ساخت سایت جعلی اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت جعلی اینستاگرام کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانشجوری فیزیوتراپی ولی علاقه مند به حوزه تست نفوذ و امنیت کلا این جوری بگم عاشق هک و امنیت و اموزش هستم امید وارم تعامل بیشتری باهم داشته باشیم.

اینستاگرامم:@_boy.

ka_ فیشینگ چیست؟ اگه بخوایم خیلی ساده بگیم فیشینگ چیست؟ فیشینگ به روشی گفته میشه که شما با ساخت یه صفحه مثل صفحه ای که میخواین برای قربانی بفرستین به روش های مختلف میسازین و قربانی هر چیزی که توی اون صفحه جعلی یا فیک ما بزنه برای ما وارد میشه.

کلاهبرداری فیشینگ از طریق ایمیل ها و پیامها صورت می پذیرد و قربانیان به صورت مستقیم اطلاعات حساس و محرمانه خود را در وب سایت های جعلی که در ظاهر کاملا شبیه وب سایت های سالم و قانونی می باشد وارد می نمایند.

حقه ی فیشینگ یکی از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران می باشد که علی‌القاعده از ضعف امنیتی یک وب سایت برای انجام عملیات مجرمانه خود استفاده می کنند.

برای اولین بار حقه ی فیشینگ در 1987 تعریف شد و اولین باری که واژه فیشینگ برای نام گذاری این واژه استفاده گردید، سال 1996 بود.

✔ خب برای شروع کار ما ابزار Zphisher رو دانلود میکنیم این ابزار برای ما یک صفحه جعلی میسازه که ما میتونیم اونو برای قربانی ارسال کنیم ، البته این ابزار فقط برای اینستاگرام نیست و برای بقیه شبکه های اجتماعی معروف و سایت های معروف قابل استفاده است.

خب اول از همه ترمینال لینوکس رو run میکنیم وبعد ابزار zphisher رو از گیت هاب دانلود میکنیم.

بعد از اینکه ابزار رو از گیت هاب دانلود کردیم با دستور زیر وارد پوشه zphisher میشیم.

و بعد دستور زیر : حالا ابزار رو با دستور bash اجرا میکنیم بعد از درست انجام دادن مراحل بالا ابزار zphisher به این شکل اجرا میکنیم من اینجا میخوام یک صفحه جعلی برای اینستاگرام بسازم پس گزینه ۲ انتخاب میکنم ما میتونیم با این ابزار سه نوع فیک پیج مختلف درست کنیم که بهتون معرفی میکنم: ✔ ساخت فیک پیج صفحه لاگین اینستاگرام ✔✔ ساخت فیک پیج پنل دریافت فالور،لایک،کامنت و.

.

.

رایگان اینستاگرام ✔✔✔ ساخت صفحه دریافت تیک ابی اینستاگرام من اولی رو انتخاب میکنم برای اینکه یک صفحه برام بسازه شبیه به صفحه ورود اینستاگرام در مرحله بعدی ابزار از ما میپرسه که از کدوم حالت میخواهید برای دسترسی به فیک پیج استفاده کنید که من اینجا چون میخوام فقط یه تست بزنم برای همین LocalHost رو انتخاب میکنم ولی شما میتونید از Ngrok یا Serveo هم استفاده کنید.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظرتون ابزار یک لینک برای شما میسازه که شما باید اون لینک رو به قربانی بدید بعد از اجرا لینک توسط قربانی ای پی قربانی نشون داده میشه صفحه ای که قربانی میبینه به شکل زیر است که در قسمت یوزرنیم و پسورد اگر اطلاعات اکانت خودشو وارد کنه اطلاعات برای ما ارسال میشه.

بعد از وارد کردن یوزرنیم و پسورد توسط قربانی اطلاعاتش برای ما ارسال میشه حالا میتونیم راحت و بی دردسر وارد اینستاگرام قربانی بشیم 🕳💢 به امید دیدار دانشجوری فیزیوتراپی ولی علاقه مند به حوزه تست نفوذ و امنیت کلا این جوری بگم عاشق هک و امنیت و اموزش هستم امید وارم تعامل بیشتری باهم داشته باشیم.

اینستاگرامم:@_boy.

ka_ با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map