ساخت سایت قسطی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت سایت قسطی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیش پرداخت: :مدت زمان تحویل: هاست ۱۵۰۰ مگابایتی رایگان به مدت ۶ ماه استفاده از قالب های تم فارست هک شده توسط سلپک بدون کوچکترین تاثیرگذاری در سئو دامین .

ir رایگان تعداد صفحات نامحدود طراحی گرافیک رایگان فرم تماس با ما طراحی رسپانسیو امکان رزرو وقت امکان گذاشتن نمونه کار طراحی تک صفحه ای یا چند صفخه ای به انتخاب مشتری پشتیبانی ۶ ماهه رایگان از زمان تحویل پیش پرداخت: مدت زمان تحویل: هاست ۱۵۰۰ مگابایتی رایگان به مدت ۶ ماه استفاده از قالب های تم فارست هک شده توسط سلپک بدون کوچکترین تاثیرگذاری در سئو دامین .

ir رایگان طراحی کارتابل امکان ایجاد خبر نمایش اخبار مرتبط و بیشترین بازدید از خبر باز و بسته گذاشتن نظرات و امتیاز دهی امکان به اشتراک گذاری اخبار برای کاربران امکان ایمیل کردن اخبار به کاربرانی که ثبت نام می کنند طراحی رسپانسیو پشتیبانی ۶ ماهه رایگان از زمان تحویل پیش پرداخت: مدت زمان تحویل: هاست ۱۵۰۰ مگابایتی رایگان استفاده از قالب های تم فارست هک شده توسط سلپک بدون کوچکترین تاثیرگذاری در سئو دامین .

ir رایگان تعداد صفحات نامحدود گزارش گیری از میزان فروش به صورت pdf و .

.

.

طراحی گرافیک رایگان طراحی رسپانسیو پشتیبانی ۶ ماهه رایگان از زمان تحویل پیش پرداخت: مدت زمان تحویل: هاست ۱۵۰۰ مگابایتی رایگان به مدت ۶ ماه استفاده از قالب های تم فارست هک شده توسط سلپک بدون کوچکترین تاثیرگذاری در سئو دامین .

ir رایگان طراحی کارتابل فرم های بی نهایت و گزارش گیری از آنها تعین نقش مختلف و سطح دسترسی کاربران طراحی کانتنت پست تایپ های سفارشی طراحی رسپانسیو پشتیبانی ۶ ماهه رایگان از زمان تحویل خدمات طراحی سایت حرفه ای سلپک بصورت اقساطی سفارشات سلپک به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است.

تیم سلپک با عقد قرارداد کیفیت وب سایت های طراحی شده را تضمین می نماید.

لطفا جهت اطلاع بیشتر و سفارش طراحی وبسایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پس از واریز پیش پرداخت دامین و هاست شما خریداری می شود و بر اساس پلنی که انتخاب کردید طراحی سایت آغاز می شود.

با ارسال محتوای مورد نظر خود به کارشناس سلپک محتوا را برسی می کند سپس به تیم فنی ارجاع می دهد.

کارشناس سلپک پس از طراحی کامل وبسایت با شما تماس می گیرد و گزارش خروجی سایت را برایتان ارسال می کند.

پس از پرداخت آخرین قسط خود دامین به نام شما ثبت می شود و دسترسی کامل سایت برای شما ارسال می شود.

طراحی سایت اقساطی امروزه رفته رفته داره در خیلی از شرکت های طراحی سایت جا میفته اما شرایطی که تیم سلپک برای شما در نظر گرفته کاملا ویژه و استثناییه و نظیرش تو هیچ شرکت یا فریلنسری پیدا نمیشه کمترین تعرفه طراحی سایت از ۲٫۹۵۰٫۰۰۰ شروع میشه و بسته به نوع وبسایت قیمت ها و پیش پرداخت و اقساط تغییرمیکنه مدت زمان اقساط هم ۶ ماهست

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map