک توسط شخصی به نام لی نیومن ساخته شد که بدنه آن از یک سیلندر پر از جوهر ساخته شده بود که جوهر را به نوک نمدی آن هدایت می‌کرد.

در سال ۱۹۴۴ والتر .

ج ماژیکی را اختراع کرد که جوهر در دسته آن قرار داشت و به نوک آن می رسید در سال ۱۹۵۳ اولین ماژیک مدرن سیدنی روزینتال اختراع شد و به فروش رسید که دارای یک مخزن شیشه ای برای پر شدن جوهر بود و این ماژیک قادر برای نوشتن روی هر سطحی بود .

در سال ۱۹۶۲ یوکیو هوری از یک شرکت لوازم تحریر توکیو موفق به ساخت ماژیک هایی با نوک فیبری مدرن شد .

در دهه ۱۹۷۰ زمان ساخته شدن ماژیک هایلایتر بود ، نام این قلم های جادویی را بینی و اسمیت انتخاب کرده و شروع به تولید و فروش آنها کردند.

از ماژیک پرمننت یا پاک نشو می توان روی سطوح چوب ، فلز ، سنگ ، شیشه و پلاستیک استفاده کرد و اثر آن به مدت طولانی باقی می ماند .

به مازیک دائمی ، ماژیک مارکر ، ماژیک پرمننت و ماژیک پاک نشو نیز گفته می شود.

| مازیک سی دی هم جزو دسته ماژیک پاک نشو قرار دارد.

برخی از انواع ماژیک پاک نشو وجود دارد که دارای دو سر می باشد ، یک سر نازک برای نوشتن ظریف و یک سر ضخیم برای نوشتن کلمات درشت و ضخیم تر.

ماژیک مارکر معمولاً دارای سه نوع سر مختلف : ماژیک پاک نشو M ، ماژیک پاک نشو F و ماژیک پاک نشو S تولید می شوند.

که بستگی به کاری که می خواهیم انجام دهیم کاربردهای متفاوتی دارند.

در داخل انواع ماژیک پک نشو جوهرهایی استفاده شده که باعث می شود ماژیک اثر ماندگاری داشته باشد و پاک نشود.

ماژیک نقاشی و رنگ آمیزی کودکان نیز در دسته ماژیک پاک نشو قرار می گیرد.

به علت رنگ های روشن و فلورسنت و نیمه شفاف برای جلب توجه و برجسته کردن بخش های یک متن استفاده می شود.

به ماژیک علامت گذار ، ماژیک علامت زن و ماژیک هایلایت نیز گفته می شود.

علت این نام گذاری روی این نوع ماژیک به دلیل کارایی ماژیک علامت زن است.

زیرا معمولاً از ماژیک علامت زن ، دانشجویات و دانش آموزان برای مشخص کردن نکات و مطالبی از کتاب یا جزوه استفاده می کنند که برایشان مهم است.

ماژیک هایلایت دارای رنگ بندی نئونی و متفاوتی می باشد که به جذابیت این نوع ماژیک افزوده است.

ماژیک هایلایت دارای رنگ بندی : ماژیک هایلایت فسفری ، ماژیک هایلایت آبی ، ماژیک هایلایت سبز ، ماژیک هایلایت صورتی ، ماژیک هایلایت نارنجی ، ماژیک هایلایت بنفش ، ماژیک هایلایت قرمز می باشد.

یکی از مزیت های ماژیک علامت زن این است که اگر روی قسمتی از جزوه کشیده شده باشد در هنگام رونوشت گرفتن از جزوه اثر ماژیک علامت گذار روی برگه چاپ شده نمی افتد.

ماژیک غیر دائمی ، ماژیک پاک شو یا ماژیک وایت برد به نوعی ماژیک گفته می شود که وقتی با یک اسفنج خشک یا پارچه پاک شوند تبدیل به گرد و غبار شده و به پاک کن می چسبند.

معمولاً ماژیک وایت برد روی تمام سطوح صیقلی به راحتی پاک می شود.

اما باید مدت زمان زیادی از نوشتن با ماژیک وایت برد روی تخته یا سطوح صیقلی نگذشته باشد که بتوان راحت از روی سطح ماژیک را پاک کرد.

اما اگر مدت زمان زیادی گذشت و ماژیک پاک شو سخت از روی تخته پاک شد ، نگران نباشید بهتر است که از مقداری الکل گمک گرفته و اثرات باقی مانده ماژیک را به راحتی پاک کنید.

این نوع ماژیک ها از جوهر نامرئی هستند که تحت نور فلورسنت قرار می گیرند و برای نوشته های با ارزش و مهم از آنها استفاده می شود .

شبیه همان ماژیک های امنیتی می باشند تا زمانی که نوشته ها زیر نور فلورسنت قرار نگیرند خوانا نیستند .

ماژیک علامت زن استدلر ، ماژیک علامت گذار آرتلاین ، ماژیک هایلایتر مپد ، ماژیک هایلایت یونی بال ، ماژیک علامت زن پنتر ، ماژیک هایلایت اسنومن ، ماژیک هایلایتر میکرو ، ماژیک پاک نشو اسنومن ، ماژیک پاک نشو کرس ، ماژیک مارکر استدلر ، ماژیک مارکر پنتل ، ماژیک وایت برد اسنومن ، ماژیک وایت برد کنکو ، ماژیک وایت برد استدلر ، ماژیک وایت برد پنتل ، ماژیک وایت برد کرس ، ماژیک سی دی پنتر ، ماژیک وایت برد پلیکان ، ماژیک وایت برد اونر ، ماژیک رنگ آمیزی مپد ، ماژیک نقاشی استدلر و … فروشگاه اینترنتی برایتو بزرگترین فروشگاه فروش لوازم تحریر در سطح شهر تهران به شما این امکان را می‌دهد که انواع ماژیک از جمله ماژیک CD ، ماژیک هایلایت یا علامت زن ، ماژیک وایت برد ، و ماژیک معمولی یا ماژیک مارکر را در این سایت مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود ماژیک مورد نظر را خریداری نمایید.

شما برای مشاهده و خرید انواع ماژیک و قیمت انواع ماژیک در سایت برایتو اینجا کلیک کنید.

برایتو پخش لوازم التحریر و ملزومات اداری با داشتن کادری مجرب سعی در استفاده و ارائه فناوری های نو در فعالیت های خود دارد تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان خدماتی نوین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

یکی از این خدمات که همواره بر پایه ی دانش روز و تکنولوژی های جهانیست می توان استفاده از بستر اینترنت و ایجاد وب سایت WWW.

BERAITO.

COM باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map