ساخت سایت در کوهک در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت در کوهک در تهران شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با ساخت سایت در کوهک در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر سری به منطقه 22 زده باشید حتما اسم محله یا بلوار کوهک را شنیده‌اید در قدیم البته این محله با نام خیابان برادران شهید علیمرادی شناخته میشد.

کوهک یکی از اصلی ترین محله‌های منطقه 22  است که در قسمت شرق دریاچه چیتگر قرارگرفته است و از خوش آب و هوا ترین محله ها غرب تهران است.

این محله از بزرگترین محله‌های منطقه 22 و شرقی ترین قسمت منطقه بشمار می‌رود.

این محله بعد از محله‌های اطراف دریاچه پرطرفدارترین محله منطقه 22 است.

وجود بوستان و پارک جنگلی معروف چیتگر در بلوار کوهک که یکی از مراکز تفریحی اصلی منطقه 22 است باعث شده تا این از آب و هوای مطبوع برخوردار باشد و مردم از منطقه دیگر به این سمت روی بیاورند.

موقیعت بلوار به گونه است که میتوان آن‌را به شاه‌راه تشبیه کرد.

از سمت شمال به بزرگراه همت خرازی از سمت جنوب به بزرگراه تهران کرج از سمت شرق به آزدگان و غرب به حکیم دسترسی دارد.

البته وجود ایشتگاه مترو چیتگر در خیابان نسیم 2 و ایستگاه اتوبوسرانی برای ساکنین کوهک امتیاز ویژه‌ای می‌باشد تا بدون مشکل ترافیک در شهر تهران رفت و آمد کنند.

این منطقه از نظر عمرانی هم بسیار در حال پیشرفت است وجود مرکز تجاری تفریحی بزرگی به‌نام طوبی در مرکزیت کوهک، پارک آبی اُ پارک و فاصله‌ی چند دقیقه‌ای تا دریاچه و بام لند باعث آسایش و رفاه حال خانوارهای ساکن کوهک می‌باشد.

بلوار کوهک با داشتن دسترسی راحت به 4 بزرگراه اصلی، وجود مترو و امکانات رفاهی تفریحی و ساخت پروژه‌های بزرگ مسکونی در محله کوهک که از مهم‌ترین آیتم‌ها برای خریداران ملک و سرمایه گذاران است باعث گردیده تا این منطقه از متقاضیان بسیاری برخوردار باشد.

همچنین در طرح شهرسازی کوهک خیابان یا کوچه بن بست وجود ندارد و تمامی بلوارها خیابان‌ها کوچه‌های آن طبق استاندارد شهرسازی مدرن ساخته شده است.

این محله با داشتن زیر ساخت‌های اصولی و زمین‌های بزرگ باعث به‌وجود آمدن بستر مناسبی برای سازندگان و سرمایه گذران زیادی شده است.

بافت کوهک به 2 قسمت شخصی ساز ویلایی و برج های مسکونی تقسیم میشود.

این محله به صورت تفکیک شده شامل برج‌های مسکونی مختلفی می‌باشد که آپارتمان‌هایی که شامل منظره‌ی زیبای جنگل چیتگر و حتی دریاچه می‌باشد دارای طرفدار بیشتری است.

از قسمت های خاص و قابل توجه منطقه‌ی کوهک، قسمت آپارتمان‌های ویلایی و کم واحد (سه طبقه) می‌باشد که معمولا با نماهای زیبایی از نظر معماری شهرسازی طراحی گردیده است و از پرطرفدارترین آن می‌توان به شهرک‌های اطراف پارک جنگلی چیتگر مانند شهرک مهر و شهرک بهاران اشاره کرد.

تمامی ساختمان‌ها و برج‌های کوهک نوساز و جدید بوده و بافت قدیمی و فرسوده وجود ندارد.

وجود زمین‌های بزرگ در کوهک نظر بیشتر سازندگان منطقه 22 را برانگیخت تا شروع به فعالیت و ساخت پروژه‌های عمرانی در این محله کنند.

پروژه‌های در حال ساخت مناسب برای سرمایه گذاری و مطمئن در منطقه کوهک عبارت اند از : پروژه بانک ملی، پروژه زیتون 2، پروژه آترا، پروژه فرزانگان، پروژه رادین، پروژه نخل، پروژه مدیران شهرداری 2، پروژه نارنجستان 1، پروژه نارنجستان 2، پروژه زیتون برج‌های تحویل داده شده و آماده سکونت در این منطقه عبارت اند از: برج آرتمیس، برج رضوان، برج کادوس، برج دندانپزشکان و … البته تعاونی مسکن‎ها و نهادها ارگان‌های دولتی سهم بیشتری نسبت به بخش خصوصی در کوهک دارند.

با ساخت و تحویل شهرک‌های بزرگی چون برج‌های 1500 واحدی زیتون (یاس 2) و سکونت اعضای آن شهریت محله شکوفا گردید.

با توجه به تمامی مطالب فوق میتوان کوهک را یکی از محله ها و مناطق با آینده ای درخشان برای ساکنین آن و خریداران املاک و سرمایه گذاران دانست.

نگارنده: امیر صدیقی شهرک گلستان، امیرکبیر، خ هاشم زاده، پلاک 9 48425 (021) میدان دریاچه، بلوار طبیعت، برج لبخند 46024809 –46024829 (021) تمامی حقوق این سایت متعلق است به املاک 4030 تمامی حقوق این سایت متعلق است به املاک 4030 جهت ورود یا ثبت نام در سایت املاک 4030 شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

نقش :

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map