سایت ساخت لوگو حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت ساخت لوگو حرفه ای شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با سایت ساخت لوگو حرفه ای شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با لوگوساز به راحتی برای خود لوگو طراحی کنید ساخت لوگو در کمترین زمان ممکن امکان دریافت فایل در فرمت های مختلف (SVG,PNG, .

.

.

) به کمک نمونه لوگوهای موجود لوگوی خود را بدون دانش طراحی بسازید لوگوساز آنلاین لوگونومی، یک نرم افزار ساخت لوگو در بستر وب است که به شما امکان ساخت لوگو به صورت فوری را می دهد.

شما بدون نیاز به دانش طراحی لوگو و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی لوگو و تنها با وارد کردن نام و نشان تجاری کسب و کار خود و در چند گام یک لوگوی حرفه ای بسازید.

اگر نیاز به سفارشی کردن لوگو و آرم پیشنهاد شده توسط نرم افزار دارید، می توانید به کمک ابزار ویرایش لوگو در همین نرم افزار، بخش های مختلف نشان تجاری مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

در نهایت شما می توانید فایل لوگو را در قالب فایل های SVG یا PNG دانلود کرده و استفاده کنید.

ادامه مطلب طراحی لوگو روانشناسی یکی از طراحی های مهم و دارای جزئیات فراوان در حوزه طراحی گرافیک است و از آن جا که این کار با احساسات افراد گره خورده باید در انتخاب رنگ و نمادها نهایت دقت را به کار ببرید.

ادامه مطلب طراحی لوگو سایت یک کار بزرگ و بسیار مهم است زیرا لوگو ها برای معرفی برند شرکت و طراحی کلی وب سایت شما ضروری هستند.

ادامه مطلب طراحی لوگو مزون‌ زنانه بسیار مهم است زیرا زنان در انتخاب یک مزون، بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و غیره بسیار ریزبین عمل می‌کنند و کوچک‌ترین مسئله آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ادامه مطلب فریلنسر گرافیک حرفه ای را می توانید در سایت های مختلف به صورت آنلاین استخدام کنید.

همکاری با فریلنسرهای گرافیست به صورت آنلاین روشی سریع، آسان و ارزان برای طراحی لوگو برند شما خواهد بود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map